« М.Маметова орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 28-сабақ
|
Бөлім: |
Жазбаша көбейту және бөлу |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Асылбаева Ж |
|
|
Күні: |
08.02.23 |
|
|
Пәні /сынып |
математика |
3а |
|
Сабақтың тақырыбы |
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.10 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 жағдайларында екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
|
|
Бағалау критериі |
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді үйренеді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдас-тыру, өзін – өзі тексеру 3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.
Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру. Оқу материалын жариялау«Ауызша жаттығу» әдісі арқылы жүреді. -Енді көбейту кестесін есімізге түсірейік. 6*5 4*8 5*6 9*4 8*8 48:6 63:9 27:3 35:7 56:8 8*3 4*6 7*8 9*7 9*6 Саралау. |
Ширату жаттығуларын жасайды. Топтарға бірігеді. Тапсырма тексертеді.Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты ашады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі |
әртүрлі фигуралар суреті |
|
Жаңа білім Бекіту |
(Ұ, Д) 1- тапсырмада тақтамен жұмыс жүзеге асады. Оқулықтағы берілген тапсырманы ұжым бойынша есептей отырып Ш Уәлихановтың және Ы Алтынсарин кім болғанын біліп шығамыз Ш Уалиханов Тарихшы,журналист,саяхатшы Ы Алтынсарин педагог аудармашы, жазушы 142*2 21*4 31*3 231*3 221*3 32*3 Ауызша есептеп болсақ жазбаша тәсілмен шығарып көрейік Баған түрінде тақтаға оқушыларға шығарту және шығарған есептерін түсіндіру Мұғалімнің түсіндіруі Түсінгендерін тексеру 2 тапсырма Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте «Эстафеталық»әдіс арқылы №2 тапсырманы тақтаға шығарту
Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп жүріп есеп шығарады
(Т) 3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Есепті шығару (211*4)+211=1055 Жауабы: 1055 оқушы оқыған 4)Есептерді шығарыңдар. (48+36):4=21 Жауабы: 21 топ 6 тапсырма Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: - өрнектерге есеп құрастырады (ӨЖ) 7- тапсырма дәптермен жұмыс. Өрнектерді баған түрінде жазып есептейді 8 тапсырма Шығармашылық тапсырмалар |
Тапсырма орындайды Билеп келіп есеп шығарады сергиді. Тапсырмаларды орындайды. Тапсырмаларды орындайды.
|
. Шапалақ әдісі мен бағалау Баллмен бағалау Дескриптор: - Кесте бойынша есептер құрастырып, олардың шешуін, жауабын табады-2 балл Дескриптор: - Өрнектерді баған түрінде жазыңдар және есептейді-2балл. Есепті шешуін, жауабын табады -2балл. -Есептің сұрағын өзгертіп, шешуін, жауабын табады-1балл.
|
Оқулық, дәптер
Оқулық, дәптер |
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді. Оқушылар жауабын талдап, ҚБ қояды. Оқу тапсырмасы:54-бет№5. |
Тақырып бойынша түсінгенін айтады. Тапсырмажазады. |
ҚБ қойылады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
« М.Маметова орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 28-сабақ
|
Бөлім: |
Жазбаша көбейту және бөлу |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Асылбаева Ж |
|
|
Күні: |
08.02.23 |
|
|
Пәні /сынып |
математика |
3а |
|
Сабақтың тақырыбы |
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.10 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 жағдайларында екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
|
|
Бағалау критериі |
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді үйренеді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдас-тыру, өзін – өзі тексеру 3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.
Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру. Оқу материалын жариялау«Ауызша жаттығу» әдісі арқылы жүреді. -Енді көбейту кестесін есімізге түсірейік. 6*5 4*8 5*6 9*4 8*8 48:6 63:9 27:3 35:7 56:8 8*3 4*6 7*8 9*7 9*6 Саралау. |
Ширату жаттығуларын жасайды. Топтарға бірігеді. Тапсырма тексертеді.Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты ашады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі |
әртүрлі фигуралар суреті |
|
Жаңа білім Бекіту |
(Ұ, Д) 1- тапсырмада тақтамен жұмыс жүзеге асады. Оқулықтағы берілген тапсырманы ұжым бойынша есептей отырып Ш Уәлихановтың және Ы Алтынсарин кім болғанын біліп шығамыз Ш Уалиханов Тарихшы,журналист,саяхатшы Ы Алтынсарин педагог аудармашы, жазушы 142*2 21*4 31*3 231*3 221*3 32*3 Ауызша есептеп болсақ жазбаша тәсілмен шығарып көрейік Баған түрінде тақтаға оқушыларға шығарту және шығарған есептерін түсіндіру Мұғалімнің түсіндіруі Түсінгендерін тексеру 2 тапсырма Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте «Эстафеталық»әдіс арқылы №2 тапсырманы тақтаға шығарту
Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп жүріп есеп шығарады
(Т) 3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Есепті шығару (211*4)+211=1055 Жауабы: 1055 оқушы оқыған 4)Есептерді шығарыңдар. (48+36):4=21 Жауабы: 21 топ 6 тапсырма Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: - өрнектерге есеп құрастырады (ӨЖ) 7- тапсырма дәптермен жұмыс. Өрнектерді баған түрінде жазып есептейді 8 тапсырма Шығармашылық тапсырмалар |
Тапсырма орындайды Билеп келіп есеп шығарады сергиді. Тапсырмаларды орындайды. Тапсырмаларды орындайды.
|
. Шапалақ әдісі мен бағалау Баллмен бағалау Дескриптор: - Кесте бойынша есептер құрастырып, олардың шешуін, жауабын табады-2 балл Дескриптор: - Өрнектерді баған түрінде жазыңдар және есептейді-2балл. Есепті шешуін, жауабын табады -2балл. -Есептің сұрағын өзгертіп, шешуін, жауабын табады-1балл.
|
Оқулық, дәптер
Оқулық, дәптер |
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді. Оқушылар жауабын талдап, ҚБ қояды. Оқу тапсырмасы:54-бет№5. |
Тақырып бойынша түсінгенін айтады. Тапсырмажазады. |
ҚБ қойылады. |
|
шағым қалдыра аласыз













