Материалдар / Робот түрлері және оларды қолдану. 5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Робот түрлері және оларды қолдану. 5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
5-ші сыныптың 3-ші тоқсанға арналған сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Робототехника

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Робот түрлері және оларды қолдану. 5-сынып

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


5.3.4.1 робот анықтамасын тұжырымдау;

5.3.4.2 Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;

Сабақтың мақсаты

Робот анықтамасын тұжырымдайды

Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіреді

Заң мен тәртіп құндылығы

Құқықтық жүйе мен адам құқықтарының негіздерін білу.

Тәртіп пен әділеттілік нормалар мен ережелерін сақтау

қажеттілігін түсіну

Қоғамның қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету

ретінде заң мен тәртіптің маңыздылығын түсіну


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Психологиялық ахуал

«Арқаға жазылған комплименттер»

Әр оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплименттерді оқып береді.

Топқа бөлу

Гүл құрастыру арқылы бөліну

Гүл күлтешелерін таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне оқушы өз атын жазып,бір топ болады.Гүлдер бір формада ,түстері ғана ажыратады.


3.«Доп лақтыру әдісі» үй тапсырмасын қайталау

Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді

Безье қисығы?

Суреттерді қандай бағыттарға бұруға болады?

Растрлық суреттерді өңдеуге болама?

Суреттерді қағазға қалай басып шығарамыз?

1.Мұғаліммен амандасады.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып , сабақты бастайды

2. Гүл күлтешелері арқылы топ болады.

3. Доп лақтыру әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді


































Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді.

2 балл







Оқулық

«Арман ПВ»



А-4 парақлары








Гүл күлтешелері





Доп











Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру


Топтық жұмыс

1- тапсырма

«Кейс – стади» әдісі

Жұмысты жүргізу үшін әр топқа жеке тапсырма ұсынылады, берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салады

Жұптық жұмыс

2 – тапсырма

«Көшіңмен талқыла» әдісі

Жұптасып талқылап , адамдар мен роботтардың ерекше қасиеттерін айтады. Керек мәліметті дәптерге жазады

Компьютермен жұмыс

Практикум. Жеке жұмыс

3- тапсырма



EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Робот деген не?

«Сергіту сәті» «Бірлік»

Оқушылар шағын топ құрамында бір қолын жұдырыққа

жұмып, бір мезгілде саусақтарын ашады. Мақсат: оқушылардың барлығы да бірдей саусақ санын көрсетуі керек. Ойын оқушылардың біркелкі саусақ көрсеткенге дейін жалғасады.

Ойын кезінде оқушылар сөйлеспеуі керек.


4-тапсырма. Сабақты бекіту

«WordWall» платформасында сұрақтарға жауап береді

Мұғалімді тыңдайды




































1-тапсырманы орындайды








2 тапсырманы орындайды





















3 тапсырманы орындайды







Тапсырманы орындайды



Сергіту сәтін жасайды









4-тапсырманы орындайды




































Дескриптор:

- Роботтардың ерекшеліктерін айтады

2 балл







Дескриптор:

Адамдармен салыстырғанда роботтардың қандай ерекшеліктері бар екенін айтады

2 балл
















Дескриптор:

Роботты қолдануға қажетті қандай программа бар екенін қолданылатынын айтады

2 балл




Дескриптор

Сұраққа жауап береді







Дескриптор:

Онлайн платформа арқылы сұрақтарға жауап береді

2 балл


































А-4 парақшасы, маркер,стикер









Оқулық, жұмыс дәптер






















Компьютер, оқулық







Таратпа










https://wordwall.net/ru/resource/45744707


Сабақтың соңы

5 мин














Бағалау

Кері байланыс: «Алақан»


Shape1




10 балдық жүйе бойынша бағаланады

Өзін-өзі тапсытрманыбағалау.
















Жалпы балл-10



Үй тапсырмасы














09 Қаңтар 2025
477
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі