Материалдар / РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ 10 сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ 10 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
48
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: § 5.4 РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ

Бөлім

Ақпараттық жүйелер

Педагогтың аты-жөні


Күні

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сынып


Сабақтың тақырыбы

§ 5.4 РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.3.1.1 «Реляциялық деректер базасы» ұғымын түсіндіру

10.3.1.2. Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру

Сабақтың мақсаты

Реляциялық кесте ұғымын анықтайды

Реляциялық кесте компоненттерін қолданады

Реляциялық кестеде компоненттерін қолданудың тиімділігін тұжырымдайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әректі

Бағалау

Ресурстар

1.Ұйымдастыру



2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




3. Жаңа сабақты меңгерту





4. Бекіту

Өткен сабақты пысықтау: «Жеребе» әдісі

Жеребе тасталады. Топ басшылары жеребе алады.

Әр топ өздеріне түскен тақырып бойынша постер жасап, қорғайды.

  1. Мәліметтер қорына қойылатын талаптар.

  2. Деректердің арасындағы байланыстарды ұйымдастыру типтері

  3. МҚБЖ-нің басты функциялары

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау

«Миға шабуыл» әдісі

- Компьютер пайда болмай тұрған кезде үлкен көлемді деректерді сақтауда қандай әдістерді қолданған?


1-тапсырма.

  • Реляциялық дерекқордың басты компоненті – реляциялық кесте. Кесте қандай заттардан құралған? Мысал келтір.

  • «Атрибут» және «кілт» деген не?

Дескриптор:

  • Реляциялық кесте құрылымын біледі.

  • «Атрибут» және «кілт» ұғымдарын анықтай алады.

Фигуралар арқылы бағалау


2-тапсырма.

  • Оқушы t кестесінде қайсы атрибут басты кілт?

  • Басты кілт аты бола ала ма? Ал тегі болуы мүмкін бе?

  • Пән кестесінде басты кілт қандай?

  • Айдос Зиятбек қандай сабақтарды оқыды?

  • Физикадан қай оқушы бес алды?

3-тапсырма.

Жоғарыдағы кестеде:

  1. Оқушы және пән кестелерінің қатынасы қандай?

  2. Айдос Зиятбектің орта бағасы қандай?

  3. Қайсы оқушы әлі сабақ алған жоқ?

  4. Оқушылардың математикадан орта бағалары қандай?

Дескриптор:

Реляциялық кестедегі жұмыстың нәтижесін талдай алады

Фигуралар арқылы бағалау

Тест жұмысы

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

Өздерін бағалайды


Кері байланыс: «Бутерброд» әдісі

Оқушылардың бір тобы сабақ туралы жағымды пікір,

екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да жағымды пікір айтады.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады

Мұғалімді тыңдайды









жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету

Фигуралар арқылы бағалау

Бірін-бірі бағалайды


АКт

Интернет желісі

Ватцап







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!