Негізгі бөлім
|
Үй тапсырмасын тексеру:Сағат тілінің бағытымен
дәптерлерімізді ауыстырып тексеру.(5 минут)
№471
Жауабы:1)90; 2)-70 ;3)84; 4)0; 5)-216; 6)-4,8; 7)-5,5
;8)11,2; 9)-81; 10)12;11)-9,9;12)100
№472
Жауабы:1)-1,14; 2)-200,2; 3)98,82; 4)-20,65;
7)-0,4
Білу.«Миға шабуыл» ережелер
1.Оң сандар дегеніміз не?
2.Теріс сан дегеніміз не?
3.Қарама-қарсы сандар дегеніміз
не?
4.Бүтін сандарға қандай сандар
жатады?
5.Рационал сандар дегеніміз не?
6.Екі теріс сандарды қосу дегеніміз
не?
7.Таңбалары әртүрлі,модульдері тең емес екі санды
қосу үшін не істейміз?
8.Қарама-қарсы екі санның
қосындысы?
9.Рационал сандарды азайту дегеніміз
не?
10.Рационал сандарды көбейту?
Ауызша есептер:
-12•(-3)=36 -7•9=-63 8•(-4)=-32
2/3 • (- 3/5) = - 2/5
VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі
Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен
байланыстырған.
Қолдану. Тақырып бойынша есептер шығарады.(7
минут)
Топтарға тапсырма
1 топқа: 1)-3,2•(-4)=12,8 2)2,1•(-8)=-16,8 3) 2/7
• (- 1/5) =-2/35
2 топқа: 1)2,7•(-3)= -8,1 2)-6,2•7 =-43,4 3)
(-2/9) • (- 2/5) =4/45
3 топқа: 1)-5,7•(-7)=39,9 2)3,6•(-4)=14,4 3) 2/11
• (- 4/7) =-8/77
4 топқа: 1)-8,1•4=-32,4 2)-2,9•(-9) =26,1 3)
(-2/13) • 1/3=-2/39
5 топқа: 1)7,7•(-4) =-30,8 2)-1,2•(-5)=6 3) 5/7 •
(- 1/5) =-1/7
Әр топ тапсырмаларын қорғағаннан кейін «қол
соғу»арқылы бағалайды.(қолпаштау)
«Білімің ұшар қанатың» оқулықпен жұмыс 142
бет
№478
Қыздырылған қалайының температурасы t минутта
неше градусқа төмендейтінін анықтайтын өрнек құрамыз
-30с•
t
t=2
болғанда қалайының температурасы
-3•2=-60с
төмендейді;
t=3
болғанда қалайының температурасы
-3•3=-90с
төмендейді;
№482
1)7•(*)=-21
Жауабы:7•(-3)=-21
2)-15•(-4)=60
3) -5•(+6)=-30
4) (-9)•(-4)=36
5) +7•(-9)=-63
6) (-25)•(+4)=-100
№483
1)-63•(7-11)=-63•(-4)=252
2) 9,9•(3-5)=9,9•(-2)=-19,8
3) -2,2•(8-3)=-2,2•5=-11
4)( 26-11)•(-0,4)=15•(-0,4)=-6
5)(32-40)•3,5=-8•3,5=-28
6)(0,99-1) •26=-0,01•26=-0,26
Таратпамен жұмыс(Тест
жұмысы)
Әр топқа:
1.Қосуды орында:
1,6 (-9,8)
А) 15,68 В)-15,68 С)-156,8
Д)156,8
2.Көбейтуді орында:
-14,7 (-3,1)
А) 45,57 В)-45,57 С)-455,7
Д)4,557
3.Көбейтуді орында: (-
А) В) С)
- Д) - 
4.Өрнектің мәнән табыңдар:
(-0,8)2
А)-0,64 В)0,64 С)-0,064 Д)0,064
5.-(-(-(-(-83)))) неге тең?
А) 83 В)6889 С)-83 Д)-6889
Сабақты бекіту. емес
пікір»әдісі
«Ия,жоқ»ойыны
1.Бүтін сандар,бөлшек сандар рационал сандар деп
аталады. Ия
2.Қарама-қарсы сандардың қосындысы бірге
тең Жоқ
3.Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі теріс
сан Жоқ
4.-5•(+6)=-30 теңдігі дұрыс па?
Ия
5.Кез келген санды 0 ге көбейткенде сол санның
өзі шығады. Жоқ
|
Қойылған ережелерге жауап
береді
Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге
арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды.Жұпта
талдайды,дұрыс не бұрыс екендігін айтады
Нақты деректермен жұмыс
жасайды.
Мәтінмен жұмыс жасайды.
1 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап
берді.
2 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап
берді.
3 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап
берді.
4 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап
берді.
5 топ оқушылары кезектесіп сұрақтарға жауап
берді.
Оқушылар кестені толтырады.
Өзара достық қарым –қатынас құра отырып бірігіп
есептер шығарады.
Топқа берілген тапсырманы орындау барысында
бірлесіп шығармышылықпен жұмыс атқарады,өз пікірін еркін
білдіреді.Тұжырым жасай білуге дағдыланады.
Оқушылар өз пікірін еркін
білдіреді.
|