Ресурсты үнемдеу – болашаққа сенімді қадам

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ресурсты үнемдеу – болашаққа сенімді қадам

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушыларға су, жарық, тағам сияқты ресурстарды үнемдеудің маңызын түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді:

Бөлім:


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Танжарова Ж.И.

Күні:

14 .04.25

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

Ресурсты үнемдеу – болашаққа сенімді қадам

Сынып сағатының мақсаты

Оқушыларға су, жарық, тағам сияқты ресурстарды үнемдеудің маңызын түсіндіру

Жауапкершілік, ой бөлісу, шығармашылық қабілеттерін дамыту

Құндылықтарды дарыту

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік: Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдыларын жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Кіріспе

I. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Амандасу, сабақты бастау

Сабақтың тақырыбы мен

мақсаты таныстырылады

Оқушылар 3 топқа бөлінеді

(су, жарық, тағам)


Өз ойларын ортаға

салады


Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.


Презентация



Негізгі бөлім





II. Слайд арқылы түсіндіру

(7 мин)


3–4 слайдтан тұратын қысқаша

презентация

Су, жарық, тағам ресурстары

туралы қысқаша мәлімет

Үнемдеудің маңыздылығы

Мұғалім түсіндірме береді

III. Видеоролик көрсету (5 мин)

Ресурсты ысыраптау немесе үнемдеу туралы 1 қысқа видео (2–3 минуттық)

Видеодан кейін 2–3 оқушыдан ой сұрау

IV. Дебат элементі (8 мин) Тақырып: «Ресурсты үнемдеу – әр адамның міндеті»

Әр топ өз ойын 1 минут ішінде айтады

Қарсы немесе қолдаушы пікірлер

Қысқаша қорытынды жасалады

V. Ойын: «Үнемдей біл!» (5 мин)

Жағдаяттық сұрақтар қойылады (мысалы: жарық сөніп қалса, су бекер ағып жатса не істейсің?)

VI. Постер қорғау (8 мин)

Әр топ өз ресурсы бойынша шағын постер жасап, 1 минуттан қорғайды

Сурет, ұран, қысқаша ой

Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді,

топтық жұмыс жасайды







































Жауап берген оқушыларға жұлдызша беріледі

https://youtu.be/YZoU6FUyprk



https://youtu.be/eLPTcUfPkAM











Қорытынды (5мин)


VII. Қорытынды (2 мин)

Мұғалім сабақты қорытындылайды

Ұранмен аяқтау: «Үнем – ұлтқа үлгі!»




Соңы



Рефлекция(3 мин)

Оқушылар стикерге немесе ауызша 1 сөйлеммен жауап береді:

«Мен не білдім?»

«Енді не істеймін?»




Оқушылар жауабы.


Оқушылардың сабаққа қатысқан білім деңгейіне сай бағалау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.06.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі