Материалдар / Рационал сандарға амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандарға амалдар қолдану тақырыбында қысқа мерзімді жоспар жасадым. Бұл жоспар математика мұғалімдері үшін керек материал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
495
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану
Мектеп:

«Жаңа-Үлгі негізгі орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мұғалімнің аты-жөні:К.К.Касенова

Сабақтың тақырыбыРационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Сынып:6 сынып


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


6.1.2.22. Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табу


Сабақтың мақсаттары
  • Рационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін біледі,амалдарды орындайды
  • Рационал сандардарға бірнеше амалдармен берілген есептерді шығара алады.
  • Арифметикалық амалдардың қасиеттерін пайдаланып, бірнеше амалдармен берілген есептерді тиімді тәсілдермен шығара алады.


  • Бағалау критерийлеріРационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табады.
    Тілдік мақсаттарОқушыларрационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін айта алады. Рационал сандарға амалдарды орындау жолын түсіндіре алады.Пәнге тән лексика мен терминология:рационал сан, оң сан, теріс сандар, таңбаДиалогқа қажетті тіркестер:Амалдар ретін анықтаймыз, таңбалары бірдей сандарды қосу үшін, таңбалары әртүрлі сандарды қосу үшін, көбейтудің үлестірімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін пайдаланып.

    Құндылықтарды дарыту« Мәңгілік Ел » жалпыұлттық идеясының 1-ші құндылықтарының негізінде оқушылардың ұлттық сана сезімі мен патриоттық мақтанышын тудыру арқылы өз елін сүюге баулу.
    Пәнаралық байланысЖаратылыстану
    Алдыңғы білімРационал сандарды қосу, азайту, көбейту,бөлу,рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттері.
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар


    Сабақтың басы

    10мин















































  • Ұйымдастыру
  • Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.II.Оқушыларды топқа бөлу:«Пазл жинау»ойынынқолдану бойынша Аңдар суреттері бөліктерін құрастыру арқылы топқа бөлінеді,арғы бетіндегі ереже оқыладыI-топ:Бес көбейткіштің екеуі теріс болса көбейтінді оң мәнді қабылдайдыII-топ:Он көбейткіштің бесеуі оң,қалғаны теріс болса,көбейтіндінің мәні теріс мән қабылдайды.

    III.Үй тапсырмасын тексеру.«Жалғасын тап» әдісіI-топ:Рационал сандарға арифметикалық амалдарды орындау ережелерін жалғастырады
  • Бүтін сандар, теріс ж»не оң бөлшек сандар ....... деп аталады.
  • Екі теріс санның қосындысы ......
  • Таңбалары әр түрлі сандардыңмодульдерін көбейтіп, алдына .......
  • Екі теріс санның бөліндісі.......
  • Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін :
  • 1.Үлкен модульден ........2.Шыққан нәтиженің алдына ......
  • Қосылғыштардың,көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан .......
  • II-топ:Рационал сандарға амалдарға ауызша есептер 1.(-40)+702-7+(-50)3.17+(-17)4.9,2-1=9,2+(-1)5.-6,3*06.ҚБ:Әр топ жетекшісі ауызша бағалайды




    Қима суреттер







    парақша карточкалар
    Сабақтың ортасы20 мин































































































    Сабақ соңы10 мин

    1.Жеке жұмыс: «Кесте карта»Оқушылардың әрқайсысына карта үлестіріледі.





    Кесте карта



















    Балық қаңқасы



    6 сынып математика оқулығы, (жоба) авторлары :А.Е. Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова









    1.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: 1. -0,5х+13,8=12,4 теңдеуді шешіңдерДескриптор: 1.Белгісіз қосылғышты анықтайды 2.Теңдеудің қасиетін қолданады 3.Рационал сандарды қосуды орындайды 4.Белгісіз көбейткішті анықтайды,рационал сандарды бөлуді орындайды.2.Дұрыс жауабын белгілеңдер:736-92,1*7,13:(-84)+267 өрнегінің мәнін табу үшін амалдар ретін анықта:1)Бөлу2)қосу3) азайту4) көбейту 5) дәрежеге шығаруДескриптор: 1 ,2, 3, 4, 5 амалдар ретін анықтайды Жауаптары1) 5, 2) 4, 3)1 4)3, 5)2ҚБ:тақтаға жауаптарын беру арқылы тексеруҮй тапсырмасы: №668Рефлексия. «Табыс ағашы»Сабақта мен белсенді жұмыс жасадым жасылалма-ұнадыСабақтағы өз жұмысыма қанағаттанамынсары алма-түсіндімСабақтағы материалдар маған түсініктібірақ есептегенде қиналдым /болды / ,қызыл алма-түсініксіз



    Жалпы бағалауБағалау

    Саралау

    Оқушылар топта өзін өзі бағалау,өзара бағалау жұмыстарын жүргізеді.Оған топ жетекшісі басшылық жасайды.Сабақ соңында топ жетекшісінің жұмысы топ мүшелері көмегімен бағаланады .Сабақта әр кезең сайын кері байланыс жасаймын деп ойлаймын.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




    ШҚО, Катонқарағай ауданы «Жаңа-Үлгі негізгі орта мектебі» ҚММ К.К.Касенова

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!