Ұйымдас-тыру,
өзін
–
өзі
тексеру
3
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату
арқылы
жүреді.
-
Өткен
тақырыпқа шолу:
Үйге берілген оқу тапсырмасын
тексеру.
Оқу материалын
жариялау«Ауызша жаттығу» әдісі
арқылы
жүреді.
-Енді
көбейту кестесін есімізге
түсірейік.
6*5 4*8
5*6 9*4 8*8
48:6
63:9 27:3 35:7 56:8
8*3 4*6
7*8 9*7 9*6
Саралау.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Топтарға
бірігеді.
Тапсырма тексертеді.Сұрақтарға
жауап береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі
|
әртүрлі фигуралар
суреті
|
Жаңа
білім
Бекіту
|
(Ұ, Д) 1- тапсырмада
тақтамен жұмыс жүзеге
асады.
Оқулықтағы берілген тапсырманы
ұжым бойынша есептей отырып Ш Уәлихановтың және Ы Алтынсарин кім
болғанын біліп шығамыз
Ш Уалиханов
Тарихшы,журналист,саяхатшы
Ы Алтынсарин педагог
аудармашы, жазушы
142*2 21*4 31*3 231*3 221*3
32*3
Ауызша есептеп болсақ
жазбаша тәсілмен шығарып көрейік
Баған түрінде тақтаға
оқушыларға шығарту және шығарған есептерін
түсіндіру
Мұғалімнің
түсіндіруі
Түсінгендерін
тексеру
2 тапсырма Өрнектерді баған
түрінде жаз және есепте
«Эстафеталық»әдіс арқылы №2
тапсырманы тақтаға шығарту
Сергіту сәтінде «Жаяу»
әуенімен билеп жүріп есеп шығарады
(Т) 3- тапсырма «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі. Есепті шығару
(211*4)+211=1055
Жауабы: 1055 оқушы
оқыған
4)Есептерді
шығарыңдар.
(48+36):4=21
Жауабы: 21
топ
6
тапсырма
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
- өрнектерге есеп
құрастырады
(ӨЖ) 7- тапсырма дәптермен
жұмыс.
Өрнектерді баған түрінде жазып
есептейді
8
тапсырма
Шығармашылық
тапсырмалар
|
Тапсырма
орындайды
Билеп келіп есеп шығарады
сергиді.
Тапсырмаларды
орындайды.
Тапсырмаларды
орындайды.
|
.
Шапалақ әдісі мен
бағалау
Баллмен
бағалау
Дескриптор:
- Кесте бойынша есептер
құрастырып, олардың шешуін, жауабын
табады-2
балл
Дескриптор:
- Өрнектерді баған түрінде
жазыңдар және есептейді-2балл.
Есепті шешуін, жауабын табады
-2балл.
-Есептің сұрағын өзгертіп,
шешуін, жауабын табады-1балл.
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|