Ынталандыру
сатысы
(14
мин)
|
5
мин
|
Жағымды
психологиялық жағдай жасайды: Топқа
бөлу,
оқушылармен
амандасу,
сабаққа сәттілік
тілеу,
«Бірлік»
мүльтфильмі
|
Тақтада жапсырылған
түрлі түсті стикерлерді тандап, үш топқа
бөлінеді
ИАТ-дан «Бірлік» мүльтфильмін
тамашалайды
|
Тақтада жапсырылған
түрлі түсті стикерлер
ИАТ
|
Мейірімді, жағымжды жағдай
қалыптастыру
|
ОҮБ
Көш
баслық
Сыни тұрғысынан
ойлау
|
Сын тұрғысынан құрылған
сұрақтарға жауап беру
|
5
мин
|
Сабақ тақырыбына
шығу:
Диалог
орнату.
«Интервью» әдісі бойынша әр топ өзінің атын
қорғайды
Теріс сан
деген не?
-Оң сан
деген не?
-Қарама-қарсысандардепқандайсандардыайтады?
-Таңбаларережесіқалайайтылады?
-Таңбалары әртүрлі екі сан қалай
қосылады?
-Теріс
сандарды қосу ережесіқалайайтылады?
-Координаталық түзудің көмегімен кесіндінің
ұзындығын қалай табамыз?
|
Әр топ осы сұрақтарға жауап
береді. Өз ойларын
жеткізеді.
|
Қосымша мәліметтер,
оқушылардың пән бойынша білім
базасы.
Бағалау
парағы
|
Өзара
ынтымақтастықта жұмыс істеу жағдайын қалыптастыру, өзара
бағалау.
(бағалау парағына бір – бірін
бағалайды)
|
СТО
Диалогтық
оқыту
Топтық
жұмыс
|
|
4
мин
|
Тірек білімдерін
пысықтау:
1.Стратегия «Үш шыңдық, бір
өтірік».
(3 топқа 3 конверт
беріледі)
|
Топтық
жұмыс.
Берілген сұрақтарға жауап
беру, рас – өтірігін анықтау
|
Сұрақтар жазылған
конверт
|
Формативті
бағалау
(қол
шапалақтау)
|
СТО
|
|
7
мин
|
Тапсырма
беру:
Графикалық
диктант
-
+ .Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге
тең
-
–
.0 саны натурал сандар жиынына
тиісті
-
+. Екі теріс санның қосындысы- теріс
сан
-
+. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс
сан
-
-. Кез келген теріс сан нөлден
үлкен
-
+. Оң санның модулі сол санның өзіне
тең
-
+. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан
болады
-
-. Теріс санның модулі сол санның өзіне
тең
-
+. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң
сан
-
-. Кез келген теріс сан оң саннан
үлкен
|
Топтар ия не жоқ
деп жауап береді.
|
Ентрактивті тақта,
флипчарт
|
Өзара
бағалау
|
СТО
ОүБ
Топтық
жұмыс
АКТ
(сыныпта
ғы
компьтер
лер арқылы интернет желісіне
шығу)
|
Білімді
бекіту
|
10мин
|
Деңгейлік
тапсырмалар А,В, С
Деңгейлік
тапсырмалар:
«А»
-20 ∙ (-4)
=80,
(-15) ∙
0 =
0,
28∙ (-2) = -56,
3 ∙ (-25) =
-75,
-21 ∙ (-4)
=
84.
«Б»
22∙ (-0,3) =
-6,6,
(-100) ∙ 0,72 = -72, -88 ∙
0,1 = -8,8,
-3,8 ∙ (-3) =
11,4,
-0,4 ∙ (-30)
=
12.
«С»
-1,5 ∙
0,7 =
-1,05,
0,6∙ (-0,5) = -0,3,
7,2 ∙
(-25,3) =
-182,16, -0,7
∙ 0,64 = -0,448.
|
Оқушылар өз деңгейлеріне
байланысыты есептер шығарады бұрын болған топ тақтаға
шығарады.
|
Карточка
|
|
ОүБ
Жас ерекшелігіне
сай
|