Маңғыстау облысы,Бейнеу ауданы
«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің
Бастауыш сынып мұғалімі
Жолдасова Замира Онгайбаевна
|
Сабақтың тақырыбы |
Ритмді оқу |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Функционалдық сауаттылығын , жылдам оқу, жылдам ойлау қабілетін арттыру |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындықтарын түсіндіремін. Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін. |
Мұғаліммен сәлем-деседі. Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.. |
«Шапалақ» әдісі |
|
|
Сабақтың ортасы |
Сабақты миға шабуыл, қызығушылықты ояту әдісімен бастаймыз №1.Графикалық диктанттың астындағы нұсқаулық кейбір диктанттарда реттілігі «солдан оңға» қарай айтылса, кейбірлерінде «жоғарыдан төмен» реттілікпен беріледі. Диктантты айтудан бұрын соған мән беріңіз!
Оқы Қант сана шана бала дала бра пана қала сана тана жент сарт құрт сұрт сарт тарс мырс құрт қара сары алты саға кере бере тере жаға таға тақа мырт қуан олар бұла тара тыры жыры кент шері дерт тағы бағы жонр қоры ұрус тұры зеке теке кене реке хана жаңа қына жыра тауы бары келі селі желі соңы ұзақ тұза өзен көлі теңі шәлі киім кілт сәби арша Диас Дана Сара Азат Әмір Адия Азел 1-тапсырма: Ребусты шеш. Ребусты шешкен кезде, мақалдың бірінші бөлігін табылыды, екінші бөлігін жалғастыр. Я әрпі кездескен сөзді тап. Мақалдың мағынасын түсіндір.
2-тапсырма:Әріп жұмбақты шеш.
1.Қоянда бар, Дария да бар. Дариға да жоқ. Бояу да бар, Қалам да жоқ |
Зейіндері сабаққа ауады. Тапсырмалар орындауға дайындалады Ребусты шешеді Сұрақтарға жауап береді Жұмбақты шешеді Жұмбақты буынға бөліп оқиды |
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі «Смайликтер» арқылы «Шапалақ» әдісі «Шапалақ» әдісі |
|
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: «Плюс-минус-қызықты» әдісі«П»-«плюс» бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с. «М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады. «Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады. |
Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады: П(+), М(-), Қ (қызықты). |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ритмді оқу
Ритмді оқу
Маңғыстау облысы,Бейнеу ауданы
«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің
Бастауыш сынып мұғалімі
Жолдасова Замира Онгайбаевна
|
Сабақтың тақырыбы |
Ритмді оқу |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Функционалдық сауаттылығын , жылдам оқу, жылдам ойлау қабілетін арттыру |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындықтарын түсіндіремін. Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін. |
Мұғаліммен сәлем-деседі. Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.. |
«Шапалақ» әдісі |
|
|
Сабақтың ортасы |
Сабақты миға шабуыл, қызығушылықты ояту әдісімен бастаймыз №1.Графикалық диктанттың астындағы нұсқаулық кейбір диктанттарда реттілігі «солдан оңға» қарай айтылса, кейбірлерінде «жоғарыдан төмен» реттілікпен беріледі. Диктантты айтудан бұрын соған мән беріңіз!
Оқы Қант сана шана бала дала бра пана қала сана тана жент сарт құрт сұрт сарт тарс мырс құрт қара сары алты саға кере бере тере жаға таға тақа мырт қуан олар бұла тара тыры жыры кент шері дерт тағы бағы жонр қоры ұрус тұры зеке теке кене реке хана жаңа қына жыра тауы бары келі селі желі соңы ұзақ тұза өзен көлі теңі шәлі киім кілт сәби арша Диас Дана Сара Азат Әмір Адия Азел 1-тапсырма: Ребусты шеш. Ребусты шешкен кезде, мақалдың бірінші бөлігін табылыды, екінші бөлігін жалғастыр. Я әрпі кездескен сөзді тап. Мақалдың мағынасын түсіндір.
2-тапсырма:Әріп жұмбақты шеш.
1.Қоянда бар, Дария да бар. Дариға да жоқ. Бояу да бар, Қалам да жоқ |
Зейіндері сабаққа ауады. Тапсырмалар орындауға дайындалады Ребусты шешеді Сұрақтарға жауап береді Жұмбақты шешеді Жұмбақты буынға бөліп оқиды |
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі «Смайликтер» арқылы «Шапалақ» әдісі «Шапалақ» әдісі |
|
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: «Плюс-минус-қызықты» әдісі«П»-«плюс» бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с. «М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады. «Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады. |
Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады: П(+), М(-), Қ (қызықты). |
|
|
шағым қалдыра аласыз



















