Сабақтың
басы
(5
мин)
|
І.
Ұйымдастыру:
1.1. Сынып
оқушыларымен амандасу
1.2. Сынып
оқушыларына жағымды ахуал
туғызу
1.3. Оқушыларды
түгендеу
1.4. Үй тапсырмасын тексеру.
№653 (1,2,3), 654
(1,3,5)
|
Амандасады.
Зейіндерін сабаққа
аударады.
Үй жұмысын
тексереді.
|
«Мақтау,
мадақтау» сөздері
|
Оқулық
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
(8
мин)
|
(-) : (+) = (-) (-) : (-) =
(+)
(+) : (-) = (-) (+) : (+) =
(+)
Таңбалары әр түрлі сандарды
бөлу үшін:
-
бөлінгіштің модулін бөлгіштің
модуліне бөлу керек;
-
шыққан бөліндінің алдына « - »
таңбасын қою керек.
Таңбалары бірдей сандарды бөлу
үшін:
-
бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу
керек;
-
шыққан бөліндінің алдына « + » таңбасын қою
керек.
Нөл санын кез келген нөлден
өзге санға бөлгендегі бөлінді нөлге
тең.
Шексіз периодты ондық бөлшек:
0,(25); 21,2(7); 1,124(9)
т.с.с.
Шексіз периодты ондық
бөлшектің периоды бірден үтірден кейін басталса,
бөлшек таза периодты ондық
бөлшек деп
аталады.
Шексіз периодты ондық бөлшекте
үтір мен период арасында тағы ондық таңбалар болса,
бөлшек аралас периодты ондық
бөлшек деп
аталады.
|
Оқушылармен кері байланыс
орната отырып, дәптермен жұмыс
жүргізу.
|
«Мақтау,
мадақтау» сөздері
|
Математика
6-сынып. Әбілқасымова
А.Е.,
Кучер Т.П.,
Жұмағұлова
З.Ә.
|
Оқулықпен
жұмыс
(5
мин)
|
«Кім
жылдам»
Берілген сандарды периодты
ондық бөлшекке айналдырып, таза периодты немесе аралас периодты
екенін анықтаңыз, жауабыңыз
түсіндіріңіз:
1 ;
0
-
-
;
1
|
Әр қатардан кезекпен бір оқушыдан шығып,
берілген есепті тақтада
орындайды.
|
«Шапалақ»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
(20
мин)
(2
мин)
|
-
№1 Мына таза периодты ондық бөлшектерді жай
бөлшекке
айналдырыңдар:
а) 0,(44); б) 3,(7); в) 14,(5); г)
0,(235)
№2 Мына аралас периодты ондық бөлшектерді жай
бөлшекке
айналдырыңдар:
а) 0,1(8); б) 2,2(6); в) 0,21(4); г)
5,13(8)
№3 Жай бөлшекті шектеулі ондық
бөлшек немесе шектеусіз периодты ондық бөлшек түрінде
жазыңыз:
а) ; b)
;
в) ; г)
Сергіту
сәті. Мұғалім оқушылардан денеге
арналған жаттығуларды жасауларын
сұрайды.
«Арқаға арналған
жаттығу»
№4
Өрнектің мәнін
табыңыз:
а)
б)
№5
Берілген
шектеусіз периодты ондық
бөлшекті жай бөлшекке
айналдырыңыз:
a)
;
b) ;
c)
d)
; e)
1,84(9)
Дескриптор:
Білім алушы
-периодында бір саны бар
периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмін
қолданады;
-периодында екі саны бар
периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмін
қолданады;
-аралас периодты ондық
бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмін
қолданады;
-бөлшектерді жай бөлшек
түрінде жазады.
|
Оқушылар өз беттерінше отырып
берілген тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар сергіту сәтін
орындайды.
Оқушылар өз беттерінше отырып
берілген тапсырмаларды орындайды. Нәтижесін тақтаға
жазады.
Бірнеше оқушыдан сұралады және
басқалары өз қателерін көріп,
тексереді.
|
«Бағдарашам»
әдісі
қызыл
түс-мұғалім
көме-гімен
сары
түс- 1 қате
жіберілсе
жасыл
түс-дұрыс
болса
«Бас
бармақ» әдісі
|
Математика
6-сынып. Әбілқасымова
А.Е.,
Кучер Т.П.,
Жұмағұлова
З.Ә.
|
Сабақтың
соңы
(5
мин)
|
«Табыс»
ағашы.
Қызыл алма – сабақ маған
түсініксіз.
Сары алма – тақырыпты
түсіндім, бірақ тез
ұмытамын.
Жасыл алма – сабақ маған
ұнады, тақырыпты меңгердім. (Оқушылар өздері таңдаған алманы алып,
ағашқа жапсырады)
Үйге тапсырма:
№655 (Рационал сандарды бөлу
тақырыбын оқу)
|
|
Формативті
бағаланады.
|
Оқулық
|