сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
27.01.2025 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Реттеушінің белгілері |
|
|
Құндылықты дарыту |
ЖЖЕ туралы мағұлмат беру |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Денсаулықты сақтайтын әдеттер |
|
|
Мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Тақырыпты таныстыру. Оқушылардың назарын аудару үшін қызықты сұрақтар: "Реттеуші дегеніміз не?", "Ол қоғамда қандай рөл атқарады?" 2. Негізгі бөлім (20 минут) Реттеушінің белгілері: Реттеушінің анықтамасы. Реттеушінің негізгі белгілері: құқық, тәртіп, жауапкершілік, әділеттілік. Топтық жұмыс: Оқушыларды топтарға бөлу. Әр топқа "реттеушінің белгілері" туралы постер жасау тапсырмасын беру. Постерді қорғау (әр топ 3-5 минут).
|
Реттеуші болу дегеніміз не? Реттеуші болудың маңызды
белгілері. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Пікірталас (10 минут) Оқушылардың постерлерін қорғау кезінде туындаған сұрақтар мен пікірлерді талқылау. "Реттеуші белгілері қоғамда қалай жүзеге асырылады?" деген сұраққа жауап іздеу. 4. Қорытынды (5 минут) Тәрбие сағатының қорытындысы: Реттеушінің белгілері мен олардың маңыздылығы туралы қорытынды жасау. Оқушыларға рефлексия: "Бүгінгі сабақта не үйрендіңіздер?" деген сұрақ. 5. Үй тапсырмасы Оқушыларға "Реттеушінің белгілері" тақырыбында эссе жазу тапсырмасы.
|
Ситуациялық
тапсырма. Реттеуші болу үшін не қажет? |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Постер жасау үшін қағаз, маркерлер. Слайдтар немесе бейнемазмұн (егер бар болса). Бұл тәрбие сағаты оқушылардың белсенді қатысуын қамтамасыз етеді және олардың сыни ойлау қабілетін дамытуға бағытталған.
|
Жағдаяттар шешімін
табу. Топтық
жұмыс |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. Сабақтың міндеті:
Құрал-жабдықтар: презентация, парақтар, қаламдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу. Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі.
Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыс тамақтану аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA № 10 САБАҚ. «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Реттеушінің белгілері
Реттеушінің белгілері
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
27.01.2025 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Реттеушінің белгілері |
|
|
Құндылықты дарыту |
ЖЖЕ туралы мағұлмат беру |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Денсаулықты сақтайтын әдеттер |
|
|
Мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Тақырыпты таныстыру. Оқушылардың назарын аудару үшін қызықты сұрақтар: "Реттеуші дегеніміз не?", "Ол қоғамда қандай рөл атқарады?" 2. Негізгі бөлім (20 минут) Реттеушінің белгілері: Реттеушінің анықтамасы. Реттеушінің негізгі белгілері: құқық, тәртіп, жауапкершілік, әділеттілік. Топтық жұмыс: Оқушыларды топтарға бөлу. Әр топқа "реттеушінің белгілері" туралы постер жасау тапсырмасын беру. Постерді қорғау (әр топ 3-5 минут).
|
Реттеуші болу дегеніміз не? Реттеуші болудың маңызды
белгілері. |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Пікірталас (10 минут) Оқушылардың постерлерін қорғау кезінде туындаған сұрақтар мен пікірлерді талқылау. "Реттеуші белгілері қоғамда қалай жүзеге асырылады?" деген сұраққа жауап іздеу. 4. Қорытынды (5 минут) Тәрбие сағатының қорытындысы: Реттеушінің белгілері мен олардың маңыздылығы туралы қорытынды жасау. Оқушыларға рефлексия: "Бүгінгі сабақта не үйрендіңіздер?" деген сұрақ. 5. Үй тапсырмасы Оқушыларға "Реттеушінің белгілері" тақырыбында эссе жазу тапсырмасы.
|
Ситуациялық
тапсырма. Реттеуші болу үшін не қажет? |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Постер жасау үшін қағаз, маркерлер. Слайдтар немесе бейнемазмұн (егер бар болса). Бұл тәрбие сағаты оқушылардың белсенді қатысуын қамтамасыз етеді және олардың сыни ойлау қабілетін дамытуға бағытталған.
|
Жағдаяттар шешімін
табу. Топтық
жұмыс |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. Сабақтың міндеті:
Құрал-жабдықтар: презентация, парақтар, қаламдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу. Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі.
Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыс тамақтану аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA № 10 САБАҚ. «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













