Қысқа мерізімді жоспар ( Пән мұғалімі Исова З.Б )
Мерізімі: 16.03.2017ж Пәні: география Сыныбы: 10а
|
Сабақтың тақырыбы |
Ресей Федерациясының ЭГЖ, қысқаша тарихы, табиғат жағдайы |
||
|
Сілтеме |
10 сынып оқулығы,Нұсқаулық, ғаламтор мағлұматтары, |
||
|
Оқыту мақсаты |
1. ТМД елдері және Ресей Федерациясы туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың іздену әрекеттерін дамыта отырып, ой пікірлерін толық жеткізе білуге дағдыландыру, материалдар арқылы дүниетанымдарын кеңейту. 3. Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
||
|
Оқу мақсаты |
1. РФ ЭГЖ туралы толық білім алады. 2. Презентация жасау арқылы шығармашылық жұмысқа дағдыланады. 3. РФ туралы білімдерін толықтырады. |
||
|
Оқу нәтижелері |
РФ туралы білім алады. Талдап, салыстыру арқылы жұмыс жасайды. Өзін-өзі бағалауды меңгереді. |
||
|
Негізгі дерек көздер мен құралдар |
АКТ, дүниежүзінің саяси картасы, 10 сыныптың атласы ,оқулық |
||
|
Сабақтың әдіс тәсілдері |
Топтастыру, АКТ, картамен жұмыс,географиялық диктант,семантикалық кесте,сәйкесін тап тапсырмалары |
||
|
|
Оқыту модулі |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|
Кіріспе 1 мин |
Психоло- гиялық ахуал құру. |
1. Шаттық шеңбері. 2.Топқа бөлу
|
Бір -біріне сәттілік тілейді. |
|
Білу. Үй тапсырмасын сұрау. 5 мин. |
Сыни тұрғыдан ойлау. Диалогпен оқыту. |
Топтық жұмыс. 1. «Географиялық футбол »ойын әдісі арқылы үй тапсырмасын қайталау. (сұрақтарға жауап беру) 2. ТМД елдерінің Астанасын, туын тауып белгілеу, кескін картамен жұмыс. |
Сұрақтарға жауап беру арқылы бұрынғы білімдерін нақтылау. |
|
Үй тапсырмасын бағалау. |
Оқыту үшін бағалау. |
|
Топ басшысы бағалайды. |
|
Жаңа тақырыпқа дайындық |
АКТ |
Жұмбақ шешу. Батысқа қарсы шығыстың, Негізгі елі саналар. Жерінің аса кеңдіңгі Бұл елді ерекше даралар. Жағрапияны жақсы білгендер, Жұмбағымды тез таба алар. (Ресей) |
|
|
Мақсат қою кезеңі |
Сыни тұрғыдан ойлау |
Балалар, бүгінгі сабағымыз не жайлы деп ойлайсыздар? |
Балалар ,бүгінгі тақырыпты сурет арқылы жобалап, сабақтың мақсатын қоюға талпыныс жасайды. |
|
Түсіну. Жаңа тақырып. 10 мин |
АКТ мен жұмыс. Диалог арқылы оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. Дарынды балаларды бақылау. |
Тақырыбы: 1.Ресейдің қысқаша тарихи анықтамасы. 2. Қазіргі кездегі геосаяси жағдайы. 3.Ресейдің ЭГ жағдайы. 4.Әкімшілік аумақтық құрылымы. 5. Табиғат жағдайлары. 6. Табиғат ресурстары(минералды, жер ) 7. Орман, су, биологиялық ресурстары. |
Оқушылар алдын ала өздері дайындаған презентация арқылы жаңа тақырыпты түсіндіреді. |
|
Сергіту сәті. 0.5 мин. |
|
РФ астанасы Мәскеу қаласы туралы видео көру. |
Оқушылар бой сергітеді. |
|
3 мин. |
Топтық,жекелей жұмыс. СТО. Дарынды балаларды бақылау. |
І. Жекелей жұмыс. Географиялық диктант. ІІ. Топтық жұмыс. І топ.Сәйкесін тап. ІІтоп. Семантикалық кесте толтыру. . |
Жаңа сабақты тапсырма арқылы орындай отырып алған білімдерін бекітеді. |
|
Бекіту 2 мин. |
Жекелей жұмыс. Оқыту үшін бағалау. |
«Кім жылдам?» сұрақ жауап. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
Бағалау. 1 мин. |
Оқыту үшін және оқуды бағалау. |
Мұғалім топ басшыларының бағалауын жинақтап, ортақ баға қояды. |
|
|
Рефлексия. 3 мин. |
|
Ашық хат. 1.Маған бүгінгі сабақта ұнағаны________ 2.Маған бүгінгі сабақта ұнамағаны___ 3.Мен бүгінгі сабақта өзімді________ және достарыма айтарым___________. |
Өз ойларын білдіреді. |
|
Кері байланыс. |
|||
|
Үй.тапсырм. 1 мин. |
|
1. 46 тақырып оқуға. 2. Кескін картаға Ресейдің шекарасын, әкімшілік құрамын түсіру. |
Үй жұмысын белгілеп алады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ресей Федерациясының ЭГЖ, қысқаша тарихы, табиғат жағдайы" 10- сынып
"Ресей Федерациясының ЭГЖ, қысқаша тарихы, табиғат жағдайы" 10- сынып
Қысқа мерізімді жоспар ( Пән мұғалімі Исова З.Б )
Мерізімі: 16.03.2017ж Пәні: география Сыныбы: 10а
|
Сабақтың тақырыбы |
Ресей Федерациясының ЭГЖ, қысқаша тарихы, табиғат жағдайы |
||
|
Сілтеме |
10 сынып оқулығы,Нұсқаулық, ғаламтор мағлұматтары, |
||
|
Оқыту мақсаты |
1. ТМД елдері және Ресей Федерациясы туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың іздену әрекеттерін дамыта отырып, ой пікірлерін толық жеткізе білуге дағдыландыру, материалдар арқылы дүниетанымдарын кеңейту. 3. Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
||
|
Оқу мақсаты |
1. РФ ЭГЖ туралы толық білім алады. 2. Презентация жасау арқылы шығармашылық жұмысқа дағдыланады. 3. РФ туралы білімдерін толықтырады. |
||
|
Оқу нәтижелері |
РФ туралы білім алады. Талдап, салыстыру арқылы жұмыс жасайды. Өзін-өзі бағалауды меңгереді. |
||
|
Негізгі дерек көздер мен құралдар |
АКТ, дүниежүзінің саяси картасы, 10 сыныптың атласы ,оқулық |
||
|
Сабақтың әдіс тәсілдері |
Топтастыру, АКТ, картамен жұмыс,географиялық диктант,семантикалық кесте,сәйкесін тап тапсырмалары |
||
|
|
Оқыту модулі |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|
Кіріспе 1 мин |
Психоло- гиялық ахуал құру. |
1. Шаттық шеңбері. 2.Топқа бөлу
|
Бір -біріне сәттілік тілейді. |
|
Білу. Үй тапсырмасын сұрау. 5 мин. |
Сыни тұрғыдан ойлау. Диалогпен оқыту. |
Топтық жұмыс. 1. «Географиялық футбол »ойын әдісі арқылы үй тапсырмасын қайталау. (сұрақтарға жауап беру) 2. ТМД елдерінің Астанасын, туын тауып белгілеу, кескін картамен жұмыс. |
Сұрақтарға жауап беру арқылы бұрынғы білімдерін нақтылау. |
|
Үй тапсырмасын бағалау. |
Оқыту үшін бағалау. |
|
Топ басшысы бағалайды. |
|
Жаңа тақырыпқа дайындық |
АКТ |
Жұмбақ шешу. Батысқа қарсы шығыстың, Негізгі елі саналар. Жерінің аса кеңдіңгі Бұл елді ерекше даралар. Жағрапияны жақсы білгендер, Жұмбағымды тез таба алар. (Ресей) |
|
|
Мақсат қою кезеңі |
Сыни тұрғыдан ойлау |
Балалар, бүгінгі сабағымыз не жайлы деп ойлайсыздар? |
Балалар ,бүгінгі тақырыпты сурет арқылы жобалап, сабақтың мақсатын қоюға талпыныс жасайды. |
|
Түсіну. Жаңа тақырып. 10 мин |
АКТ мен жұмыс. Диалог арқылы оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. Дарынды балаларды бақылау. |
Тақырыбы: 1.Ресейдің қысқаша тарихи анықтамасы. 2. Қазіргі кездегі геосаяси жағдайы. 3.Ресейдің ЭГ жағдайы. 4.Әкімшілік аумақтық құрылымы. 5. Табиғат жағдайлары. 6. Табиғат ресурстары(минералды, жер ) 7. Орман, су, биологиялық ресурстары. |
Оқушылар алдын ала өздері дайындаған презентация арқылы жаңа тақырыпты түсіндіреді. |
|
Сергіту сәті. 0.5 мин. |
|
РФ астанасы Мәскеу қаласы туралы видео көру. |
Оқушылар бой сергітеді. |
|
3 мин. |
Топтық,жекелей жұмыс. СТО. Дарынды балаларды бақылау. |
І. Жекелей жұмыс. Географиялық диктант. ІІ. Топтық жұмыс. І топ.Сәйкесін тап. ІІтоп. Семантикалық кесте толтыру. . |
Жаңа сабақты тапсырма арқылы орындай отырып алған білімдерін бекітеді. |
|
Бекіту 2 мин. |
Жекелей жұмыс. Оқыту үшін бағалау. |
«Кім жылдам?» сұрақ жауап. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
Бағалау. 1 мин. |
Оқыту үшін және оқуды бағалау. |
Мұғалім топ басшыларының бағалауын жинақтап, ортақ баға қояды. |
|
|
Рефлексия. 3 мин. |
|
Ашық хат. 1.Маған бүгінгі сабақта ұнағаны________ 2.Маған бүгінгі сабақта ұнамағаны___ 3.Мен бүгінгі сабақта өзімді________ және достарыма айтарым___________. |
Өз ойларын білдіреді. |
|
Кері байланыс. |
|||
|
Үй.тапсырм. 1 мин. |
|
1. 46 тақырып оқуға. 2. Кескін картаға Ресейдің шекарасын, әкімшілік құрамын түсіру. |
Үй жұмысын белгілеп алады. |
шағым қалдыра аласыз













