|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік графика |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Растрлық суреттерді өңдеу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.2.2 -растрлық кескіндерді жасау және өңдеу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Растрлық кесікндерді жасай алады |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Коррекция, Эффекты командаларды пайдаланып, суреттерді өңдейді. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Заманауи фотосуретін ескі фотосуретке айналдыру үшін түзету жұмысын орындайды |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Paint.NET –тің құралдары мен сурет салу және оларға әртүрлі әсерлерді қолдануды практикалық мысалдар бойнша қарастырайық. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық §2.4, 44-бет, «Практикада қолдану» тапсырмасы. Дескриптор: - Paint.NET редакторды іске қосады; -Тіктөртбұрыш, Құйып бояу пайдаланып, тіктөртбұрыш салады, оның ішін бояйды; -Овал батырмасын пайдаланып дөңгелек салады; -Эффекты құралын пайдаланып суретті өңдейді. ҚБ: жұлдыз /5балл/ 2-тапсырма. Оқулық §2.4, 46-бет, «1-тапсырма» Дескриптор: - Paint.NET редакторды іске қосады; -заманауи фотосуретін ескі фотосуретке айналдыру үшін түзету жұмысын орындайды. ҚБ: жұлдыз /5балл/ |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
Жұлдыз 5 балл Жұлдыз 5 балл |
оқулық |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.4 |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Растрлық суреттерді өңдеу.
Растрлық суреттерді өңдеу.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік графика |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Растрлық суреттерді өңдеу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.2.2 -растрлық кескіндерді жасау және өңдеу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Растрлық кесікндерді жасай алады |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Коррекция, Эффекты командаларды пайдаланып, суреттерді өңдейді. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Заманауи фотосуретін ескі фотосуретке айналдыру үшін түзету жұмысын орындайды |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Paint.NET –тің құралдары мен сурет салу және оларға әртүрлі әсерлерді қолдануды практикалық мысалдар бойнша қарастырайық. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық §2.4, 44-бет, «Практикада қолдану» тапсырмасы. Дескриптор: - Paint.NET редакторды іске қосады; -Тіктөртбұрыш, Құйып бояу пайдаланып, тіктөртбұрыш салады, оның ішін бояйды; -Овал батырмасын пайдаланып дөңгелек салады; -Эффекты құралын пайдаланып суретті өңдейді. ҚБ: жұлдыз /5балл/ 2-тапсырма. Оқулық §2.4, 46-бет, «1-тапсырма» Дескриптор: - Paint.NET редакторды іске қосады; -заманауи фотосуретін ескі фотосуретке айналдыру үшін түзету жұмысын орындайды. ҚБ: жұлдыз /5балл/ |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
Жұлдыз 5 балл Жұлдыз 5 балл |
оқулық |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.4 |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














