Робот түрлері және оларды қолдану

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Робот түрлері және оларды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Робот анықтамасын тұжырымдайды Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Робототехника

Педагогтың аты-жөні

Шораева Сымбат

Күні

13.01.2025

Сынып 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Робот түрлері және оларды қолдану.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


5.3.4.1 робот анықтамасын тұжырымдау;

5.3.4.2 Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;

Сабақтың мақсаты

Робот анықтамасын тұжырымдайды

Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіреді

Заң мен тәртіп құндылығы

Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу.

Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау

қажеттілігін түсіну

Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету

ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Психологиялық ахуал

«Мен Роботпын»

Оқушылар әр түрлі роботтардың дауысын салып, өздерінің көңіл – күйлерін сипаттайдыы. Мысалы: Менің есімім-Жанат. Менің көңіл күйім тамаша! т.с.с оқушылар бір-бірден айтып шығады.

Топқа бөлу

Роботтар арқылы бөліну

Оқушылар мұғалімнің қолынан Робот таңдау арқылы топтарға бөлінеді


3.«Доп лақтыру әдісі» үй тапсырмасын қайталау

Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді

Безье қисығы?

Суреттерді қандай бағыттарға бұруға болады?

Растрлық суреттерді өңдеуге болама?

Суреттерді қағазға қалай басып шығарамыз?

1.Мұғаліммен амандасады.

Оқушылар көңіл күйлерін роботтың дауысымен сипаттайды.



2. Роботтар арқылы топ болады.




3. Доп лақтыру әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді

























Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді.

2 балл




Оқулық

«Арман ПВ»








Робот макеттері





Доп











Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру


Топтық жұмыс

1- тапсырма

«Кластер» әдісі

Әр топқа тапсырма ұсынылады, берілген тапсырма бойынша өз ойларын параққа жазып, ойларын ортаға салады

Жұптық жұмыс

2 – тапсырма

«Көшіңмен талқыла» әдісі

Жұптасып талқылап , роботтардың қасиеттерінің ақиқат немесе жалған екендігін анықтайды


Компьютермен жұмыс

Практикум. Жеке жұмыс

3- тапсырма



EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Робот деген не?



«Сергіту сәті»

«Биші робот»

Оқушылар орындарынан тұрып Робот биін билейді



4-тапсырма. Сабақты бекіту

«3 D карточка» берілген тапсырманы орындайды. Рисунок 8

Мұғалімді тыңдайды

Жаңа тақырыпқа байланысты видео қарайды



































1-тапсырманы орындайды










2 тапсырманы орындайды





















3 тапсырманы орындайды








Тапсырманы орындайды




Сергіту сәтін жасайды








4-тапсырманы орындайды







































Дескриптор:

- Роботтың түрлерін жазады
- Роботтың түрлеріне мысалдар келтіреді

2 балл







Дескриптор:

Роботтардың қасиеттерін ақиқат немесе жалған екендігін анықтайды

2 балл















Дескриптор:

Роботты қолдануға қажетті қандай программа бар екенін қолданылатынын айтады

2 балл




Дескриптор

Сұраққа жауап береді










Дескриптор:

  • Робот түрлерін атайды

  • Өз арманындағы роботты салады

2 балл


https://youtu.be/yhggw3htzdQ?si=JJ8MC88Z2_27Yx_B






Презентация






















А-4 парақшасы, маркер,стикер










А-4 парақшасы, маркер,стикер

















Оқулық, диск,

жұмыс дәптер












презентация






Компьютер, оқулық



Таратпа қағаз




Сабақтың соңы

5 мин







Бағалау

Кері байланыс: «Сөйлемді аяқта»


10 балдық жүйе бойынша бағаланады



Берілен параққа оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын жазады










Жалпы балл-10




Таратпа қағаз

Үй тапсырмасы














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2025
475
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі