|
|
Күні: 10. 05. |
3 сабақ |
||
|
Коучинг тақырыбы: |
Рефлексивтік оқытудың сабақтағы оқушы қызығушылығын арттыруға әсері |
|||
|
Сілтеме: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үлестірмелі материалдар-ІІ апта; үлестірмелі материалдар; бейне сюжеттер |
|||
|
Мақсаты: |
Рефлексивті оқыту тұрғысынан проблемаларды мойындап, оларды шешудің тиімді жолдарын іздестіру. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер проблеманы анықтау жолдары туралы мағлұмат алады, және жұмыс барысында эксперимент жүргізе отырып кездескен проблемаларды шешу жолдарын іздестіреді |
|||
|
Негізгі (түйінді) идея: |
Білгенімді үйрету, білмегенді меңгеру |
|||
|
Ресурстар: |
Постерлер, маркерлер, түсті магниттер, стикер қағаздар, А4, А3 қағаздар, интербелсенді тақта, |
|||
|
Тапсырмалар: |
Тапсырманың сипаты: |
Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер: |
||
|
Білу |
Қатысушыларды топқа бөлу; Топ ережесін құру, топ бақылаушысын сайлап алу тапсырмасы берілді |
Жеке жұмыс |
||
|
Түсіну |
Рефлексифті оқыту туралы алғашқы ұүымдыармен, негізін өалаушы ғалымдармен таныстыра отырып қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
Жеке жұмыс |
||
|
Қолдану |
«Жарық құмыра» бейнеролигінен үзінді көрсете отырып, сыни түрде талдаулар жасау |
Топтық жұмыс |
||
|
Талдау |
Рефлексивті оқытудың дағдыларымен танысу, «Проблемаларды іздестіре отырып оқушы қызығушылығын арттыру жолдарын қалай жолға қоюға болады?» сауалды негізге ала отырып, берілген сұрақтарға жауап іздеу |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс, Топтар арасындағы талдау жасау |
||
|
Жинақтау |
«Жарық құмыра» бейнеролигін жалғасын көру арқылы ойларын жинақтай отырып, «Оқуды оқушы қажеттігіне айналдыруымыз керек» пікірді жан-жақты талқыға салу |
Топтық жұмыс |
||
|
Бағалау |
Түйіндеме жасау; Рефлексия: «Бұл коучингтен мен не ала білдім?» |
Топтық жұмыс |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рефлексивті оқытудың маңызы
Рефлексивті оқытудың маңызы
|
|
Күні: 10. 05. |
3 сабақ |
||
|
Коучинг тақырыбы: |
Рефлексивтік оқытудың сабақтағы оқушы қызығушылығын арттыруға әсері |
|||
|
Сілтеме: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үлестірмелі материалдар-ІІ апта; үлестірмелі материалдар; бейне сюжеттер |
|||
|
Мақсаты: |
Рефлексивті оқыту тұрғысынан проблемаларды мойындап, оларды шешудің тиімді жолдарын іздестіру. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер проблеманы анықтау жолдары туралы мағлұмат алады, және жұмыс барысында эксперимент жүргізе отырып кездескен проблемаларды шешу жолдарын іздестіреді |
|||
|
Негізгі (түйінді) идея: |
Білгенімді үйрету, білмегенді меңгеру |
|||
|
Ресурстар: |
Постерлер, маркерлер, түсті магниттер, стикер қағаздар, А4, А3 қағаздар, интербелсенді тақта, |
|||
|
Тапсырмалар: |
Тапсырманың сипаты: |
Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер: |
||
|
Білу |
Қатысушыларды топқа бөлу; Топ ережесін құру, топ бақылаушысын сайлап алу тапсырмасы берілді |
Жеке жұмыс |
||
|
Түсіну |
Рефлексифті оқыту туралы алғашқы ұүымдыармен, негізін өалаушы ғалымдармен таныстыра отырып қатысушылардың қызығушылығын арттыру |
Жеке жұмыс |
||
|
Қолдану |
«Жарық құмыра» бейнеролигінен үзінді көрсете отырып, сыни түрде талдаулар жасау |
Топтық жұмыс |
||
|
Талдау |
Рефлексивті оқытудың дағдыларымен танысу, «Проблемаларды іздестіре отырып оқушы қызығушылығын арттыру жолдарын қалай жолға қоюға болады?» сауалды негізге ала отырып, берілген сұрақтарға жауап іздеу |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс, Топтар арасындағы талдау жасау |
||
|
Жинақтау |
«Жарық құмыра» бейнеролигін жалғасын көру арқылы ойларын жинақтай отырып, «Оқуды оқушы қажеттігіне айналдыруымыз керек» пікірді жан-жақты талқыға салу |
Топтық жұмыс |
||
|
Бағалау |
Түйіндеме жасау; Рефлексия: «Бұл коучингтен мен не ала білдім?» |
Топтық жұмыс |
||
шағым қалдыра аласыз













