Сабақтың тақырыбы: § 5.4 РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ
|
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.4 РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.3.1.1 «Реляциялық деректер базасы» ұғымын түсіндіру 10.3.1.2. Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру |
|
Сабақтың мақсаты |
Реляциялық кесте ұғымын анықтайды Реляциялық кесте компоненттерін қолданады Реляциялық кестеде компоненттерін қолданудың тиімділігін тұжырымдайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Өткен сабақты пысықтау: «Жеребе» әдісі Жеребе тасталады. Топ басшылары жеребе алады. Әр топ өздеріне түскен тақырып бойынша постер жасап, қорғайды.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау «Миға шабуыл» әдісі - Компьютер пайда болмай тұрған кезде үлкен көлемді деректерді сақтауда қандай әдістерді қолданған?
1-тапсырма.
Дескриптор:
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
3-тапсырма. Жоғарыдағы кестеде:
Дескриптор: Реляциялық кестедегі жұмыстың нәтижесін талдай алады Фигуралар арқылы бағалау Тест жұмысы Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. Өздерін бағалайды
Кері байланыс: «Бутерброд» әдісі Оқушылардың бір тобы сабақ туралы жағымды пікір, екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да жағымды пікір айтады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады Мұғалімді тыңдайды |
жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету Фигуралар арқылы бағалау Бірін-бірі бағалайды |
АКт Интернет желісі Ватцап |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ 10 сынып ҚМЖ
РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ 10 сынып ҚМЖ
Сабақтың тақырыбы: § 5.4 РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ
|
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.4 РЕЛЯЦИЯЛЫҚ ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ. БАСТАПҚЫ КІЛТ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.3.1.1 «Реляциялық деректер базасы» ұғымын түсіндіру 10.3.1.2. Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру |
|
Сабақтың мақсаты |
Реляциялық кесте ұғымын анықтайды Реляциялық кесте компоненттерін қолданады Реляциялық кестеде компоненттерін қолданудың тиімділігін тұжырымдайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Өткен сабақты пысықтау: «Жеребе» әдісі Жеребе тасталады. Топ басшылары жеребе алады. Әр топ өздеріне түскен тақырып бойынша постер жасап, қорғайды.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы бағалау «Миға шабуыл» әдісі - Компьютер пайда болмай тұрған кезде үлкен көлемді деректерді сақтауда қандай әдістерді қолданған?
1-тапсырма.
Дескриптор:
Фигуралар арқылы бағалау
2-тапсырма.
3-тапсырма. Жоғарыдағы кестеде:
Дескриптор: Реляциялық кестедегі жұмыстың нәтижесін талдай алады Фигуралар арқылы бағалау Тест жұмысы Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. Өздерін бағалайды
Кері байланыс: «Бутерброд» әдісі Оқушылардың бір тобы сабақ туралы жағымды пікір, екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да жағымды пікір айтады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады Мұғалімді тыңдайды |
жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету Фигуралар арқылы бағалау Бірін-бірі бағалайды |
АКт Интернет желісі Ватцап |
шағым қалдыра аласыз













