Рационал сандарды көбейту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рационал сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандарды көбейту ережесін біледі және де осы тақырыптағы есептерді шығара алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: “Рационал сандарды көбейту”

Мақсаты: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу.

- Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету;

- Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; - Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.

Оқу нәтижелері : Рационал сандарды көбейту ережесін біледі және де осы тақырыптағы есептерді шығара алады.

Негізгі идеялар: Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білу.

Қажетті құралдар: Плакат , стекер , электронды оқулық, интерактивті тақта.

Қызығушылықты ояту.

Тренинг. « Математикалық поезд »

1. Купеге билет алу үшін тест тапсырмасынан “5”-тік баға алу

2. Плацкартқа билет алу үшін тест тапсырмасынан “4”-тік баға алу керек

3. Жалпы вагонға билет алу үшін тест тапсырмасынан

3”-тік баға алу керек


Тест тапсырмалары MyTest бағдарламасымен құрылған.
Компьютерде орындайды. Әрбір оқушы алдарындағы компьютерде орындайды. Тест тапсырмасы үйге берілген тақырыпқа байланысты құрылған . Тест тапсырмасы орындалып ,оқушылар «Математикалық поездға» билет алып , «Білім » қаласына аттанды.



Мағынаны тану .

Оқушылар тақтада көрсетілген ережені толық оқып шығып ,өз беттерінше жаңа сабақты меңгереді. Сонымен қатар нақты мысалдарға көңіл бөліп ,олардың шығарылуын қадағалап , талдау керек.


А деңгей- жалпы вагондағы оқушыларға

1. а) -7 · 12 б) -9 · (-13)

ә) 5 ·( -15 ) в) (-30) · (+4)



В деңгей –плацкарт вагондағы оқушылар

а) -9 · 0,2 б) -0,9 · 1/3

ә) (-15 ) ·(-0,1 ) в) (-0,15) · (-10/3)



С деңгей - Купедегі оқушыларға

а) -0,2 · (-5) · 14 б) (-4) · (-7/10) · 5

ә) (-0,35 ) ·(-0,3 ) · (-4) в) (-3/4 · (-1/2 ) · (-1/8)



Рефлексия .




Бағалау .Оқушылар орындаған тапсырма деңгейлеріне байланысты бағаланады.

Үйге тапсырма :№522 №527 есептер , 2 логикалық есептер.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2018
348
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі