Сабақтың
басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Шаттық шеңберін
құру
Жақсы болсын
бағамыз
Білімнен бақыт
табамыз
Өнер білім көп
оқып
Өсе берсін
санамыз
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру (ұжымда)
Үй жұмысын
тексеру.
Топқа
бөлу:
I-топ II-топ
III-топ
Күн тобы Ай тобы
Жұлдыз тобы
«Пазл» әдісі арқылы
жаңа тақырыпты ашу.Сұрақ-жауап
Үш топқа суреттер
беріледі ,олар сол суреттерді құрастыралы.Жаңа сабағымыз ғарышпен
байланысты болады.
Зымыран
сұрақтар:
1 Жасанды серік қашан
ұшырылды?
2 Ғарышкер иттерді
ата
3 Ең алғаш ғарышқа
ұшқан кім?
4 Адамның айға
қонуы.Алғаш кім қонды?
5 Қазақстан
ғарышкерлерін ата.
1-тапсырма
ҰЖ
Алғашқы ғарышкерлердің
ғарышқа ұшуы туралы деректерге қара.Сұраққа жауап
бер.
Г.С.Титов
пен А.Г.Николаевтің ұшу ұзақтығын сағатпен өрнекте.Әр ұшқан сайын
ұзақтығы қанша сағатқа артқан?
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады.
Үй тапсырмасын
тексертеді.
Дескриптор:
Жазбаша көбейту және
бөлу алгоритмдерін қолдана алады.
Алғаш рет
адам баласы ғарыш айлағынан ғарышқа қалай ұшқаны туралы деректерді
біледі.
|
ҚБ:1-10 балл
аралығында бағалау
ҚБ:1-10 балл аралығы
|
Оқулық
№1,71
бет
Слайд
Ғарышкерлердің
суреттері
|
Сабақты
ортасы
|
2 – тапсырма Көбейту
қалай орындалғанын қара.
Жазамын.бірінші
көбейткіш-23,екінші көбейткіш-4
Бірліктерді
көбейтемін.3*4=12 ,бұл 1 ондық және 2 бірлік.
2 саны бірліктердің
астына жазылады,ал 1 ондықты ойымда сақтаймын.
Ондықтарды
көбейтемін.
4*2=8 ойдағы 1 ондықты
қосамыз,сонда 9 болады.
Ондықтардың астына 9
санын жазамын.
Жауабын оқимын:
92
3 -
тапсырма ЖЖ
«Қоян мен
сәбіз» әдісі
36 28
25
х
2 х
3 х
3
72 84
75
72 : 2=36 84 : 3=28
75:3=25
4 - тапсырма
Теңдеулерді шеш
96:4+х=257
24+х=257
х=257-24
х = 233_____
96:4+233=257
257=257
5 -
тапсырма Топтық
жұмыс.
Егер боялған бір
бөліктің өлшемі берілген болса ,осы фигуралардың ауданы қанша
болады?
Саралау
тапсырмасы.
А) 45 · 9 =
405
В) 24 · 6 =
144
С) 11 · 1 =
11
|
Дескриптор:
Разрядтан бір рет аттап
өту арқылы жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмінің қалай орындалғанын
түсінеді.
Дескриптор:
_Өрнекті баған түрінде
бағандап шығарады.Есептеу нәтижесін тексерелі.
Дескриптор:
Теңдеудің белгісіз
мәнін таба біледі
Шешуін
жазады.
Дескриптор:
Есепті
шығарады
Есептің
шартын құрады, шешуін шешеді, жауабын табады.
|
ҚБ:1-10 балл
аралығында бағалау
ҚБ:1-10 балл
аралығында бағалау
ҚБ:1-10 балл
аралығы
ҚБ:1-10 балл
аралығы
|
Оқулық
Қоян мен сәбіздің
суреттері
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
|
«Бағалау» әдісі
СМС
Алғыс күніне байланысты
өз алғыстарын смс арқылы жолдайды.
Үйге
тапсырма: №5, 71 бет
|
«Бағалау»
кері байланыс .Стикерге жазып ілдіреді
|
«Бағалау»
әдісі
|
Кері
байланыс парағы.
|