|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 3 |
Қатысушылр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Робот қолының қозғалысы |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттей алады; |
|||
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|||
|
Жасампаздық және жаңашылдық құндылығы |
Дәйек сөз – Өнерлі бала ойлы бала - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9
мин |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу І. Қызығушылықты ояту. «Портрет» ойыны Өткен сабақты қайталау. Сұрақ –жауап арқылы |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Жаңа сабақ.
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Сабақты бекіту Үй тапсырмасы: Шағын Отбасы туралы Эссе жазу |
Жаңа тақырыптың мәтінімен танысады. -Топтар арасында талқылайды. -Бір-біріне сұрақтар қойып, түсінбеген жерлерін толықтырады. Дескриптор
Дескриптор
Дескриптор
Дескриптор
|
Мақтау Топтар бір-бірін сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай «От шашу» әдісі арқылы бағалайды. Қалыптастырушы бағалау Топтағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне және тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Қалыптастырушы бағалау Жұптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне әрі тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
|
Оқулық
Жұмыс парағы
слайд
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Робот қолының қозғалысы
Робот қолының қозғалысы
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 3 |
Қатысушылр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Робот қолының қозғалысы |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттей алады; |
|||
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|||
|
Жасампаздық және жаңашылдық құндылығы |
Дәйек сөз – Өнерлі бала ойлы бала - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9
мин |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу І. Қызығушылықты ояту. «Портрет» ойыны Өткен сабақты қайталау. Сұрақ –жауап арқылы |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Отшашу» әдісі арқылы бағалайды. |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Жаңа сабақ.
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Сабақты бекіту Үй тапсырмасы: Шағын Отбасы туралы Эссе жазу |
Жаңа тақырыптың мәтінімен танысады. -Топтар арасында талқылайды. -Бір-біріне сұрақтар қойып, түсінбеген жерлерін толықтырады. Дескриптор
Дескриптор
Дескриптор
Дескриптор
|
Мақтау Топтар бір-бірін сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай «От шашу» әдісі арқылы бағалайды. Қалыптастырушы бағалау Топтағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне және тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Қалыптастырушы бағалау Жұптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне әрі тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
|
Оқулық
Жұмыс парағы
слайд
|
шағым қалдыра аласыз




















