Пәні: информатикаСабақ: №2 | Мектеп: ЖОББ Совхоз МБ |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Құбаев А.Ж. |
Сынып: 6 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы: | Робот техникасының тарихы және болашағы. |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Робот техникасы тарихын меңгеру, роботты қолдану ортасын айқындау, болашақта роботты құрастыру жолдарын меңгеру.
|
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: |
| Робот техникасы негіздерін түсінеді, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді. Робот техникасының тарихын және болашағын біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері қандай екенін біледі. |
| Кейбір оқушылар: |
| Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасымен танысады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Робот, датчик, зияткерлік, механика, оптика, термодинамика, магниттік құбылыстар, радиобайланыс. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Роботтың негізгі үлгісін құрастырудың бізге берер пайдасы туралы не айта аламыз?
|
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?Роботтың болашақтағы алар орны қандай болады деп ойлайсыңдар, шынында бізге робот керек па? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Жазу үшін ойға салу: Тұрмыста роботтардың қолданылуы, роботтың жұмыс принциптері |
| Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп алу. |
Алдыңғы оқу | Робот техникасының тарихы және болашағы. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы Кіріспе бөлім:7 мин
| І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу«Шаттық» шеңберін құрғызу.
| ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдануАлм-2013 |
ОртасыНегізгі бөлім:10 мин«Миға шабуыл»
Топтық жұмыс15 мин | Мұғалім әрекеті «Болашақ» бейнежазбасын көрсету.Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға түрткі сұрақ қоямын.Бейнекөрсетілім не жайында?Болашақта техниканың дамуы қаншалықты деңгейде жүруі мүмкін?
(Постер қорғау бейнекөрсетілімнен көрген видеоға байланысты постер жасап, қорғау, талдау)
| Оқушы әрекетіБейнежазба көрсетілімі бойынша талқылап баяндайды.Сұрақтарға жауап береді. Топқа берілген үлестірмелер арқылы бірігеді. Бірлесе отырып, постер жасайды.1-топ: Робот техникасының тарихы.2-топ: Робот техникасының болашағы.3-топ: Робот бейнесі | Интербелсенді тақта, плакат, маркерБелгілермен бағалау
Өзара бағалау |
АяқталуыҚорытынды бөлімЖеке жұмыс10 мин
| «Роботтың пайдасы мен зияны» тақырыбында эссе жазу. Тапсырма критерийлері:Эссе тақырыбы шағын және мәнді болуы;Өмірмен байланыстырылуы;Тақырыптың толық ашылуы; | Берілген тақырып бойынша эссе жазып шығады. | Плакат, маркер
Критериалды бағалау |
Кері байланыс2 мин | «Ойлау бутерброды» | Не жақсы шықты?Не қиындық тудырды?Нені жақсартуға болады? | үлестірмелер |
Үйге тапсырма1 мин |
| Робот техникасындағы компьютерлік ғылымдар. |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.АКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
А –деңгейіндегі оқушыларға жетелеу сұрақтарын қолдану.С-деңгейдегі оқушыларға Роботты құрастыру үшін қызығушылығын арттыратын тапсырмалар беру | Бағалау.Топбасшыларынан критерий арқылы бағалау қорытындысын сұраймын.1.Белсенділік танытқаны үшін2.Маңызды пікір айтқаны үшін3.Сұраққа жауап бергені үшін4.Регламентті сақтағаны үшін5. Робот құрастыруда белсенділік танытқаны үшін. Топ басшылары өз топ мүшелерінің жинаған балдарын әдістер бойынша арнайы жасалған бағалау парақшасы арқылы есептеп, бағалайды. Қорытынды бағаны жариялайды. | МатематикаАғылшын тіліФизика |
Рефлексия (2 мин.)Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
| Сабақ мақсаты SMART-қа сай құрылды.Оқушылар роботтың негізгі үлгісін құрастыруға белсене атсалысып тиімді шараларды қолдана алады.Берілген уақыт ішінде үлгердім, сабақтың мақсатына сай нәтижеге жеттім. |