Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы | Рәсімдеу
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.6.1 Қауіпсіздік ережелерінің сақтай отырып, маңызылығын көрсету арқылы құралдар мен материалдарды қолдану. |
Сабақ мақсаттары | Қауіпсіздік ережелерінің сақтай отырып, құралдар мен материалдарды қолдануды үйрету; шығармашылық жұмыстарды безендіру үшін көркемдік материалдарымен жұмыс орындауды үйрету |
Тілдік мақсаттар
| әлемдік және қазақтың ұлттық мәденииетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін зерттеп, сипаттама береді;өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында)Пәнге тән лексика мен терминология:Батик, гжель, хохлома, көркем жазба, раппорт, сызық сурет, ою-өрнек композицияДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделе отырып, мен...Көркемдік жазбаның ерекшелігі.... Мен ою-өрнек композициясын ..... жасау үшін қолдандым.Мен ою-өрнек композициясын қолданып, келесі... жасадым.өркемдік жазбаның ерекшелігін зерттей отырып, ... |
Құндылықтарды дарыту
| Осы сабақта балалардың бойына білім алуға ашықтық, бір-біріне деген құрмет, шығармашылық және еңбек құндылықтарын тапсырмалар орындау және талқылау арқылы жүзеге асыру. |
Пәнаралық байланыстар | география, тарих |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады |
Бастапқы білім
| Сәндік қолданбалы өнер түрлері және қолданылатын тәсілдері мен техникасы. Көркемдік жазба, мысалы батик, гжель, хохлома және т.б. түрлері. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Оқушылар технологиялық құжаттарға сәйкес өз жұмыстарын аяқтап, таныстырыламға және көрмеге дайын жұмысты безендіруге кіріседі. Оқушылардың назарын шығармашылық жұмысты безендіру ерекшеліктеріне аудару
|
|
Сабақтың ортасы 30 мин | Оқушыларды көркемдік жазбаны бекіту кезеңімен таныстыру. (Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс №7 Дайын бұйымды алудың соңғы кезеңі жазбаны бекіту болып табылады. Егер көркемдік жұмыс қатты жазықтықта орындалған болса, оны лакпен қаптайды. Шығарманы жақсы қабылдау үшін оны безендіруді дұрыс қабылдау қажет. Безендіру жұмысқа аяталған түрімен қатар, оны атмосфералық құбылыстардан ылғалдылықтан, шаңнан, механикалық және т.б. зақымданудан қорғайдыРама кішігірім дефектілерден, мысалы матаның подрамниктің ұшында бүктелуі. Егер ол шарф немесе орамал болса тігу қажет. Егер ол сәндік панно болса, оны рамаға безендіру қажет. Текстильде орындалған жазбаны, оның техникасына байланысты бекітеді. Батик техникасында орындалған панноны екі тәсілмен безендіруге болады. Біріншісі қарапайым рамамен (майлы бояу кескіндемесі сияқты) және распартуға безендіру. | Жостов жазбасының өнері
Бейне сабақтары,шеберлік- класстарhttp://kitchendecorium.ru/accessories-decor/dekorirovanie/rospis-tarelok-svoimi-rukami.html Бастауыштарға арналған өз қолымен ыдыстарды жазбамен көркемдеу - 5 шебер-класстар http://www.rukodelie.by/content/?id=5646ИСТОЧНИК: Журнал "Ксюша. Для любителей рукоделия"
|
Сабақтың соңы10 мин | Сабақ соңында дайын жұмыстардың көрмесін ұйымдастыру. Оқушылар өз және сыныптастарының жұмыстарын талдайды және берілген критерийлер бойынша бағалайды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне байланысты жұмысты орындау үшін техниканы таңдауы және әр оқушыға қойылатын сұрақтар бойынша саралау іріктеледі
| Жұмыстарды бағалау үшін критерийлер жасайды, сарамандық жұмыстың көрмесінің негізінде бағаланады | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|