Ритмді оқу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ритмді оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ритмді оқу
Материалдың қысқаша нұсқасы



Маңғыстау облысы,Бейнеу ауданы

«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің

Бастауыш сынып мұғалімі

Жолдасова Замира Онгайбаевна

Сабақтың тақырыбы

Ритмді оқу

Сабақтың мақсаты

Функционалдық сауаттылығын , жылдам оқу, жылдам ойлау қабілетін арттыру

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің оқу іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлем-деседі. Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады..

«Шапалақ» әдісі

Сабақтың ортасы

Сабақты миға шабуыл, қызығушылықты ояту әдісімен бастаймыз

1.Графикалық диктанттың астындағы нұсқаулық кейбір диктанттарда реттілігі «солдан оңға» қарай айтылса, кейбірлерінде «жоғарыдан төмен» реттілікпен беріледі. Диктантты айтудан бұрын соған мән беріңіз!


Оқы

Қант сана шана бала дала бра пана қала сана тана жент сарт құрт сұрт сарт тарс мырс құрт қара сары алты саға кере бере тере жаға таға тақа мырт қуан олар бұла тара тыры жыры кент шері дерт тағы бағы жонр қоры ұрус тұры зеке теке кене реке хана жаңа қына жыра тауы бары келі селі желі соңы ұзақ тұза өзен көлі теңі шәлі киім кілт сәби арша Диас Дана Сара Азат Әмір Адия Азел

1-тапсырма: Ребусты шеш. Ребусты шешкен кезде, мақалдың бірінші бөлігін табылыды, екінші бөлігін жалғастыр. Я әрпі кездескен сөзді тап. Мақалдың мағынасын түсіндір.


2-тапсырма:Әріп жұмбақты шеш.

1.Қоянда бар,
Қайыңда жок.
Қиярда бар,
Қиында жоқ.

Дария да бар.

Дариға да жоқ.

Бояу да бар,

Қалам да жоқ

Зейіндері сабаққа ауады. Тапсырмалар орындауға дайындалады

Ребусты шешеді


















Сұрақтарға жауап береді



Жұмбақты шешеді






Жұмбақты буынға бөліп оқиды




«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі















«Смайликтер» арқылы






«Шапалақ» әдісі



«Шапалақ» әдісі























Сабақтың соңы


Кері байланыс:

«Плюс-минус-қызықты» әдісі«П»-«плюс» бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с.

«М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады.

«Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады.

Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады: П(+), М(-), Қ (қызықты).















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.04.2025
176
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі