Пәні: информатикаСабақ: №1 | Мектеп: ЖОББ Совхоз МБ |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Құбаев А.Ж. |
Сынып: 6 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы: | Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері. |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Робот техникасы тарихын меңгеру, роботты қолдану ортасын айқындау, болашақта роботты құрастыру жолдарын меңгеру.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| «Робот» терминінің мағынасын анықтап, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері қандай екенін біледі. |
| Кейбір оқушылар: |
| Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасымен танысады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Робот,датчик,оператор, LEGO, MINDSTORMS EV3Education топтамасы . |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| 1. Робот дегеніміз не?2. Робот техникасы дегеніміз не? 3. Роботтар не үшін қажет? |
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? «РОБОТ» сөзін естіген кезде сіздің ойыңызда қандай бейне пайда болады? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Жазу үшін ойға салу: Тұрмыста роботтардың қолданылуы, роботтың жұмыс принциптері |
| Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп алу. |
Алдыңғы оқу | Робот техникасының тарихы және болашағы. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы Кіріспе бөлім:7 мин | І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу «Шаттық шеңбері» арқылы оқушылармен таныстық ахуалын орнату.
| ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдануАлм-2013
|
ОртасыНегізгі бөлім:10 мин«Миға шабуыл»
Топтық жұмыс15 мин | Мұғалім әрекеті Жаңа тақырыпты демонстрациялау(робот туралы бейне көрсетілім) Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға түрткі сұрақ қоямын.Бейнекөрсетілім не жайында?«РОБОТ» сөзін естіген кезде сіздің ойыңызда қандай бейне пайда болады?
(Постер қорғау бейнекөрсетілімнен көрген видеоға байланысты постер жасап, қорғау, талдау)
| Оқушы әрекетіРобот техникасы тарихын түсініп алады. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Топқа берілген үлестірмелер арқылы бірігеді. Бірлесе отырып, постер жасайды.1-топ: Робот техникасының тарихы.2-топ: Робот техникасының болашағы.3-топ: Робот бейнесі | Интербелсенді тақта, плакат, маркерБелгілермен бағалау
Өзара бағалау |
АяқталуыҚорытынды бөлімЖұптық жұмыс10 мин
| «Робот суретін салу» сайысын ұйымдастыру.
| Роботтың бейнесін салады. | Плакат, маркер
Критериалды бағалау |
Кері байланыс2 мин | ББҮ кестесін толтыру | Білемін? Білдім? Үйренгім келеді? | үлестірмелер |
Үйге тапсырма |
| Робот техникасындағы компьютерлік ғылымдар
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.АКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
А –деңгейіндегі оқушыларға жетелеу сұрақтарын қолдану.С-деңгейдегі оқушыларға Роботты құрастыру үшін қызығушылығын арттыратын тапсырмалар беру | Тақырыпты критерий бойынша бағалату | Физика, бейнелеу пәндерімен байланыста |
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|