Сабақтың
басы
2
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық
ахуалды қалыптастыру.
«Сұрақ менен, жауап сенен»
әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап
беріңіздер.
-
Ақпаратты шифрлау
дегеніміз не?
2. Мәтіндік ақпарат
құрамына нелер кіреді?
3. Дешифрлау дегеніміз
не?
4. Мәтіндерді шифрлаудың
қандай тәсілдері бар?
ЕББҚ
бар оқушы басқа оқушының
жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан
қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі
артады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
сұрақтарға жауап бере
отырып өткен тақырыпты еске түсіреді.
|
Түрі- Өзін-өзі
бағалау
|
Оқулық
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
10
минут
20
минут
|
Әдісі:
«Ой қозғау»
-
Графика деген
не?
-
Суретті компьютерде
салуға бола ма?
Жаңа сабақтың тақырыбын,
мақсатын таныстыру.
Сабақтың тақырыбы
мен сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарымен
таныстыру.
Оқыту түрі: Жұптық
жұмыс
Әдісі: «Кім жылдам»
Талқылау
сұрақтары:
-
Компьютерлің графика қаншаға
бөлінеді
-
Графика дегеніміз
не?
-
Суретті қалай
сақтаймыз?
Дағды: Бірін-бірі тыңдай білу, болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу
дағдысы қалыптасады.
ЕББҚ
бар оқушылар барлық
жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады,
жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға
қатысады.
|
Сұрақтарға жауап бере отырып,
сабақ тақырыбын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен
толықтырады.
-
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
-
Сабақтың мақсатымен
танысады.
Берілген кестені
дәптерге жұптаса отырып орындайды
|
Өз ойын айтып, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыларды мадақтау сөздерімен ынталандыру
Дескриптор:
-
Графикалық редакторды
ашады:;
-
Құралдарды
пайдаланады;
-
Сурет
салады;
-
Салған суретті
сақтайды?
|
Компьютер,
оқулық
үлестірме
қағаз
Компьютер,
үлестірме
қағаз
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия
-
не білдім, нені үйрендім
-
не түсініксіз болды
-
немен жұмыс істеу қажет
Үйге тапсырма: §8
оқу.
|
Кері байланыс жасап,
нәтиже балдарын талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
|