|
Пәні қазақ тілі |
Мектеп: 174 мектеп-гимназия |
Тексерген_______________ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 19.04.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдусенова М. Е. |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «д» |
Қатысқандар:16 Қатыспағандар:0 |
||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Реттік және есептік сан есім |
||||||||||||||||||||||
|
Ортақ тақырып: |
Сан есім |
||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Сөз таптары |
||||||||||||||||||||||
|
Бөлімше: |
106 сабақ сөз таптары |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқлы жүзеге асатын оқу мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||
|
Міндеттері: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Есептік және реттік сан есімдерді ажырата алады. |
||||||||||||||||||||||
Мақал мәтелдердегі сан есімді сұрақ қою арқылы сан есімді таба алады. Есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдыра алады. |
|||||||||||||||||||||||
Өлеңді мәнерлеп оқып өмірмен байланыстырып тиісті сан есімдерді айта алады.
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қазақ-орыс-ағылшын тілдерінде реттік сан есімдерді хормен атау |
||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог: Сөз таптарына сипаттама беру. Сан есімге сипаттама беру Реттік сан есімге сипаттама беру |
|||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||||
|
Не себепті.........деп ойлайсың? Не себепті реттік сан есім деп аталады. Мыс сегізінші, оныншы. |
|||||||||||||||||||||||
|
Ишара: «Бас бармақ» |
|||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамзаттың басты құндылықтарының бірі табиғатты қорғау сонымен қатар өсімдіктерді кқздің қарашығындай сақтап болашақ ұрпаққа аманат ету. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, ағылшын, |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сөз таптары |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Психологиялық ахуал тудыру. Шаттық шеңберінде бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік жақсы тілектер тілейді.
Топ ережесімен танысу:
|
|
Интер белсенді тақта
сс |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы 7 минут |
Дәптермен жұмыс. Күн ретін жазу. Көркем жазу. К к Құрамында сан есімі бар сөздер жазамыз К+2+лік, тү+1, к+3+ік, жел+90, 6+бақан, 9+құмалақ, 8+көз, к+3, 5+ік. Үй тапсырмасы: 6-жаттығу
Етістік дегеніміз –
заттардың қимылын, іс - әрекетін
білдіреді.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы жана жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Жана сабақты бастау үшін:
Саан есімнің сұрақтары: канша? Неше? Нешінші?
Сабақты бағалап отырамыз:
Оқулықпен жұмыс: 3 топқа ортақ тапсырма
Сергіту сәті:
1-топ: етістік 2-жаттығу.
2-топ зат есім 3-жаттығу Мақал мәтелді көшіріп жаз Ер бір рет өледі Қорқақ мың рет өледі Жеті рет өлшеп Бір рет кес Сан есімдерді тауып сұрақ қой 3-топ сын есім 4- жаттығу. Жұмбақты көшіріп жазып. Шешуін тап. 4+інші, 5+інші Сан есімдерді реттік сан есімге айналдыру керек. 3 топқа ортақ тапсырма 5-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқы Мен баласы даланың Бес жасында ат жалында ойнаған, Ақ шабақша Ертіс суын бойлаған. Жеті түнде бес жүз қойдың түс-кейпін Бес саусақтай түгендейтін түстейтін. М. Әлімбаев Сан есімдерді тауып түсіне қарай ажырат Сан есімдер кездесетін өлең шумақтарын тауып жаз.
|
|
Итер белсенді тақта.
|
||||||||||||||||||||
|
|
Кері байланыс: (оқушыларға парақшалар таратамын жеке-жеке)
|
||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар қима қағазды ұсынамын. |
Бағалау: оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты бағалайды(оқушылар бағасын әр топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды)
|
||||||||||||||||||||||
|
Рефлекция |
Қысқа мерзімді жоспар жазу үшін жаңартылған бағдарлама бойынша берілген «Мұғалімге арналған нұсқаулық» және жалпы бағдарлама, критериалды бағалау бағдарламасы сияқты құжаттармен жете таныстым. Қысқа мерзімді жоспар жазуда кедергілер кездесті. Себебі алдыңғы бағдарлама бойынша жоспар жазумен салыстырғанда біршама айырмашылықтар бар. |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Реттік және есептік сан есім
Реттік және есептік сан есім
|
Пәні қазақ тілі |
Мектеп: 174 мектеп-гимназия |
Тексерген_______________ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 19.04.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдусенова М. Е. |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «д» |
Қатысқандар:16 Қатыспағандар:0 |
||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Реттік және есептік сан есім |
||||||||||||||||||||||
|
Ортақ тақырып: |
Сан есім |
||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Сөз таптары |
||||||||||||||||||||||
|
Бөлімше: |
106 сабақ сөз таптары |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқлы жүзеге асатын оқу мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||
|
Міндеттері: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Есептік және реттік сан есімдерді ажырата алады. |
||||||||||||||||||||||
Мақал мәтелдердегі сан есімді сұрақ қою арқылы сан есімді таба алады. Есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдыра алады. |
|||||||||||||||||||||||
Өлеңді мәнерлеп оқып өмірмен байланыстырып тиісті сан есімдерді айта алады.
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қазақ-орыс-ағылшын тілдерінде реттік сан есімдерді хормен атау |
||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог: Сөз таптарына сипаттама беру. Сан есімге сипаттама беру Реттік сан есімге сипаттама беру |
|||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||||
|
Не себепті.........деп ойлайсың? Не себепті реттік сан есім деп аталады. Мыс сегізінші, оныншы. |
|||||||||||||||||||||||
|
Ишара: «Бас бармақ» |
|||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамзаттың басты құндылықтарының бірі табиғатты қорғау сонымен қатар өсімдіктерді кқздің қарашығындай сақтап болашақ ұрпаққа аманат ету. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, ағылшын, |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сөз таптары |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Психологиялық ахуал тудыру. Шаттық шеңберінде бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік жақсы тілектер тілейді.
Топ ережесімен танысу:
|
|
Интер белсенді тақта
сс |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы 7 минут |
Дәптермен жұмыс. Күн ретін жазу. Көркем жазу. К к Құрамында сан есімі бар сөздер жазамыз К+2+лік, тү+1, к+3+ік, жел+90, 6+бақан, 9+құмалақ, 8+көз, к+3, 5+ік. Үй тапсырмасы: 6-жаттығу
Етістік дегеніміз –
заттардың қимылын, іс - әрекетін
білдіреді.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы жана жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Жана сабақты бастау үшін:
Саан есімнің сұрақтары: канша? Неше? Нешінші?
Сабақты бағалап отырамыз:
Оқулықпен жұмыс: 3 топқа ортақ тапсырма
Сергіту сәті:
1-топ: етістік 2-жаттығу.
2-топ зат есім 3-жаттығу Мақал мәтелді көшіріп жаз Ер бір рет өледі Қорқақ мың рет өледі Жеті рет өлшеп Бір рет кес Сан есімдерді тауып сұрақ қой 3-топ сын есім 4- жаттығу. Жұмбақты көшіріп жазып. Шешуін тап. 4+інші, 5+інші Сан есімдерді реттік сан есімге айналдыру керек. 3 топқа ортақ тапсырма 5-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқы Мен баласы даланың Бес жасында ат жалында ойнаған, Ақ шабақша Ертіс суын бойлаған. Жеті түнде бес жүз қойдың түс-кейпін Бес саусақтай түгендейтін түстейтін. М. Әлімбаев Сан есімдерді тауып түсіне қарай ажырат Сан есімдер кездесетін өлең шумақтарын тауып жаз.
|
|
Итер белсенді тақта.
|
||||||||||||||||||||
|
|
Кері байланыс: (оқушыларға парақшалар таратамын жеке-жеке)
|
||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар қима қағазды ұсынамын. |
Бағалау: оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты бағалайды(оқушылар бағасын әр топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды)
|
||||||||||||||||||||||
|
Рефлекция |
Қысқа мерзімді жоспар жазу үшін жаңартылған бағдарлама бойынша берілген «Мұғалімге арналған нұсқаулық» және жалпы бағдарлама, критериалды бағалау бағдарламасы сияқты құжаттармен жете таныстым. Қысқа мерзімді жоспар жазуда кедергілер кездесті. Себебі алдыңғы бағдарлама бойынша жоспар жазумен салыстырғанда біршама айырмашылықтар бар. |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















