Мотивациялық -
қозғаушылық
|
Сәлемдесу.
Қане келген қонақтармен
сәлемдесейік.
Үлкендермен қалай сәлемдесеміз
?
Бүгінгі көңіл күйің жақсыма
?
Онда сабағымызды
бастайық.
|
-Сәлеметсіздер
ме!
-Иә,
Жақсы
|
Ұйымдастыру
шылық
ізденістік
|
Бүгін біздің сабағымыз ерекше
болайын деп тұр. Біз бүгін сабағымызды қарақшылар обырызында
өтеміз. Біз қарақшы болып қазынаны іздейміз. Қазына жету үшін бізге
не керек ?
-Жарайсың! Ол үшін бізге
қарақшылардың қалпағы мен картасы керек.
Картада бізге қазынаға қалай
жету керек екені көрсетілген. Біз қазынаға жету үшін көптеген
тапсырмаларды орындауымыз керек екен.
Тапсырмаларды орындауға
дайынсың ба?
Тапсырмаларды орындау үшін біз
картада берілген белгілер арқылы тапсырманы
іздейміз.
Қане 1- тапсырманы іздейік
қайда жасырынған екен. Картамызға қарайық.
-
Тапсырманы
іздейік.
-Жарайсың
!
Енді тапсырмамызды
орындайық.
1-тапсырма: « Сандарды
сәкестендіру»
Берілген сандарды атап, санап
сәйкестендіру.
-Жарайсың 1-тапсырманы өте
жақсы орындап шықтың. Саған қарақшыларды жалаушасын беремін сен
картаңа жабыстырып қой. Бұл тапсырманы орындалды дегенді
білдіреді.
Енді келесі тапсырманы
іздейік.
-Жарайсың
!
2-тапсырма: «Санды
лабиринт»
Бала орындықтарда берілген
сандарды кері санау арқылы жіпті орап біріктіріп лабиринт жасап
шығу.
Ары қарай 3-тапсырманы
іздейік.
-Жарайсың!
3- тапсырмада сергіту сәті
берілген екен. Қане бой жазып сергіп
алайық.
Сергіту
сәті:
Суретте берілген іс-әрекетті
қайталау.
-Жарайсың сергіп алсақ ары
қарай іздеуді жалғастырайық. Жалаушаңды картаңа жабыстырып
қой.
4-тапсырманың қайда екенін
іздейік.
4-тапсырма: «Жұмыртқа
ашу»
Жұмыртқаны ашып ішіндегі
берілген тапсырмаларды орындау.
Ал енді картамызға қарайық
барлық тапсырмалар орындалды ма?
Тапсырмаларды орындап біттік
енді қазына толы сандықты іздейік. Қане сен өзің сандықта
іздеші.
-Жарайсың сандықтың ішінде не
бар екен.
Қазынамызды қонақтарымызбен
бөлісейік.
|
-Қарақшы
қалпағы
-Иә
дайынмын.
Картаға қарап 1-тапсыррманың
жасырынған жерін іздейді.
Бағытталған жолдармен жүріп
тапсырманы іздеп табады.
Бала берілген сандарды атап,
санап сәйкестендіреді.
Жалаушаны алып картаға
жабыстырады.
Картадан келесі тапсырманы
іздейді.
Бағытталған жолмен
2-тапсырманы іздеп табады.
Тапсырманы орындап
шығады.
-
Тапсырманың жалаушасын
жабыстырады.
Бағытталған жолмен
3-тапсырманы табады.
Орнынан
тұрып
педагогтың көмегімен
іс-қайталайды.
Жалаушаны картаға жабыстырып,
бағытталған жолмен тапсырманы іздейді.
Тапсырманы
орындайды.
4ші жалаушасын картаға
жабыстырады.
-Иә,
орындалды.
Бөлмеден қазына салынған
сандықты іздеп табады.
-Гауһар тастармен, алтын
тиын,құмыра бар екен.
Қонақтарға алтын манеталарды
таратады.
|
Рефлексиялық
түзетушілік
|
-Жарайсың бүгінгі сабақ саған
ұнадыма?
Ұнаса мына фотоапаратта
берілген смайликтер арқылы бүгінгі сабағымызды
бағала.
Ал мен саған бүгінгі сабағыңа
мына сағатпен 5 деген баға қоямын.
Ал біздің сабағымызды
қонақтарымыз қалай бағалайды екен. Құрметті қонақтар мына берілген
айфон смартфоны арқылы бүгінгі сабақа өз пікірлеріңізді жаза
кетіңіздер.
Бүгінгі сабағымыз
аяқталды.
Сау
болыңыздар!
|
-Иә,
ұнады.
Фотаапаратта
берілген
смайликтер арқылы сабақты
бағалайды.
Қонақтармен,педагогпен
қоштасады.
-Сау
болыңыздар!
|