|
Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ Робототехника |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Жаңыл Қайсарқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Робо-сумо. Жоба құру БЖБ 4 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.4 объектіні табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану; 5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Тәуелсіздік және отаншылдық құндылығы |
«Дәйек сөз – Потриотизм –ата-анаңды құрметтей білу...» |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Мақтау
Белсенділіктеріне қарай бағалайды: Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы 5 мин 10 мин 20 мин |
Практикалық сабақ Жобаның мақсаты: –нысанды табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану. Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану. Жұмыс барысы: -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосу. -Программаға қажетті блокты таңдап алу, -Түс датчигімен ультрадыбыстықдатчикті қолдану. -Мәзірден Қосу батырмасын басу. -Программаны іске қосып , тексеру.
3- тоқсан БЖБ |
Оқулықпен жұмыс жасайды Дескриптор: Жалпы - 10 балл.
|
10 балл |
Презентация, Оқулық, Жұмыс парағы |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: Оқулықтағы сұрақтарға жауап беру Қайталау |
Үй тапсырмасын жазады жұмыстарын бағалайды |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Робо сумма
Робо сумма
|
Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ Робототехника |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Жаңыл Қайсарқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Робо-сумо. Жоба құру БЖБ 4 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.4 объектіні табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану; 5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Тәуелсіздік және отаншылдық құндылығы |
«Дәйек сөз – Потриотизм –ата-анаңды құрметтей білу...» |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Мақтау
Белсенділіктеріне қарай бағалайды: Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы 5 мин 10 мин 20 мин |
Практикалық сабақ Жобаның мақсаты: –нысанды табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану. Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану. Жұмыс барысы: -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосу. -Программаға қажетті блокты таңдап алу, -Түс датчигімен ультрадыбыстықдатчикті қолдану. -Мәзірден Қосу батырмасын басу. -Программаны іске қосып , тексеру.
3- тоқсан БЖБ |
Оқулықпен жұмыс жасайды Дескриптор: Жалпы - 10 балл.
|
10 балл |
Презентация, Оқулық, Жұмыс парағы |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы: Оқулықтағы сұрақтарға жауап беру Қайталау |
Үй тапсырмасын жазады жұмыстарын бағалайды |
|
|
шағым қалдыра аласыз















