Материалдар / Рационал сандарға амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі қолданып жүрген технология - мұғалімнің сабақты жобалауда оқушының тіл меңгерудегі нәтижелі қарым қатынас жасауына мүмкіншілік туғызады. Мұғалім аз уақытта жаңа технология жәрдемімен үлкен жетістіктерге жете алады. Оқудың дәстүрлі үрдісіне жаңа инновациялық технологияны еңгізу - мұғалімге дәстүрлі формалар мен әдістерді оқушыға жеткізуге мүмкіндік береді. Ал осы технологияны аймақтық компонентті дамыту кезінде қолдану - оқушының ақыл - ой мәдениетін, білімін, сана сезімін көтеруіне көп әсер етеді. Мультимедиялық технологияларды қолдану - компьютерді, интернетті қолдану арқылы жүзеге асады. Сондықтан сабақтарға аймақтың компонентті қолдану алдында жүйелі жоспар құрып алған жөк. Берілген күнтізбеліс – тақырыпттық жоспарға сәйкестендерліп аймақтық компоненті қосылған қосымша жоспар құрылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қ Төлеубеков атындағы орта мектеп» КММ



БЕКІТЕМІН КЕЛІСЕМІН

Мектеп директоры: Оқу ісі жөніндегі орынбасары:

__________Сейтканов Б.Б. _________Р.А. Джакупова








Рационал бөлшектерді тепе-тең

түрлендіру

/ашық сабақ/













Өткізген: Ж.Т. Шакенова













2016-2017 оқу жылы



Тақырыбы: Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Мақсаты: а)қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып, рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіріп, есеп шығаруды үйрету; ә) есеп шығару дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге қызығушылықтарын арттыру; б) шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Түрі: Жаңа сабақ

Типі: Білімді бекіту

Көрнекілігі: кеспе қағаздар, презентациялар, бағалау парағы, жетондар.

Барысы:

І Ұйымдастыру бөлімі

Психологиялық дайындық

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

  1. Үй тапсырмасын дәптерден тексеру

  2. «Білім пирамидасын» тұрғызайық. Ол үшін ең алдымен пирамида салатын орынды тазалап алайық.

  3. Үй тапсырмасын бекіту сұрақтары

«Шатасқан баулар» стратегиясы бойынша өткен тақырыптарды қайталату. Оқушыларға дұрыс және дұрыс емес тапсырмалар мен сұрақтар беріледі. Оқушылар жеке-жеке берілген тапсырманы оқып дұрыс емес тапсырманың қатесін тауып өз ойын тобында талқылап жауабын береді.

  1. Бөлімінде айнымалысы бар бөлшектер рационал бөлшектер деп аталады.

  2. Айнымалының кез келген мүмкін болатын мәнінде сан мәндері әр түрлі болатын екі өрнек тепе-тең өрнектер деп аталады.

  3. Берілген өрнектен оған тепе-тең өрнекке көшуді тепе-тең түрлендіру деп атайды.

  4. Рационал бөлшектің алымы мен бөлімін нөлге тең емес өрнекке көбейтсе, рационал бөлшектің шамасы өзгереді.

  5. Бөлшекті қысқарту дегеніміз – бөлшектің алымы мен бөлімін бірдей көбейткіштерге бөлу.

  6. Рационал бөлшектерді қосқанда, алымы алымына, бөлімі бөліміне қосылады. Рационал бөлшектерді азайтқанда алымнан алымы, бөлімінен бөлімі азайтылады.

  7. Рационал бөлшектерді көбейткенде бөлшектердің алымы алымына, бөлімі бөліміне көбейтіледі.

  8. Рационал бөлшектерді бөлгенде, алымын алымына, бөлімін бөліміне бөлеміз.

ІІІ негізгі бөлім

ІІІ деңгей: «Сәйкесін тап!»

Уақытылы білім алмасаң, іске қолың жетпейді (Жүсіп Баласағұн)

(a+b)²= a³-3a²b+3ab²-b³

(a-b)³= a²+2ab+b²

(a-b)²= (a+b)(a+b)

a³+b³= -2ab+b²

-b²= +3a²b+3ab²+

(a+b)³= (a-b)(a²+ab+b²)

a³+b³= (a-b)(a+b)

ІІ деңгей «Қандай түрлендіру орындалған?»

Шешімін тапсаң дұрыс,

Алға басар бұл іс!

  1. =

І деңгей «Таңда, шығар, дәлелде!» кеспе қағаздарымен жұмыс.

Білім байлық, таусылмайтын, бітпейтін

Ұ ры-қары, қу жоқ оны «үп»дейтін (Жүсіп Баласағұн)

  1. Жаңа материал:

Берілген рационал өрнектерді түрлендіруге, ықшамдауға бірнеше мысалдар қарастырайық.


1-мысал:




2-мысал:

  1. Семантикалық картамен жұмыс. (2 топқа да беріледі)
















( )( )





























ІV. Сабақты бекіту.

  1. Оқулықпен жұмыс.

1 топ 2 топ

573. 1) 2)

574. 1) 2)



  1. «Қатесін тап» ойыны

Екі топқа бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлуге есептер беріледі.


1-топ

  1. 2) 3)


2-топ

  1. 2) 3)



Тест тапсырмаларын орындау

V Үйге тапсырма

Білім, ақыл бірге жүрсе – жарайды,

Бүкіл әлем бір-ақ қолға қарайды. (Жүсіп Баласағұн)

Тарихи мәліметтер 114-бет



VІ Бағалау

Бағалау критерийлері

Оқушының өзін-өзі бағалауы











Бағалау критерийлері

Оқушының өзін-өзі бағалауы

Қысқаша көбейту формулаларын білемін


Қысқаша көбейту формуласын қолданып есептер шығара аламын


Формулаларды пайдаланып рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіре аламын


Рационал бөлшектерге амалдар қолдана аламын.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!