Бекітілді:
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Танжарова Ж.И. |
|
|
Күні: |
14 .04.25 |
|
|
Сынып: 9В |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Ресурсты үнемдеу – болашаққа сенімді қадам |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
• Оқушыларға су, жарық, тағам сияқты ресурстарды үнемдеудің маңызын түсіндіру • Жауапкершілік, ой бөлісу, шығармашылық қабілеттерін дамыту |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік: Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдыларын жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Кіріспе |
|
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.
|
Презентация |
||
|
Негізгі бөлім |
III. Видеоролик көрсету (5 мин) •Ресурсты ысыраптау немесе үнемдеу туралы 1 қысқа видео (2–3 минуттық) •Видеодан кейін 2–3 оқушыдан ой сұрау IV. Дебат элементі (8 мин) Тақырып: «Ресурсты үнемдеу – әр адамның міндеті» •Әр топ өз ойын 1 минут ішінде айтады •Қарсы немесе қолдаушы пікірлер •Қысқаша қорытынды жасалады V. Ойын: «Үнемдей біл!» (5 мин) •Жағдаяттық сұрақтар қойылады (мысалы: жарық сөніп қалса, су бекер ағып жатса не істейсің?) VI. Постер қорғау (8 мин) •Әр топ өз ресурсы бойынша шағын постер жасап, 1 минуттан қорғайды •Сурет, ұран, қысқаша ой |
Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді, топтық жұмыс жасайды
|
Жауап берген оқушыларға жұлдызша беріледі |
|
||
|
Қорытынды (5мин)
|
VII. Қорытынды (2 мин) •Мұғалім сабақты қорытындылайды •Ұранмен аяқтау: «Үнем – ұлтқа үлгі!» |
|
|
|
||
|
Соңы
|
Рефлекция(3 мин) •Оқушылар стикерге немесе ауызша 1 сөйлеммен жауап береді: •«Мен не білдім?» •«Енді не істеймін?»
|
Оқушылар жауабы.
|
Оқушылардың сабаққа қатысқан білім деңгейіне сай бағалау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ресурсты үнемдеу – болашаққа сенімді қадам
Ресурсты үнемдеу – болашаққа сенімді қадам
Бекітілді:
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Танжарова Ж.И. |
|
|
Күні: |
14 .04.25 |
|
|
Сынып: 9В |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Ресурсты үнемдеу – болашаққа сенімді қадам |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
• Оқушыларға су, жарық, тағам сияқты ресурстарды үнемдеудің маңызын түсіндіру • Жауапкершілік, ой бөлісу, шығармашылық қабілеттерін дамыту |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік: Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдыларын жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Кіріспе |
|
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.
|
Презентация |
||
|
Негізгі бөлім |
III. Видеоролик көрсету (5 мин) •Ресурсты ысыраптау немесе үнемдеу туралы 1 қысқа видео (2–3 минуттық) •Видеодан кейін 2–3 оқушыдан ой сұрау IV. Дебат элементі (8 мин) Тақырып: «Ресурсты үнемдеу – әр адамның міндеті» •Әр топ өз ойын 1 минут ішінде айтады •Қарсы немесе қолдаушы пікірлер •Қысқаша қорытынды жасалады V. Ойын: «Үнемдей біл!» (5 мин) •Жағдаяттық сұрақтар қойылады (мысалы: жарық сөніп қалса, су бекер ағып жатса не істейсің?) VI. Постер қорғау (8 мин) •Әр топ өз ресурсы бойынша шағын постер жасап, 1 минуттан қорғайды •Сурет, ұран, қысқаша ой |
Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді, топтық жұмыс жасайды
|
Жауап берген оқушыларға жұлдызша беріледі |
|
||
|
Қорытынды (5мин)
|
VII. Қорытынды (2 мин) •Мұғалім сабақты қорытындылайды •Ұранмен аяқтау: «Үнем – ұлтқа үлгі!» |
|
|
|
||
|
Соңы
|
Рефлекция(3 мин) •Оқушылар стикерге немесе ауызша 1 сөйлеммен жауап береді: •«Мен не білдім?» •«Енді не істеймін?»
|
Оқушылар жауабы.
|
Оқушылардың сабаққа қатысқан білім деңгейіне сай бағалау. |
|
шағым қалдыра аласыз













