Разрядттан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Разрядттан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырып бойынша оқушылыр екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу әдісін үйренеді. Есептеулер разрядтан аттамай орындалады,яғни әрбір сан өз орны бойынша дұрыс бөлінеді. Оқушылар қалдықсыз бөлуді,бөлудің алгоритімін, сондай- ақ бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді ұғымдарын меңгереді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:

Мырзабаева Г.Ж

Күні:

14.02.2025

Сынып:

3 «А » Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

-107 сабақ.

Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.1.3 үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктеу

Сабақтың мақсаты

Екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтайды разрядтық қосылғыштар сомасына жіктейді

Құндылықтар

Талап, Ізденімпаз,жасампаз тұлға

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Психологиялық ахуалды жақсарту


Сыныпты топқа бөлу,

топ ережелерімен таныстыру


Үй тапсырмасын тексеру:

«СМС» әдісі арқылы

6-тапсырма

476мм = ?дм ?см ?мм

7дм 5 см =?см ?мм

1км =

= ?см = ? мм


Шаттық шеңберін жасайды





Балалар топқа бөлінеді




Үй тапсырмасын көрсетеді.

тексертеді















ҚБ «домбыра»

Дескриптор;

өрнектің мәнін табады. Ә өрнекке-1балл


2-слайд





3-4 слайдтар





5-слайд



Сабақтың ортасы

28мин

Жаңа сабақ Оқулық пен жұмыс

1-Тапсырма .

Пифагор кестесінің құрылу ұстанымын түсіндіреді.

Пифагор кестесі бүгінде көбейту кестесі ретінде белгілі. Онда цифрдың орнына грек әліпбиінің әріптері орналасқан. Әріптерді цифрлармен ауыстыр. Ол қалай құрылғанын сен түсіндіре аласың ба? Ғаламтордан грек әліпбиінің атауларын тап.

2- тапсырма. «Сиқырлы қылқалам» ойыны арқылы есепте.

Дұрыстығын тексер

62:2=31 68:2=34 24:2=12

88:8=11 26:2=13 96:3=32

Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 4 68 2 34

-Прямая соединительная линия 5 6 34 х 2

Прямая соединительная линия 7 8 68

  • 8

Прямая соединительная линия 6



3-тапсырма. (Жұптық жұмыс)


Оқушылар Жаңа тапсырмалар мен танысады



















Баған түрде есептейді










ҚБ:

«домбыра» әдісі



Дескриптор;

Пифагор кестесімен танысады

-1балл













ҚБ:

«домбыра» әдісі

Дескриптор:

Ауышза шығарады,

Баған түрде есептейді,

Дұрыстығын тексерді

-1б



Оқулық





6-7 слайдтар














Оқулық

Жұмыс дәптер

8-слайд




Есепті амалдар бойынша шығар.

Правая фигурная скобка 1 Қала мек-нен -69 б

Ауыл мек-нен-93б ? мектеп

Әр мек-тен-3 оқушы

Шешуі:

1)69+93=162 (барлығы)

2)162:3=54м

(69+93):3=54 м

Жауабы:Олимпиадаға барлығы 54мектеп қатысты.


Жұптық жұмыс: (Постер қорғау)

4,6-тапсырмалар

.Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып,оны шығар.



Есепті шығарады













Есеп

құрастырады


ҚБ:

«домбыра» әдісі

Дескриптор;

Есепті амалдар бойынша шығарып жауабын табады-1б








ҚБ:

«домбыра» әдісі

Дескриптор;

Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып, оны шығарады.

-1балл


Оқулық жұмыс дәптер

9-слайд
















Оқулық жұмыс дәптер

10-слайд

Сергіту сәті

2мин

Сергіту сәті: «Қазақтың ою-өрнегі»

Ұйымшылдықпен билейді

Керемет!



5-тапсырма. «фотрапарат» әдісі:

Есепте және дұрыстығын тексер

32*2=64 41*2=82

22*4=88 33*2=66

99:3=33 66:6=11

62:2=31 88 :4=22


7-тапсырмаТеңдеуді шеш.

63:х=159-150 80*у=1000-280

63:х=9 80*у=720

Х=63:9 у=720:80

х=7 у=9

6Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2 3:7=159-150 80*9=1000-280

9=9 720=720

7*х=48:4

7*х=21

X=21:7

X=3

7*3=48:4

3=3

Қосымша тапсырма: «Сәйкестендір»:



Оқушылар есепті орындайды








Теңдеулерді шешеді













Әр араны өз үйіне апарып сәйкестендіреді.

ҚБ:

«домбыра» әдісі

Дескриптор;

Есептеп дұрыстығын тексереді, әр есепке

-1балл


ҚБ:

«домбыра» әдісі

Дескриптор;

Күрделі теңдеуді жай теңдеуге айналтырып,теңдеудің шешімін табады-1б







ҚБ:

«домбыра» әдісі

Дескриптор;

Араны өз үйіне апарып сәйкестендіреді, әр араға

-1балл

Оқулық

11-слайд





Оқулық, жұмыс дәптер

12-слайд













13-слайд


Сабақтың соңы

10мин

Өткен сабақты қорытындылау: «Смайлк сұрақтары»



Кері байланыс: «Роботтар»


Сұрақтарға жауап береді








Кері байланыс жасайды












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2025
187
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі