Сабақтың тақырыбы: “Рационал сандарды көбейту”
Мақсаты: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу.
- Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету;
- Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; - Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Оқу нәтижелері : Рационал сандарды көбейту ережесін біледі және де осы тақырыптағы есептерді шығара алады.
Негізгі идеялар: Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білу.
Қажетті құралдар: Плакат , стекер , электронды оқулық, интерактивті тақта.
Қызығушылықты ояту.
Тренинг. « Математикалық поезд »
1. Купеге билет алу үшін тест тапсырмасынан “5”-тік баға алу
2. Плацкартқа билет алу үшін тест тапсырмасынан “4”-тік баға алу керек
3. Жалпы вагонға билет алу үшін тест тапсырмасынан
“3”-тік баға алу керек
Тест
тапсырмалары MyTest
бағдарламасымен құрылған.
Компьютерде орындайды. Әрбір оқушы алдарындағы компьютерде
орындайды. Тест тапсырмасы үйге берілген тақырыпқа байланысты
құрылған . Тест тапсырмасы орындалып ,оқушылар «Математикалық
поездға» билет алып , «Білім » қаласына
аттанды.
Мағынаны тану .
Оқушылар тақтада көрсетілген ережені толық оқып шығып ,өз беттерінше жаңа сабақты меңгереді. Сонымен қатар нақты мысалдарға көңіл бөліп ,олардың шығарылуын қадағалап , талдау керек.
А деңгей- жалпы вагондағы оқушыларға
1. а) -7 · 12 б) -9 · (-13)
ә) 5 ·( -15 ) в) (-30) · (+4)
В деңгей –плацкарт вагондағы оқушылар
а) -9 · 0,2 б) -0,9 · 1/3
ә) (-15 ) ·(-0,1 ) в) (-0,15) · (-10/3)
С деңгей - Купедегі оқушыларға
а) -0,2 · (-5) · 14 б) (-4) · (-7/10) · 5
ә) (-0,35 ) ·(-0,3 ) · (-4) в) (-3/4 · (-1/2 ) · (-1/8)
Рефлексия .

Бағалау .Оқушылар орындаған тапсырма деңгейлеріне байланысты бағаланады.
Үйге тапсырма :№522 №527 есептер , 2 логикалық есептер.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рационал сандарды көбейту
Рационал сандарды көбейту
Сабақтың тақырыбы: “Рационал сандарды көбейту”
Мақсаты: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу.
- Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету;
- Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; - Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Оқу нәтижелері : Рационал сандарды көбейту ережесін біледі және де осы тақырыптағы есептерді шығара алады.
Негізгі идеялар: Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білу.
Қажетті құралдар: Плакат , стекер , электронды оқулық, интерактивті тақта.
Қызығушылықты ояту.
Тренинг. « Математикалық поезд »
1. Купеге билет алу үшін тест тапсырмасынан “5”-тік баға алу
2. Плацкартқа билет алу үшін тест тапсырмасынан “4”-тік баға алу керек
3. Жалпы вагонға билет алу үшін тест тапсырмасынан
“3”-тік баға алу керек
Тест
тапсырмалары MyTest
бағдарламасымен құрылған.
Компьютерде орындайды. Әрбір оқушы алдарындағы компьютерде
орындайды. Тест тапсырмасы үйге берілген тақырыпқа байланысты
құрылған . Тест тапсырмасы орындалып ,оқушылар «Математикалық
поездға» билет алып , «Білім » қаласына
аттанды.
Мағынаны тану .
Оқушылар тақтада көрсетілген ережені толық оқып шығып ,өз беттерінше жаңа сабақты меңгереді. Сонымен қатар нақты мысалдарға көңіл бөліп ,олардың шығарылуын қадағалап , талдау керек.
А деңгей- жалпы вагондағы оқушыларға
1. а) -7 · 12 б) -9 · (-13)
ә) 5 ·( -15 ) в) (-30) · (+4)
В деңгей –плацкарт вагондағы оқушылар
а) -9 · 0,2 б) -0,9 · 1/3
ә) (-15 ) ·(-0,1 ) в) (-0,15) · (-10/3)
С деңгей - Купедегі оқушыларға
а) -0,2 · (-5) · 14 б) (-4) · (-7/10) · 5
ә) (-0,35 ) ·(-0,3 ) · (-4) в) (-3/4 · (-1/2 ) · (-1/8)
Рефлексия .

Бағалау .Оқушылар орындаған тапсырма деңгейлеріне байланысты бағаланады.
Үйге тапсырма :№522 №527 есептер , 2 логикалық есептер.
шағым қалдыра аласыз













