Материалдар / «Рационал сандарды көбейтуге есептер шығару»

«Рационал сандарды көбейтуге есептер шығару»

Материал туралы қысқаша түсінік
Негізгі идеялар: Оқушылардың рационал сандарды көбейту тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеу. Оқыту мақсаты: Оқушылардың рационал сандарды көбейту тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеу. Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру. Жеке дамыту мақсаты: Оқытушы үшін жағымды жағдай жасау, сын тұрғысынан ойлауға дағдылау, диалогтық қарым – қатынас орнату, бағалау. Күтілетін нәтиже: Оқушылардың рационал сандарды көбейту тақырыбы бойынша білімдері жүйеленеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2022
313
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Зиргиров Дамир Умиргалиевич - Кембридж Университетінің 3-ші деңгейлі( негізгі) бағдарламасы бойынша сертификатталған екінші санатты метематика пәнінің мұғалімі

Пән: математика мерзімі

Сынып : 6«А»

Сабақ тақырыбы: «Рационал сандарды көбейтуге есептер шығару»

Сілтеме: Білім стандарты, сабақ жоспары, оқыту қазақ тілінде жүретін 6-сыныптың «математика » мұғалімге арналған нұсқаулық.

Негізгі идеялар: Оқушылардың рационал сандарды көбейту тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеу.

Оқыту мақсаты: Оқушылардың рационал сандарды көбейту тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеу. Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.

Жеке дамыту мақсаты: Оқытушы үшін жағымды жағдай жасау, сын тұрғысынан ойлауға дағдылау, диалогтық қарым – қатынас орнату, бағалау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылардың рационал сандарды көбейту тақырыбы бойынша білімдері жүйеленеді.



Сабақтың сатысы

уақыты

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

ресурстар

Оқыту үшін бағалау

модульдер

Ынталандыру сатысы

(14 мин)

5 мин

Жағымды психологиялық жағдай жасайды: Топқа бөлу,

оқушылармен амандасу,

сабаққа сәттілік тілеу,

«Бірлік» мүльтфильмі


Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлерді тандап, үш топқа бөлінеді

ИАТ-дан «Бірлік» мүльтфильмін тамашалайды

Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлер

ИАТ

Мейірімді, жағымжды жағдай қалыптастыру

ОҮБ

Көш баслық

Сыни тұрғысынан ойлау

Сын тұрғысынан құрылған сұрақтарға жауап беру

5 мин

Сабақ тақырыбына шығу:

Диалог орнату.

«Интервью» әдісі бойынша әр топ өзінің атын қорғайды

Теріс сан деген не?

-Оң сан деген не?

-Қарама-қарсысандардепқандайсандардыайтады?

-Таңбаларережесіқалайайтылады?

-Таңбалары әртүрлі екі сан қалай қосылады?

-Теріс сандарды қосу ережесіқалайайтылады?

-Координаталық түзудің көмегімен кесіндінің ұзындығын қалай табамыз?


Әр топ осы сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын жеткізеді.

Қосымша мәліметтер, оқушылардың пән бойынша білім базасы.

Бағалау парағы

Өзара ынтымақтастықта жұмыс істеу жағдайын қалыптастыру, өзара бағалау.

(бағалау парағына бір – бірін бағалайды)

СТО

Диалогтық оқыту

Топтық жұмыс



4 мин


Тірек білімдерін пысықтау:

1.Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».

(3 топқа 3 конверт беріледі)

Топтық жұмыс.

Берілген сұрақтарға жауап беру, рас – өтірігін анықтау


Сұрақтар жазылған конверт


Формативті бағалау

(қол шапалақтау)


СТО


Негізгі саты

27 мин.

8 мин

Мағынаны ашу:есептер шығару.


Топтар берілген есептерді шығарады

карточка

мадақтау

Диалог, топтық жұмыс


7 мин

Тапсырма беру:

Графикалық диктант

  1. + .Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең

  2. .0 саны натурал сандар жиынына тиісті

  3. +. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан

  4. +. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан

  5. -. Кез келген теріс сан нөлден үлкен

  6. +. Оң санның модулі сол санның өзіне тең

  7. +. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады

  8. -. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең

  9. +. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан

  10. -. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен


Топтар ия не жоқ деп жауап береді.




Ентрактивті тақта, флипчарт

Өзара бағалау

СТО

ОүБ

Топтық жұмыс

АКТ (сыныпта

ғы компьтер

лер арқылы интернет желісіне шығу)


2 мин

Сергіту сәті

«Скелет » биі



АКТ (ИАТ)

Білімді бекіту


10мин


Деңгейлік тапсырмалар А,В, С

Деңгейлік тапсырмалар:

«А»

-20  ∙ (-4) =80,               (-15) ∙ 0  =  0,                  28∙ (-2) = -56,

3 ∙ (-25) = -75,              -21 ∙ (-4) = 84.

«Б»

22∙ (-0,3) = -6,6,            (-100) ∙ 0,72  = -72,      -88 ∙ 0,1  = -8,8,

-3,8  ∙ (-3) = 11,4,           -0,4 ∙ (-30) = 12.

«С»  

-1,5 ∙ 0,7  =  -1,05,                 0,6∙ (-0,5) = -0,3,

7,2 ∙ (-25,3) = -182,16,          -0,7 ∙ 0,64  = -0,448.


Оқушылар өз деңгейлеріне байланысыты есептер шығарады бұрын болған топ тақтаға шығарады.

Карточка


ОүБ

Жас ерекшелігіне сай

Рефлексия сатысы


3мин

Суммативті бағалау

Үй тапсырмасы : 582

Рефлексия стиккерлерді тақтадағы смайликтерге жапсыру

Бағалау парағы бойынша орташа балды шығару


Суммативті бағалау

ОҮБ








АКТ ақпараттық – коммуникативті технологиялар

Оүб оқыту үшін бағалау

СТО Сын тұрғысынан оқыту

ИАТ – интерактивті тақта




Аты, тегі

Сабақтың ынталандыру бөлімі

Сабақтың негізгі бөлімі

Сабақтың рефлексия бөлімі

Барлығы

Өткенді қайталау

Сұрақ- жауап

Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».

Мағынаны ашу:есептер шығару


Графикалық диктант




Деңгейлік тапсырмалар А В С

1











2











3











4











5













770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ