Материалдар / РЕСЕЙ ЖӘНЕ КСРО
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

РЕСЕЙ ЖӘНЕ КСРО

Материал туралы қысқаша түсінік
Ресей және КСРО. 10 сыпып Қоғамдық гуманитарлық бағыты бойынша сабақ беретін мұғалімдерге дайын ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
682
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: §28-30 Ресей және КСРО. Мектеп: жалпы орта мектеп
Күні: Оқытушының аты-жөні:
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары1. Қазан төңкерісі және Ресейде большевиктердің билікке келуінің жалпы сипатын білуі тиіс.2. КСРО-ның құрылуын түсінуі тиіс.3. 20-30 жылдардағы КСРО-ның сыртқы саясатын ойлауы тиіс.
Сабақтың мақсаттары1. Ресейдегі Ақпан революциясы монархияны жойғанымен, елдің өміріндегі түпкілікті мәселелерді шешуге асыға қойған жоқ екенін меңгереді.2. Азамат соғысы жылдарында әртүрлі кеңес мемлекеттері арасында әскери –саяси бейбіт қатынастар қалыптасқанын түсінеді. 3. Қазан төңкерісі жеңгеннен кейін Кеңес үкіметі орталықта шырмалып жатқан Шығыс елдеріне үндеу жолдап, жаңадан құрылған жас өкіметті қолдауға шақырып, бітім жасауға дайын екенін мәлімдегенін ойлайды.
Тілдік мақсатТермин сөздермен жұмыс жасай білуге тиіс.
Алдыңғы білім§ 26-27 Ұлыбритания
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)Ресурстар
10мин

































5мин



















15мин



































5мин























2мин



3 мин















1 мин
Жеке жұмыс«Білім биржасы» ойыны үй тапсырмасын тексеру үшін беріледі. Тақтаға конверттер ілінген панно бекітіледі,оларда әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар бар.Әрбір оқушы конверттерден өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай тапсырма алып, дайындалып,жауап береді.Бағалау. Жауаптары теңгемен бағаланады.10000тенге-жауап толық5000тенге-толық емес жауап2000тенге-дұрыс,бірақ кеңінен ашылмаған.200тенге-жауап жоқ,бірақ қатысқаны үшін.Топқа бөліну. Пазлдар арқылы бөлінеді.Санамақ арқылы топқа бөлінеді.Әр топ топ басшысын сайлап алады.1-топ 2-топ3-топ 4-топ Жаңа сабақ. Ой қозғау.Сұрақ-жауап.1. КСРО-да неліктен биліктің тоталитарлық жүйесі қалыптасты? 2.1917 жылғы Қазан төңкерісінің себептерін түсіндіріп беріңдер.3. 1917 жылғы Қазан төңкерісін ұйымдастырып , оны өткізудегі В. Лениннің рөлі қандай?4. Кеңес үкіметінің алғашқы шараларын атаңдар.5. Ресей шаруалары «Жер туралы» Декретті қалай қабылдады?5. Ресейдегі азамат соғысы мен шетелдік интервенцияның себептерін ашып беріңдер. Бағалау. Мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы бағаланады.Топтық жұмыс.КСРО және ТМД мемлекеттерінің бөлімдеріне тоқталып тақырыпты ашады.Топ болып талқылайды.Постер қорғайды.1-топ Кеңес үкіметінің алғашқы жүргізген шаралары.2-топ Азамат соғысының және интервенцияның басталуы. 3-топ Большевиктердің ұлт саясаты. 4-топ Ұлттық автономия мәселелері . Бағалау. Әр топ бірін-бірі жүрекшелер арқылы бағалайды.



Жеке жұмыс.«Шеңбер бойымен әңгімелеу» ойыны.(Мәтінді оқып,шеңбер бойымен тұрады.1.Ортада тұраған жүргізуші көзін жұмып,кез-келген оқушыға нұсқайды.Мәтінді ойдан жаңғыртуды бастайды.Бұдан бәрі сағат тілінің бағытымен әрқайсысы мәтіннің мазмұнын айтып шығады.2.Тағы оқимыз.Жауаптарда жіберілген қателерді дұрыстап,әңгімені толықтырамыз.3.Осылай ең белсенді 5оқушыны анықтаймыз.Бағалау. Жүргізуші белсенді қатысқан оқушыларды жұлдызшамен бағалайды. Бағалау. Әр топты жинаған жұлдызшасына, топ басшының қойған бағасын жиынтық бағасына қарап бағалаймын.

Рефлексия. «Бағдаршам» Оқушылар сабақтан алған әсерін бағдаршамның көздеріне іледі.

Үй тапсырмасы:§ 28-30 Ресей және КСРО толық оқып келу. Сұрақтар мен тапсырмалар.1. 1917 жылғы Қазан төңкерісінің себептерін түсіндіріп беріңдер.2. 1917 жылғы Қазан төңкерісін ұйымдастырып, оны өткізудегі В. Лениннің рөлі қандай?3. Кеңес үкіметінің алғашқы шараларын атаңдар.


Сұрақтар жазылған парақшалар







Теңгелер







Доп













Оқулық ғаламтормен жұмыс











Бағалау парағыСмайликтер

ПрезинтацияБейнефильмПостер







Бағалау парағы.Жүрекшелер















Сұрақ жауап















Бағалау парағыЖұлдызшалар.



Жиынтық бағалау парағы.





Бағдаршам













күнделік
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік ережелеріАКТҚұндылықтармен байланыс
Дифференциялды оқыту өз бетінше әңгімені оқу кезінде мұғалім қолдауының алмасуы арқылы іске асады.

Тапсырманы орындап,мақсатқа жетуіне байланысты топ басшыларының бағасы, мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы, өзара бағалау парағы арқылы бағалау.Қазақстан тарихы , география , пәндерімен пәнаралық байланыс бар.Презентация,бейнефильм қолданамын. Интерактивті тақтаны 10-15 минуттан артық қолданбаймын.
РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1:Бейнефильм көрсету арқылы жаңа сабақты ашу.

2:Постер жасау барысында қосымша мәліметтер іздестіру ғаламтордан және газет журналдардан.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: Оқушыда еркіндік болса сыныпта, қолымен ұстап өзі пайдаланса.

2:Мәтінді толық оқып бір-біріне ашық сұрақтар қоя алса, және нақты жауап беруге үйренсе.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1: Мұғалім мен оқушы арасында диалогтық қарым-қатынас бұдан да жақсы болса.

2:АКТ-ны сабақ барысында оқушылар өздері қолданса және электронды оқулықты пайдалансам.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!