Материалдар / Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика - 3 сынып, 114 сабақ Тақырыбы: Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
45
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Жазбаша көбейту және бөлу

Мұғалімнің аты-жөні:

Кенжегаринова Д.Ж

Күні:

22.02.24ж

Сынып: 3

Қатысушылар саны:26

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы: 114 сабақ

Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.3 үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктеу.

Сабақтың мақсаты:

Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

3 минут














4 минут
















Сәлеметсіздер ме!

Сабағымызды бастамас бұрын психологиялық ахуалды туғызып алайық.

«Тілек шамы» әдісі арқылы психологиялық ахуалды туғызу.

Топқа бөлу: «Жарық әдісі» арқылы 3 топқа бөлу.

Ой қозғау. Өткенді еске түсіру.

«Пирамида» әдісі арқылы стақандарды ретімен жинап, тақырыпты анықтау.

Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі.

Сабағымыздың мақсаты: Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолданатын боласыңдар.





Психологиялық ахуал туғызады.



Топқа бөлінеді.










Стақандарды ретімен орналастырып, тақырыпты анықтайды.














Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады.


Формативті бағалау/ Мұғалім Ұйымдастыру Кезеңінде Белсенділік Танытқан Оқушыларды «Мадақтау Сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы!»



Дескриптор:

-Стақандарды ретімен орналастырып, тақырыпты анықтайды;(1балл)

ҚБ: «Бағалау парағы»



Жарайсың!

Оқулық 73-74 бет,

«Алматыкітап» баспасы 2018 жыл.




















Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

4 минут





















6 минут














4 минут














4 минут













3 минут








6 минут











4 минут










4 минут

1-есеп. Топтық жұмыс. Кесте бойынша сұрақтарға жауап бер. Т. Әубәкіров пен А. Айымбетовтің сағатпен өлшегендегі ұшу ұзақтығы қандай? Т. Мұсабаевтың тәулікпен өлшегендегі жалпы ұшу ұзақтығы қандай? (Ноутбук әдісі)

2-есеп. Жеке жұмыс. Өрнекті баған түрінде жаз және есепте. (Парашют әдісі)

14 • 5; 64 : 4; 24 • 4; 96 : 6; 18 • 4; 26 • 3; 96:8; 75 : 5.

3-есеп. Топтық жұмыс. Есепте. Дұрыстығын тексер. (Қызықты аквариум әдісі)

14 см • 3; 222 кг • 4; 82 г : 2; 72 мм : 3; 12 кг • 5; 433 м • 2.

4-есеп. Жеке жұмыс. Теңдеулерді шеш. (Телефон әдісі)

X : 9 = 45 – (18 + 12)

7 • y = 100 – 9

X + 40 = 24 • 3

Сергіту сәті (дене қимылдары)

6-есеп. А) «Қорапта болды», «қызыл бөлшектер», «көк бөлшектер», «жасыл бөлшектер» тіркестерін пайдалана отырып, сызба бойынша есеп құрастыр.

Ә) Сандық деректері мен сұрағын өзгертіп, жаңа есеп құрастыр.

7-есеп. Бос орындарды толтыр. (Leys әдісі)

215 см = [ ] м [ ] см;

5 м 90 см = [ ] см;

7 м 1 дм = [ ] дм;

20 см = [ ] мм;

240 мин = [ ] сағ;

4 см 2 мм = [ ] мм

9-есеп. Жұптық жұмыс. Теңдіктер тура болатындай тиісті жерге жақшалар қой. (Жұмыртқа ашу әдісі)

a) 9 • 8 + 12 : 4 + 2 = 74

ә) 9 • 8 + 12 : 4 + 2 = 23

б) 9 • 8 + 12 : 4 + 2 = 47



Кесте бойынша сұрақтарға жауап береді;




















Өрнекті баған түрінде жазып есептейді.













Есептейді.















Теңдеулерді шешеді.













Сергіту сәті жаттығуларын орындайды;




Есеп құрастырады.












Бос орындарды толтырады.









Теңдіктер тура болатындай тиісті жерге жақшалар қояды.

Дескриптор:

-Кесте бойынша сұрақтарға жауап береді;(2балл)

ҚБ: «Бағалау парағы»













Дескриптор:

-Өрнекті баған түрінде жазып есептейді;(1балл)

ҚБ: «Бағалау парағы»



Дескриптор:

-есептейді және дұрыстығын тексереді;(1балл)

ҚБ: «Бағалау парағы»





Дескриптор:

-Теңдеулерді шешеді;(2балл)

ҚБ: «Бағалау парағы»


Жарайсың!


Дескриптор:

-Есеп құрастыра алады;(1балл)

ҚБ: «Бағалау парағы»




Дескриптор:

-Бос орындарды толтырады;(1балл)

ҚБ: «Бағалау парағы»



Дескриптор:

-Теңдіктер тура болатындай тиісті жерге жақшалар қояды;(1балл)

ҚБ: «Бағалау парағы»


Оқулық 73-74 бет,

«Алматыкітап» баспасы 2018 жыл.













338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!