|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақ тақырыбы №16 |
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдаланады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдаланады; – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдаланады; –амалдарды орындау ретімен орындайды; –өрнектің сандық мәнін табады. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; –амалдарды орындау ретімен орындай алады; –өрнектің сандық мәнін таба алады. |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Бөлім бойынша лексика және терминология
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
|
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту. Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау. Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қолданбалы математика есептері |
||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру |
||||||||
|
Бастапқы білім |
Рационал сандарды көбейту және бөлу. |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі. 1 - 2 мин |
Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне бүгінгі сабақтарына сәттілік тілейді. Үй тапсырмасын тексеру Бір – бірінің дәптерлерін тексеру |
|
|||||||
|
Сабақтың басы 3 – 5 мин |
Өтілген тақырыптың меңгеруін тексеру үшін мынадай тапсырмалар беріледі. «Көршіңді сына» әдісі Оқушылар өз беттерімен тапсырмаларды орындайды, болғасын өз қасындағы парталас көршісімен дәптерлерін ауыстырып тексереді. 1). -96 + (-101)
= 6).
2). 3). -9 +
4,3=
8). -0,8 4). 65 + (-35) = 9). -6,3 : (-0,9) = 5).
|
Қосымша 1 |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 6 – 15 мин |
Топтық жұмыс
№3. Жұлдызшаның орнына тиісті әріпті қойыңдар:
|
Қосымша 2 Алдамұратова Т.А. Математика Жалпы білім беретін мектептің 6 – сыныбына арналған оқулық.
|
|||||||
|
16 – 28 мин |
Жұптық жұмыс
№1. Амалдарды орындаңдар:
№2. Өрнектің мәнін табыңдар:
№3. Теңдеуді
шешіңдер: №4. Өрнектің мәнін табыңдар:
2 жұп №1. Амалдарды орындаңдар:
№2. Өрнектің мәнін табыңдар:
№3. Теңдеуді
шешіңдер: №4. Өрнектің мәнін табыңдар:
|
Қосымша 3 |
|||||||
|
29 – 30 мин |
Сергіту сәті. https://v4k.online/video/X4IVaa1dEGY
|
|
|||||||
|
31 - 37 мин |
Жеке жұмыс Амалдарды орындаңдар:
№1. №2. №3.
|
Қосымша 4 |
|||||||
|
Сабақтың соңы 38 - 40 мин |
Үй тапсырмасы: №637 Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді -Нені білдім, нені үйрендім - Нені толық түсінбедім - Немен жұмысты жалғастыру қажет |
Алдамуратова Математика 6 класс. Алматы. «Атамұра». 2011 жыл |
|||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||
|
Дифференциалдық тапсырмаларды топтық, жұптық және жеке жұмыстарда қолданады.
|
Сабақтың әр бөлімінде оқушылардың жасаған жұмыстарына мадақтау сөздер айтылып, әр түрлі смайликтер беріледі. Сабақтың әр бөлімінде бағалау жұмыстары жүргізіледі. |
Тапсырмалар арасында «көзге жаттығу» жасату. |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рационал сандарға амалдар қолдану
Рационал сандарға амалдар қолдану
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақ тақырыбы №16 |
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдаланады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдаланады; – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдаланады; –амалдарды орындау ретімен орындайды; –өрнектің сандық мәнін табады. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; –амалдарды орындау ретімен орындай алады; –өрнектің сандық мәнін таба алады. |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Бөлім бойынша лексика және терминология
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
|
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту. Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау. Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қолданбалы математика есептері |
||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру |
||||||||
|
Бастапқы білім |
Рационал сандарды көбейту және бөлу. |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі. 1 - 2 мин |
Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне бүгінгі сабақтарына сәттілік тілейді. Үй тапсырмасын тексеру Бір – бірінің дәптерлерін тексеру |
|
|||||||
|
Сабақтың басы 3 – 5 мин |
Өтілген тақырыптың меңгеруін тексеру үшін мынадай тапсырмалар беріледі. «Көршіңді сына» әдісі Оқушылар өз беттерімен тапсырмаларды орындайды, болғасын өз қасындағы парталас көршісімен дәптерлерін ауыстырып тексереді. 1). -96 + (-101)
= 6).
2). 3). -9 +
4,3=
8). -0,8 4). 65 + (-35) = 9). -6,3 : (-0,9) = 5).
|
Қосымша 1 |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 6 – 15 мин |
Топтық жұмыс
№3. Жұлдызшаның орнына тиісті әріпті қойыңдар:
|
Қосымша 2 Алдамұратова Т.А. Математика Жалпы білім беретін мектептің 6 – сыныбына арналған оқулық.
|
|||||||
|
16 – 28 мин |
Жұптық жұмыс
№1. Амалдарды орындаңдар:
№2. Өрнектің мәнін табыңдар:
№3. Теңдеуді
шешіңдер: №4. Өрнектің мәнін табыңдар:
2 жұп №1. Амалдарды орындаңдар:
№2. Өрнектің мәнін табыңдар:
№3. Теңдеуді
шешіңдер: №4. Өрнектің мәнін табыңдар:
|
Қосымша 3 |
|||||||
|
29 – 30 мин |
Сергіту сәті. https://v4k.online/video/X4IVaa1dEGY
|
|
|||||||
|
31 - 37 мин |
Жеке жұмыс Амалдарды орындаңдар:
№1. №2. №3.
|
Қосымша 4 |
|||||||
|
Сабақтың соңы 38 - 40 мин |
Үй тапсырмасы: №637 Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді -Нені білдім, нені үйрендім - Нені толық түсінбедім - Немен жұмысты жалғастыру қажет |
Алдамуратова Математика 6 класс. Алматы. «Атамұра». 2011 жыл |
|||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||
|
Дифференциалдық тапсырмаларды топтық, жұптық және жеке жұмыстарда қолданады.
|
Сабақтың әр бөлімінде оқушылардың жасаған жұмыстарына мадақтау сөздер айтылып, әр түрлі смайликтер беріледі. Сабақтың әр бөлімінде бағалау жұмыстары жүргізіледі. |
Тапсырмалар арасында «көзге жаттығу» жасату. |
|||||||
шағым қалдыра аласыз






.
.
.
.
.

















