Реттеушінің белгілері

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Реттеушінің белгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Реттеушінің белгілері
Материалдың қысқаша нұсқасы

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

27.01.2025

Сынып: 5 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Реттеушінің белгілері

Құндылықты дарыту

ЖЖЕ туралы мағұлмат беру

Қауіпсіздік сабағы

Денсаулықты сақтайтын әдеттер

Мақсаты



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Тақырыпты таныстыру.

Оқушылардың назарын аудару үшін қызықты сұрақтар: "Реттеуші дегеніміз не?", "Ол қоғамда қандай рөл атқарады?"

2. Негізгі бөлім (20 минут)

Реттеушінің белгілері:

Реттеушінің анықтамасы.

Реттеушінің негізгі белгілері: құқық, тәртіп, жауапкершілік, әділеттілік.

Топтық жұмыс:

Оқушыларды топтарға бөлу.

Әр топқа "реттеушінің белгілері" туралы постер жасау тапсырмасын беру.

Постерді қорғау (әр топ 3-5 минут).


Реттеуші болу дегеніміз не?
Оқушыларға «Реттеуші болу дегеніміз не?» деген сұрақ қойып, әрқайсысы өзінің пікірін айтып берсін. Олардың жауабының негізінде топтық талқылау жүргізіңіз.

Реттеуші болудың маңызды белгілері.
Оқушыларға реттеуші адамның қасиеттері мен мінез-құлқы туралы жазуды сұраңыз. Мысалы, «Жақсы реттеуші адам қандай болуы керек?» деген тақырыпта эссе жазу.



презентация

Сабақтың ортасы

Пікірталас (10 минут)

Оқушылардың постерлерін қорғау кезінде туындаған сұрақтар мен пікірлерді талқылау.

"Реттеуші белгілері қоғамда қалай жүзеге асырылады?" деген сұраққа жауап іздеу.

4. Қорытынды (5 минут)

Тәрбие сағатының қорытындысы: Реттеушінің белгілері мен олардың маңыздылығы туралы қорытынды жасау.

Оқушыларға рефлексия: "Бүгінгі сабақта не үйрендіңіздер?" деген сұрақ.

5. Үй тапсырмасы

Оқушыларға "Реттеушінің белгілері" тақырыбында эссе жазу тапсырмасы.


Ситуациялық тапсырма.
Оқушыларға кейбір қиын жағдайлар мен мәселелерді шешу тапсырмасын беру. Мысалы, «Сіз командадағы дауды шешуге тиіссіз. Қалай әрекет етесіз?» деген тапсырманы беріп, шешімдерді салыстырып, талқылау.

Реттеуші болу үшін не қажет?
Оқушыларға осы сұраққа жауап беруді сұраңыз. Бұл тапсырманы жеке немесе топ болып орындауға болады.



Интербелсенді тақта/ компьютер

Сабақтың соңы

Постер жасау үшін қағаз, маркерлер.

Слайдтар немесе бейнемазмұн (егер бар болса).

Бұл тәрбие сағаты оқушылардың белсенді қатысуын қамтамасыз етеді және олардың сыни ойлау қабілетін дамытуға бағытталған.


Жағдаяттар шешімін табу.
Оқушыларға әртүрлі жағдаяттар беріп, олардан дұрыс шешімдер қабылдауды сұраңыз. Мысалы: «Командаңызда бір оқушы өз пікірін білдірмей отыр. Сіз қалай әрекет етесіз?»

Топтық жұмыс
Топтар құрып, әр топқа «Реттеушінің рөлі» тақырыбы бойынша постер жасау тапсырмасын беріңіз.
Постерде әртүрлі реттеуші белгілер мен қасиеттерді көрсету керек.



презентация

Қауіпсіздік сабағы

Сабақтың мақсаты: салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. Сабақтың міндеті:

  1. дұрыс тамақтану принциптерін дамыту;

  2. қандай тағамдық қоспалардың зиянды екенін анықтау; 3) балаларды топпен жұмыс істеуге үйрету.

Құрал-жабдықтар: презентация, парақтар, қаламдар, проектор, компьютер.

Сабақ барысы

Кіріспе (2 минуты)

Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу.

Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі.

  1. топ: Бір қорап сүтті зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім.

  2. топ: Шаян еті. Біз одан зиянды E120, E160c бояғыштарын, E621, E631 хош иістендіргіштерін таптық. Олар теріге зиянды және ішектің бұзылуын тудырады. Бұл қауіпті өнім.

  3. топ: «Кириешки» крекер. Дәмді күшейткіштер E627, E631 анықталды. Олар ішектің бұзылуын тудырады. Қауіпті өнім, бірақ көптеген оқушылар оларды жиі пайдаланады. Бұл туралы ойлануға тұрарлық.

  4. топ: Газдалған сусын «Эстрагон». Бұл ең қауіпті өнім. Оның құрамында қатерлі ісік тудыратын антиоксидант E330, тәттілендіргіштер E954 - қатерлі ісік, E952 - тыйым салынған, E102 бояуы қауіпті. Бұл өнімді жеуге БОЛМАЙДЫ!

Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыс тамақтану аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут)

Сабақты қорытындылау

Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек.

Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA

10 САБАҚ. «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
543
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі