Материалдар / Робот техникасының тарихын және болашағын туралы білім қалыптасады.

Робот техникасының тарихын және болашағын туралы білім қалыптасады.

Материал туралы қысқаша түсінік
Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2022
231
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ: Робототехника

Тақырыбы: Робот техникасының тарихы және болашағы

Мектеп:

Күні:

Cабақ №4

Мұғалімнің есімі: Байтова Г.М


Сынып:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Робот техникасының тарихын және болашағын туралы білім қалыптасады.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді. Робот техникасының тарихын және болашағын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

«Робот» терминінің мағынасын анықтап, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері қандай екенін біледі.

Кейбір оқушылар:

Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасымен танысады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:


Негізгі сөздер мен тіркестер:

Робот,датчик,оператор, LEGO, MINDSTORMS EV3Education топтамасы .

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

1. Робот дегеніміз не?

2. Робот техникасы дегеніміз не?

3. Роботтар не үшін қажет?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

«РОБОТ» сөзін естіген кезде сіздің ойыңызда қандай бейне пайда болады?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп алу.

Алдыңғы оқу

Робот техникасының тарихы және болашағы.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

3 минут



2 минут





Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

Үйге берілген тапсырманы «Жұбыңды тексер» әдісі арқылы тексеремін. Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы формативті бағалаймын.

Білімді өзектендіру:

Робот дегеніміз не?

Роботтар не үшін қажет?

Роботтардың түрлері.

Пайдалану салалары

Оқушыларды санақ арқылы 3 топқа біріктіремін.

1. Робот техникасы 1-деңгей. (презен)

2. «Робот техникасы» элективті курсы бойынша

ПКБАкурсының білім беру бағдарламасы

3.Үлестірме материал


Ортасы


20 минут







«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша

1-топ – Робот техникасының тарихы

2-топ – Робот техникасының болашағы

3-топ – Пайдасы мен зияны

Топтық жұмыс

Тапсырманың мазмұнымен танысады. Постерге жазады.Топ басшылар бағалау парағын толтырады. (3 баллдық шкала)

Топ бірін бірі бағалайды



1. Робот техникасы 1-деңгей. (презен)

2. «Робот техникасы» элективті курсы бойынша

ПКБАкурсының білім беру бағдарламасы

3.Үлестірме материал

Компьютер, деңгейлік тапсырмалар, смайликтер

Шығармашылық қалыптастыру

(15 мин.)


Компьютермен жұмыс

ПО_LEGO MINDSTORMS Education EV3

. Робот техникасы 1-деңгей. (презен)

2. «Робот техникасы» элективті курсы бойынша

ПКБАкурсының білім беру бағдарламасы

3.Үлестірме материал

Компьютер, деңгейлік тапсырмалар, смайликтер

Аяқталуы

БЕКІТУ

Құзырлылық қалыптастыру

(10 минут)


«Веер» әдісі арқылы сұрақ-жауап ұйымдастыру.

Бағамдау - бағалау

Рефлексия

(2 мин)


Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді?

Бағалау

(2 мин)

Жүйелеп нақты бағалаймын


Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады

( жинақтау бағалау)

Келесі оқу

1 минут

Курс жабдықтарымен таныстыру. LEGO EV3


Интернет

Қосымша ақпарат: РОБОТ тақырыбы бойынша электрондық оқулықтан алынған қосымша материалдар

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Деңгейлік практикалық тапсырмаларды орындату және тақырып бойынша қосымша электрондық оқулықтағы тапсырмаларды орындату.

Формативті бағалау: смайликтер, ауызша мадақтау және «Бағдаршам» әдісі арқылы.


Физика

Математика

Робототехника


РЕФЛЕКСИЯ

1. Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын деп ойлайсыз?

2. Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады?

3. Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз?

4. Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар)?

5. Кез-келген өзге де пікірлер:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ