Сабақтың кезені/
уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
басы
5
минут
Жаңа
сабақ
8
минут
7
минут
Практикалық
жұмыс
10 минут
|
-
Амандасу,
түгендеу
«QAZ MATH» әдісі арқылы топқа
бөлу.
Психологиялық
ахуал.
Оқушылар бір-біріне сәттілік
тілеу.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Топқа бөлінеді.
Оқушылар қолдарын ортаға қою арқылы, «сәттілік» деп
айталы.
|
Ауызша бағалау:
«Жарайсыңдар»
|
|
-
Үй тапсырмасын
сұрау.
АҚПАРАТ сөзін
кодтау.
А -11
Қ- 31
П -
41
А -11
Р-42
А-11
Т-44
|
Жанындағы оқушыны үй
тапсырмасын
тексереді.
|
Оқушылар телефон әдісі арқылы
өзін-өзі бағалайды.
Дескриптор:
-«Ақпарат» сөзін кодтай
алды;
/2
балл
|
үлестірме
|
Топтың
аты: «Векторлық графика»,
«Расторлық графика»
Топтың атауын айтып, жаңа
тақырыпты ашу.
Растрлық кескіндерді құру және
редакциялау
Бейнежазба арқылы жаңа сабақты
түсіндіру.
Термин сөздер
жазу
|
1. Өз ойларымен бөлісу арқылы
жаңа тақырыптың атауын ашады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
Термин сөздер
жазады.
|
|
Оқулық,
жұмыс
дәптері
Интербелсенді
тақта
|
1
-тапсырма
«Тarsia»
әдісі
Оқушыларға қағаз қиындылары
беріледі, сұраққа жауап беру арқылы үшбұрыш
құрастырады.
|
Оқушылар қағаз қиындылары
арқылы, сұраққа жауап беріп үшбұрыш
құрастырады.
|
Дескриптор:
- Қағаз киындыларын құрай
алады;
- Сұраққа жауап
береді;
/3
балл/
|
Қағаз
қиындылыры
|
2-тапсырма
Практикалық
тапсырма:
Жеке
жұмыс
Paint графикалық
редакторында құралдарды пайдаланып, «Күз» тақырыбында сурет салып,
боя.
|
Оқушылар компьютерді іске
қосып, тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор:
-
Paint
графикалық редакторын іске
коса алды;
- Құралдарды пайдалана
алдады;
Paint-ті қлдана отырып сурет
салады;
/3
балл/
|
Компьютермен
жұмыс
|
Бекіту, қорыту
жұмыстары
5
минут
|
«Атом молекула»
әдісі
Оқушылар ортаға шығып «атом
малекула» әдісі арқылы жұптасады, тақтада көрсетілген сұрақтарға
жауап береді.
3-тапсырма.
Educaplay
платформасы
Балаларға суреттер беріледі,
жасырылған суретті тауып атауын айтады.
- құю
батырмасы
-
текст жазу
-
өшіргіш
-
қарандаш
-
масштаб
|
Оқушылар тақтағы шығып,
жұптасады және интербелсенді тақтада көрсетілген сұраққа жауап
береді және мағнасын айтады.
|
Дескриптор:
- Сурет атауын айта
алады;
- Сурет қызыметін айта
алады;
/2
балл/
|
Интербелсенді
тақта
|
Кері
байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақтан
алған білімдерімен кері байланыс жасайды.
Менде бәрі сәтті
шықты...
Сабақта мен орындай
алдмадым...
Бәрінен маған қиын
болды...
Оқушылар сөйлемді тоықтырады...
|
Оқушылар сөйлемді
толықтырып тақтаға жабыстырады.
|
|
Интербелсенді
тақта
|