1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Өткен сабақты пысықтау:
«Жеребе» әдісі
Жеребе тасталады. Топ
басшылары жеребе алады.
Әр топ өздеріне түскен тақырып
бойынша постер жасап, қорғайды.
-
Мәліметтер
қорына қойылатын талаптар.
-
Деректердің арасындағы байланыстарды ұйымдастыру
типтері
-
МҚБЖ-нің
басты функциялары
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау арқылы
бағалау
«Миға
шабуыл» әдісі
-
Компьютер пайда болмай тұрған кезде үлкен көлемді деректерді
сақтауда қандай әдістерді қолданған?
1-тапсырма.
Дескриптор:
Фигуралар арқылы
бағалау
2-тапсырма.
-
Оқушы t
кестесінде қайсы атрибут басты кілт?
-
Басты кілт
аты бола ала ма? Ал тегі болуы мүмкін бе?
-
Пән
кестесінде басты кілт қандай?
-
Айдос
Зиятбек қандай сабақтарды оқыды?
-
Физикадан
қай оқушы бес алды?
3-тапсырма.
Жоғарыдағы
кестеде:
-
Оқушы және
пән кестелерінің қатынасы қандай?
-
Айдос
Зиятбектің орта бағасы қандай?
-
Қайсы
оқушы әлі сабақ алған жоқ?
-
Оқушылардың математикадан орта бағалары
қандай?
Дескриптор:
Реляциялық
кестедегі жұмыстың нәтижесін талдай алады
Фигуралар арқылы
бағалау
Тест
жұмысы
Оқушылар
тест сұрақтарына жауап береді.
Өздерін
бағалайды
Кері
байланыс: «Бутерброд» әдісі
Оқушылардың бір тобы сабақ туралы жағымды
пікір,
екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да
жағымды пікір айтады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі
бағалайды
|
АКт
Интернет
желісі
Ватцап
|