Материалдар / Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2024
173
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Бекітемін:

Бөлім:

Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Педагогтің Тегі, Аты,


Пән/Сынып:

6 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Өтілген материалдарды толықтыру

Сабақтың мақсаттары:

Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану ережелерін білу

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баули отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру;

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дастыру

Сыныпты 3 топқа бөлу.

1-топ: НАТУРАЛ САНДАР

2-топ: РАЦИОНАЛ САНДАР

3-топ: БҮТІН САНДАР

Оқушыларды екі –екіден сырттан шақырады. Олар есікте жапсырылған амандасу түрлері арқылы бір-бірімен амандасады. Қалам салғышта тұрған қаламсапты таңдайды. Ол қаламсаптарда топтардың аттары жазылған. Таңдалған қаламсап арқылы орындарына отырады. Мұғалім оқушылармен амандасады.


Тақырыппен таныстырады

Бүгін, Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану тарауын қайталау тақырыбын қарастырамыз

Сабақтың мақсатымен таныстыру:

-Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану ережелерін білу

Үй жұмысын тексереді.

Оқушылар бір-бірімен әртүрлі амандасу тәсілдерімен амандасады, қаламсап аңдап, топқа бөлінеді.



Сабақ мақсатымен танысады





Үй жұмысын тексертеді

Әр топтың топ басшылары бағалау парағына тобының мүшелерін бағалап отырады.


Карточкалар

Музыка


Слайд 1



Слайд 2






Слайд 3

10 мин

Жаңа сабақты бекіту

Топпен жұмыс: Қайталау сұрақтары. «Додокаэдр» әдісі арқылы үш топқа кезек-кезек лақтырып, сұрақтарға жауап береді. Әр топқа 4 сұрақтан


  1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы рационал сан бола алама?

  2. Неліктен кез-келген санды нөлге бөлуге болмайды?

  3. Екі теріс санның қосындысы неліктен теріс сан болады?

  4. Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу ережесін айтып беріңіз.

  5. Екі теріс санның көбейтіндісі оң сан болуы мүмкінбе?

  6. Рационал сандар қалай азайтылады?

  7. Неліктен оң және теріс сандар рационал сандар құрамына кіреді?

  8. Қандай жағдайда екі рационал санның бөліндісі нөлге тең?

  9. Аралас периодты ондық бөлшек дегеніміз не?

  10. Таңбалары бірдей сандарды бөлу ережесі қандай?

  11.  Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды?

  12. Санның модулі дегеніміз не?


Мұғалім экранда жазылған ережемен таныстырып өтеді.

Рационал сандарға амалдар қолдану үшін әр оқушы мынаны есте ұстауы керек:

1) Арифметикалық амалдардың орындалу ретін білу;

2) Рационал сандарға амалдар қолдануға берілген есептерді шешу әдістерін білу;

3) Тиімді әдісті таңдай білу және есептің шешуін математикалық тұрғыдан сауатты жаза білу;


Жұппен жұмыс: Оқулықтағы №607 есепті жұп-жұппен бөліп береді. Жауабы экранда беріледі.











Қайталау сұрақтарын «Додокаэдр» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді .


















Жұп-жұппен оқушылар мұғалім нұсқаған есептерді шығарады.

Экранда берілген жауаптар бойынша қателерін тексереді.


«Транспортир» әдісі арқылы бағалайды

Әр орындаған жұмыста үздік білім көрсеткен оқушыға «жеңілдік» купоны беріледі.













Слайд 4

«Додокаэдр»



Жолдама














Слайд 6










Слайд 7





Оқулық

Жеңілдік купоны

25

минут
























Бекіту тапсырмасы

«А,В,С» Жеке жұмыс:

С деңгейлік тапсырма Оқулықтағы №619

В деңгейлік тапсырма Оқулықтағы №614

А деңгейлік тапсырмалар Оқулықтағы №608


Сергіту сәті «Ритмді бұзбай қайталау»


«Бірге ойлаймыз» әдісі. Үш топқа бірдей функционалдық есеп беріледі

Астана қаласында наурыз айының 16-25 аралығында ауа температурасы мынадай: -5, 0, 4, 3, -2, 2, 7, 2, -2, 0. Ауа температурасының өзгеруін анықтаңыз.




Эстафеталық жарыс әдісі: Әр топқа тақтада есептер беріледі, оқушылар кезек-кезекпен орындау қажет, қай топ бірінші, әрі дұрыс орындайды, сол топқа жоғары ұпай беріледі.


Бекіту кезеңі: Логикалық сұрақтар

Натурал сандар тобы

Футбол ойынында Ордабасы командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды?

Рационал сандар тобы

Ауа температурасы түсте үш градус суық еді. Ал, түстен кейін тағы бес градусқа төмендеді. Нәтижесінде қанша градус?

Бүтін сандар тобы

Сүңгуір қайық 10 м ереңдікте болатын. Кейін тағы 5 м тереңдікке батты. Жалпы қанша метр тереңдікте болады?



Өз бетімен жұмыс:

Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.

Әр деңгейден бір оқушы тақтаға орындап көрсетеді.






















Сергіту жаттығуын ритмді бұзбай орындайды








Топ бойынша жұмыс жасайды





Оқушылар топпен эстафеталық ойын ойнайды.






Оқушылар тақтада тұрған есептердің жауабын жазу қажет



















Оқушылар логикалық сұрақтар тобымен жауап береді

Дескриптор:

-Тақырыпқа қатысты есептер шығарады, талдайды












Жарайсыңдар!» деп марапаттау






Бағалау: топтар өзін-өзі бағалайды

Мұғалім топты бағалайды


Бірінші аяқтаған әрі дұрыс орындаған топқа жоғары ұпай беріледі.








Тақта, слайд 9, оқу құралдары; жеңілдік купоны,

6 сыныпқа арналған оқулық және мұғалім таратқан көрнекіліктер





















Сергіту сәті видео

Слайд 11








Слайд 12

Жеңілдік купоны










Слайд 14

Жеңілдік купоны


















Слайд 15

Жеңілдік купоны

5 минут








Бүгінгі сабақта:

-Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану ережелерін білді.

Кері байланыс:


Үйге тапсырма. №626


Тақырыпты меңгергенін анықтау

Оқушылар Айфонға кері байланыс жазады







Бағалау:

8-10 балл – «5»

6-7 балл – «4»

4-5 балл – «3»





Алдамуратова Математика

6 класс. Алматы. «Атамұра».

2018 жыл

Слайд 17





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!