Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | 6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану |
Мектеп:
| «Жаңа-Үлгі негізгі орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Мұғалімнің аты-жөні: | К.К.Касенова
|
Сабақтың тақырыбы | Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
Сынып: | 6 сынып |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.2.22. Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табу |
Сабақтың мақсаттары | Рационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін біледі,амалдарды орындайдыРационал сандардарға бірнеше амалдармен берілген есептерді шығара алады.Арифметикалық амалдардың қасиеттерін пайдаланып, бірнеше амалдармен берілген есептерді тиімді тәсілдермен шығара алады.
|
Бағалау критерийлері | Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушыларрационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін айта алады. Рационал сандарға амалдарды орындау жолын түсіндіре алады.Пәнге тән лексика мен терминология:рационал сан, оң сан, теріс сандар, таңбаДиалогқа қажетті тіркестер:Амалдар ретін анықтаймыз, таңбалары бірдей сандарды қосу үшін, таңбалары әртүрлі сандарды қосу үшін, көбейтудің үлестірімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін пайдаланып.
|
Құндылықтарды дарыту | « Мәңгілік Ел » жалпыұлттық идеясының 1-ші құндылықтарының негізінде оқушылардың ұлттық сана сезімі мен патриоттық мақтанышын тудыру арқылы өз елін сүюге баулу. |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану |
Алдыңғы білім | Рационал сандарды қосу, азайту, көбейту,бөлу,рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттері. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
10мин
| ҰйымдастыруСәлемдесу, оқушыларды түгендеу.II.Оқушыларды топқа бөлу:«Пазл жинау»ойынынқолдану бойынша Аңдар суреттері бөліктерін құрастыру арқылы топқа бөлінеді,арғы бетіндегі ереже оқыладыI-топ:Бес көбейткіштің екеуі теріс болса көбейтінді оң мәнді қабылдайдыII-топ:Он көбейткіштің бесеуі оң,қалғаны теріс болса,көбейтіндінің мәні теріс мән қабылдайды.
III.Үй тапсырмасын тексеру.«Жалғасын тап» әдісіI-топ:Рационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін жалғастырадыБүтін сандар, теріс ж»не оң бөлшек сандар ....... деп аталады.Екі теріс санның қосындысы ......Таңбалары әр түрлі сандардыңмодульдерін көбейтіп, алдына .......Екі теріс санның бөліндісі.......Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін :1.Үлкен модульден ........2.Шыққан нәтиженің алдына ......Қосылғыштардың,көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан .......II-топ:Рационал сандарға амалдарға ауызша есептер 1.(-40)+702-7+(-50)3.17+(-17)4.9,2-1=9,2+(-1)5.-6,3*06.ҚБ:Әр топ жетекшісі ауызша бағалайды |
Қима суреттер
парақша карточкалар |
Сабақтың ортасы20 мин
Сабақ соңы10 мин
| 1.Жеке жұмыс: «Кесте карта»Оқушылардың әрқайсысына карта үлестіріледі.
|
Кесте карта
Балық қаңқасы
6 сынып математика оқулығы, (жоба) авторлары :А.Е. Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
|
|
|
|
| 1.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: 1. -0,5х+13,8=12,4 теңдеуді шешіңдерДескриптор: 1.Белгісіз қосылғышты анықтайды 2.Теңдеудің қасиетін қолданады 3.Рационал сандарды қосуды орындайды 4.Белгісіз көбейткішті анықтайды,рационал сандарды бөлуді орындайды.2.Дұрыс жауабын белгілеңдер:736-92,1*7,13:(-84)+267 өрнегінің мәнін табу үшін амалдар ретін анықта:1)Бөлу2)қосу3) азайту4) көбейту 5) дәрежеге шығаруДескриптор: 1 ,2, 3, 4, 5 амалдар ретін анықтайды Жауаптары1) 5, 2) 4, 3)1 4)3, 5)2ҚБ:тақтаға жауаптарын беру арқылы тексеруҮй тапсырмасы: №668Рефлексия. «Табыс ағашы»Сабақта мен белсенді жұмыс жасадым жасылалма-ұнадыСабақтағы өз жұмысыма қанағаттанамынсары алма-түсіндімСабақтағы материалдар маған түсініктібірақ есептегенде қиналдым /болды / ,қызыл алма-түсініксіз
|
|
Жалпы бағалау | Бағалау |
|
Саралау
| Оқушылар топта өзін өзі бағалау,өзара бағалау жұмыстарын жүргізеді.Оған топ жетекшісі басшылық жасайды.Сабақ соңында топ жетекшісінің жұмысы топ мүшелері көмегімен бағаланады .Сабақта әр кезең сайын кері байланыс жасаймын деп ойлаймын. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |