Бөлім:
|
6.1В Рационал сандар
және оларға амалдар қолдану
|
Педагогтің Тегі, Аты,
Әкесінің аты
|
|
Пән/Сынып:
|
6 сынып. Қатысқандар
саны: Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Рационал сандарға
арифметикалық амалдар қолдану.
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.1.2.22 рационал сандармен
арифметикалық амалдарды
орындау
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
Рационал сандарға арифметикалық
амалдар қолданып есептей алады.
|
Сабақ
барысы:
|
Уақы-ты
|
Кезең-дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
2
минут
|
Ұйым
дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Рационал сандарға
арифметикалық амалдар қолдану тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
Рационал бөлшектерді көбейту
және бөлу алгоритмін қолдана білу
-Рационалсандарғаарифметикалық
амалдарқолдану
ережелерін
білу
Оқушыларды кеспе қағаздары арқылы 3 топқа
бөлу. «Оң сандар», «теріс сандар», «нөл
саны»
|
Амандасады. Үй жұмысын
айтады.
-5+5= -2-9=
5+9=
8+(-8)= -5+4=
-6+9=
6*0= -5*3=
-6*(-2)=
-5*0= 9-11=
11+(-3)=
|
Оқушының белсенділігіне
қарай мұғалім ауызша бағалауы.
|
Оқулық
|
2
мин
|
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Есептерді
тексеру
|
Үйге берілген тапсырманы
тексеру
|
Өзін-өзі
бағалау
|
https://wordwall.net/ru/resource/37791773
|
5
мин
|
Миғашабуыл
|
Графикалық
диктант.
а) Қарама-қарсы сандардың
қосындысы нөлге
тең
иә
ә) Таңбалары бірдей екі санның
көбейтіндісі - оң сан
иә
б) Екі теріс санның қосындысы-
теріс
сан
иә
в) Таңбалары әр түрлі екі
санның көбейтіндісі - теріс сан
жоқ
г)
Кезкелгентеріс сан
нөлденүлкен
жоқ
д)
Оңсанныңмодулісолсанныңөзінетең
иә
е)
Теріскөбейткіштер саны жұпболса, көбейтіндіоң сан
иә
ж)
Теріссанныңмодулісолсанныңөзінетең
жоқ
з)
Таңбаларыбірдейекісанныңкөбейтіндісі - оң
сан
иә
и)
Кезкелгентеріс сан
оңсаннанүлкен
жоқ
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
https://learningapps.org/watch?v=pggtqgcxk23
|
7
минут
|
Жеке
жұмыс
|
-
8 1) 32
-
(-2)×(-5)-12 2) 64
-
35-(-7)×6 3) 17-(-12)
|
Оқушылар жеке тапсырма
орындайды.
|
Дескриптор:
-Рационал сандарға
арифметика лық амалдар қолдануды
біледі.
-Таңбалар ережесін
қолданады.
|
|
5
мин
|
Топтық
жұмыс
|
№1. Өрнектің мәнін
табыңдар:
1). -96 + (-101)
= -197
1).
9+5.6∙(−0.5)=6.2
2).(−8)∙(−4)−15 = 17
2). -15 ∙ (-6)
=90
3). -9 + 4,3=
-4,7
3). -0,8 ∙
3= -2,4
4). 65 + (-35)
= 30
4). -6,3 : (-0,9)
=7
5).
3,9:(−1,3)+6= 3
5). 105 : ( -21)
= -5
-
(-21) =-2
-
-42 =
3
-
27-(-15) =32
-
(0,6-1) =-0.6
-
(0,25-1) =
0.15
|
Тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
-Тақырыпқа қатысты
есептер шығарады, талдайды
|
«Пирамида»
әдісі
|
3
мин
|
Жеке жұмыс
(ауызша)
|
№2. Жұлдызшалардың орнына
теңдік орындалатындай санды
жазындар:
-
-16+(-*)=-23
-
-7,4+(-*)=-10
-
*+8,88=8,88
-
-5,23+(-*)=-6
|
Жұлдызшаның орнына
тиісті санды қойып жазады
|
Өзін-өзібағалау
|
Презентация
|
3
мин
|
Топтық
жұмыс
|
Жұбын табуға арналған
тапсырмалар
|
Тақтада көрсетілген
есептерді ауызша орындайды.
|
Өзарабағалау
|
https://wordwall.net/ru/resource/38251267
|
10
мин
|
Топтық
жұмыс
|
Тақтамен
жұмыс.
-
72,5-(-3,5)+76,6*(-0,5)=
-
-38-(-15.6)+56.5-(-13.9)=
-
26.9-(-77.5)+45.5:(-5)=
|
Берілген есептерді
тақтаға орындайды.
|
Дескриптор:
-Рационал сандарға
арифметика лық амалдар қолдануды
біледі.
-Таңбалар ережесін
қолданады.
|
Презентация
|
5
мин
|
Бекіту
тапсырмалары
|
Тест
тапсырмалары.
|
Әр топтан бір-бір
оқушыдан шығып тақтада тест
орындайды.
|
|
https://www.educaplay.com/learning-resources/17136783-numbers_quiz.html
|
3
мин
|
Қорытынды.
|
Бүгінгі
сабақта:
-Рационал сандарға арифметикалық амалдар
қолдану ережелерін білді.
Рефлексия
: Банкомат.
Оқушыларды
бағалау.
Үйге тапсырма
беру
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау.
Сабақ бойынша өз
пікірлерін айту.
|
Кері
байланыс
|
Банкомат,
терминал.
|