Математика пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп: |
«Жаңа-Үлгі негізгі орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
К.К.Касенова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
6 сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.2.22. Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушыларрационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін айта алады. Рационал сандарға амалдарды орындау жолын түсіндіре алады. Пәнге тән лексика мен терминология:рационал сан, оң сан, теріс сандар, таңба Диалогқа қажетті тіркестер:Амалдар ретін анықтаймыз, таңбалары бірдей сандарды қосу үшін, таңбалары әртүрлі сандарды қосу үшін, көбейтудің үлестірімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін пайдаланып. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
« Мәңгілік Ел » жалпыұлттық идеясының 1-ші құндылықтарының негізінде оқушылардың ұлттық сана сезімі мен патриоттық мақтанышын тудыру арқылы өз елін сүюге баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Рационал сандарды қосу, азайту, көбейту,бөлу,рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
10мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. II.Оқушыларды топқа бөлу: «Пазл жинау»ойынынқолдану бойынша Аңдар суреттері бөліктерін құрастыру арқылы топқа бөлінеді,арғы бетіндегі ереже оқылады I-топ:Бес көбейткіштің екеуі теріс болса көбейтінді оң мәнді қабылдайды II-топ:Он көбейткіштің бесеуі оң,қалғаны теріс болса,көбейтіндінің мәні теріс мән қабылдайды. III.Үй тапсырмасын тексеру. «Жалғасын тап» әдісі I-топ:Рационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін жалғастырады
1.Үлкен модульден ........ 2.Шыққан нәтиженің алдына ......
II-топ:Рационал сандарға амалдарға ауызша есептер 1.(-40)+70
2-7 3.17+(-17) 4.9,2-1=9,2+(-1) 5.-6,3*0
6. ҚБ:Әр топ жетекшісі ауызша бағалайды |
Қима суреттер
парақша карточкалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 мин
Сабақ соңы 10 мин |
1.Жеке жұмыс: «Кесте карта» Оқушылардың әрқайсысына карта үлестіріледі.
|
Кесте карта
Балық қаңқасы
6 сынып математика оқулығы, (жоба) авторлары :А.Е. Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: 1. -0,5х+13,8=12,4 теңдеуді шешіңдер Дескриптор: 1.Белгісіз қосылғышты анықтайды 2.Теңдеудің қасиетін қолданады 3.Рационал сандарды қосуды орындайды 4.Белгісіз көбейткішті анықтайды,рационал сандарды бөлуді орындайды. 2.Дұрыс жауабын белгілеңдер:736-92,1*7,13:(-84)+267 өрнегінің мәнін табу үшін амалдар ретін анықта:1)Бөлу2)қосу3) азайту4) көбейту 5) дәрежеге шығару Дескриптор: 1 ,2, 3, 4, 5 амалдар ретін анықтайды Жауаптары1) 5, 2) 4, 3)1 4)3, 5)2 ҚБ:тақтаға жауаптарын беру арқылы тексеруҮй тапсырмасы: №668 Рефлексия. «Табыс ағашы» Сабақта мен белсенді жұмыс жасадым жасылалма-ұнады Сабақтағы өз жұмысыма қанағаттанамынсары алма-түсіндім Сабақтағы материалдар маған түсініктібірақ есептегенде қиналдым /болды / ,қызыл алма-түсініксіз
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау |
Бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау
|
Оқушылар топта өзін өзі бағалау,өзара бағалау жұмыстарын жүргізеді.Оған топ жетекшісі басшылық жасайды.Сабақ соңында топ жетекшісінің жұмысы топ мүшелері көмегімен бағаланады .Сабақта әр кезең сайын кері байланыс жасаймын деп ойлаймын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ШҚО, Катонқарағай ауданы
«Жаңа-Үлгі негізгі орта мектебі» ҚММ
К.К.Касенова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рационал сандарға амалдар қолдану
Рационал сандарға амалдар қолдану
Математика пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп: |
«Жаңа-Үлгі негізгі орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
К.К.Касенова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
6 сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.2.22. Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушыларрационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін айта алады. Рационал сандарға амалдарды орындау жолын түсіндіре алады. Пәнге тән лексика мен терминология:рационал сан, оң сан, теріс сандар, таңба Диалогқа қажетті тіркестер:Амалдар ретін анықтаймыз, таңбалары бірдей сандарды қосу үшін, таңбалары әртүрлі сандарды қосу үшін, көбейтудің үлестірімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін пайдаланып. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
« Мәңгілік Ел » жалпыұлттық идеясының 1-ші құндылықтарының негізінде оқушылардың ұлттық сана сезімі мен патриоттық мақтанышын тудыру арқылы өз елін сүюге баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Рационал сандарды қосу, азайту, көбейту,бөлу,рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
10мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. II.Оқушыларды топқа бөлу: «Пазл жинау»ойынынқолдану бойынша Аңдар суреттері бөліктерін құрастыру арқылы топқа бөлінеді,арғы бетіндегі ереже оқылады I-топ:Бес көбейткіштің екеуі теріс болса көбейтінді оң мәнді қабылдайды II-топ:Он көбейткіштің бесеуі оң,қалғаны теріс болса,көбейтіндінің мәні теріс мән қабылдайды. III.Үй тапсырмасын тексеру. «Жалғасын тап» әдісі I-топ:Рационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін жалғастырады
1.Үлкен модульден ........ 2.Шыққан нәтиженің алдына ......
II-топ:Рационал сандарға амалдарға ауызша есептер 1.(-40)+70
2-7 3.17+(-17) 4.9,2-1=9,2+(-1) 5.-6,3*0
6. ҚБ:Әр топ жетекшісі ауызша бағалайды |
Қима суреттер
парақша карточкалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 мин
Сабақ соңы 10 мин |
1.Жеке жұмыс: «Кесте карта» Оқушылардың әрқайсысына карта үлестіріледі.
|
Кесте карта
Балық қаңқасы
6 сынып математика оқулығы, (жоба) авторлары :А.Е. Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: 1. -0,5х+13,8=12,4 теңдеуді шешіңдер Дескриптор: 1.Белгісіз қосылғышты анықтайды 2.Теңдеудің қасиетін қолданады 3.Рационал сандарды қосуды орындайды 4.Белгісіз көбейткішті анықтайды,рационал сандарды бөлуді орындайды. 2.Дұрыс жауабын белгілеңдер:736-92,1*7,13:(-84)+267 өрнегінің мәнін табу үшін амалдар ретін анықта:1)Бөлу2)қосу3) азайту4) көбейту 5) дәрежеге шығару Дескриптор: 1 ,2, 3, 4, 5 амалдар ретін анықтайды Жауаптары1) 5, 2) 4, 3)1 4)3, 5)2 ҚБ:тақтаға жауаптарын беру арқылы тексеруҮй тапсырмасы: №668 Рефлексия. «Табыс ағашы» Сабақта мен белсенді жұмыс жасадым жасылалма-ұнады Сабақтағы өз жұмысыма қанағаттанамынсары алма-түсіндім Сабақтағы материалдар маған түсініктібірақ есептегенде қиналдым /болды / ,қызыл алма-түсініксіз
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау |
Бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау
|
Оқушылар топта өзін өзі бағалау,өзара бағалау жұмыстарын жүргізеді.Оған топ жетекшісі басшылық жасайды.Сабақ соңында топ жетекшісінің жұмысы топ мүшелері көмегімен бағаланады .Сабақта әр кезең сайын кері байланыс жасаймын деп ойлаймын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ШҚО, Катонқарағай ауданы
«Жаңа-Үлгі негізгі орта мектебі» ҚММ
К.К.Касенова
шағым қалдыра аласыз














