Материалдар / Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі

Материал туралы қысқаша түсінік
3- сыныпқа арналған ҚМЖ
Авторы:
29 Сәуір 2024
129
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп

«Рахат орта мектебі» КММ

Педагогтің аты-жөні

Болай Ж

Күні:

02.03.2022 ж Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Ортақ тақырып:

«Атақты тұлғалар»

Сабақтың тақырыбы

Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.6.1.3. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану, өрнектерді баған түрінде есептеу, теңдеулер шешу, есептер шығару

2.1.2.2. Көбейту жəне бөлу –өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезеңі,

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, оқушылардың назарын сабаққа аударту.

Топ атаулары:

  1. қатар «Восток - 1»

  2. қатар «Восток - 2»

  3. қатар «Восток - 3»



Үй жұмысын тексеру:

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу.

«Серіппелі доп» әдісі /тақтамен жұмыс/


Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсаты таныстырылады.


Оқушылар қайталап айтады.

Күн шуағын жинаймын,

Достарыма сыйлаймын.

Күн шуағын аямасын,

Шуағымен аяласын.

Достық деген бәйтеректі,

Барлық бала саяласын.


9 70 – бет Жұп бойынша қателерін тексереді.











«Дұрыс, бұрыс» тәсілі



«Ойыншық

тар»





Жарыс тақтасы



Оқулық



Доп

үлестірмелер

Ортасы

25 мин

Слайдпен таныстырылым:

1 Критерий:Алғашқы ғарышкерлер жайлы білу.


2, 3 Жаңа біліммен таныстыру. Слайд арқылы



4 /Жұптық жұмыс:/ Критерий: Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін игерту.





5 /Өзіндік жұмыс: / Критерий: Күрделі теңдеулер шешу.




6 /жұптық жұмыс/ Критерий: Мәтін есеппен жұмыс.



ҮТОЖ: Тақтамен жұмыс

Сергіту сәті: «Аяулы анашым» әні

7 Критерий: Фигуралардың ауданын табу.



Дескриптор:

  • «Байқоңыр» ғарыш айлағы және алғашқы ғарышкерлер жайлы біледі.

  • Тәулікті сағатқа өрнектеу арқылы өлшем бірліктерінің айырмашылығын анықтайды.


Дескриптор:

- Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейтеді.

-Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша бөледі.

- Кері амалмен тексереді.


Дескриптор:

  • Күрделі теңдеуді ықшамдайды.

  • Теңдеуді шешеді.

  • Тексереді.


Дескриптор:

  • Шартын құрады

  • Өрнегін дұрыс жазады.

  • Дұрыс есептейді

  • Жауабын жазады

Дескриптор:

  • Шартын құрады

  • Боялған бөлігінің ауданын табады.

  • Барлық аумағының ауданын табады.



«Басбармақ»арқылы бір-бірін бағалау.







«Үш шапалақ» арқылы бір-бірін бағалау.





слайд




Оқылым, жазылым тапсырма

лары.















Соңы

10 мин

Қорытынды кезеңі: «Кім жылдам?» ойыны

Слайдпен жұмыс



Кері байланыс: «Көңілді смайликтер» әдісі



Үйге тапсырма беру: № 6 Кері есеп құрастыру 72-бет

Дескриптор:

  • «Байқоңыр» ғарыш айлағы және алғашқы ғарышкерлер жайлы біледі.


«Көңілді смайликтер» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді.

Күнделіктеріне тапсырманы жазып алады.

«Басбармақ»арқылы бір-бірін бағалау

слайд



смайликтер

564 : 5

937 : 3 478 : 4

638 : 3 583 : 4



467 : 2







Бекітемін Директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі

Мектеп директоры: ____________________ А.Н.Кожакова орынбасары:_______________ Канаева А













Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі

Ғарышты бағындырушылар

/ашық сабақ/









3 «Ә» сынып жетекшісі: Болай Жанбота

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!