Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Психологиялық
ахуал
«Арқаға жазылған
комплименттер»
Әр
оқушының арқасына түйрегішпен (немесе скотчпен) А-4 форматындағы
қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің
арқаларындағы қағаздарға жылы, жұмсақ сөздер жазып, бірін-бірі
мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын алып, шағын топ ішінде
бір-біріне жазылған комплименттерді оқып
береді.
Топқа
бөлу
Гүл
құрастыру арқылы бөліну
Гүл
күлтешелерін таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне
оқушы өз атын жазып,бір топ болады.Гүлдер бір формада ,түстері ғана
ажыратады.
3.«Доп лақтыру әдісі»
үй
тапсырмасын қайталау
Мұғалім доп лақтырып сұрақ
қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын
қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға
береді
Безье
қисығы?
Суреттерді қандай бағыттарға
бұруға болады?
Растрлық суреттерді өңдеуге
болама?
Суреттерді қағазға
қалай басып шығарамыз?
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтып , сабақты бастайды
2. Гүл күлтешелері арқылы топ
болады.
3. Доп лақтыру әдісі арқылы
сұрақтарға жауап береді
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді.
2
балл
|
Оқулық
«Арман
ПВ»
А-4
парақлары
Гүл
күлтешелері
Доп
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру





Топтық
жұмыс
1-
тапсырма
«Кейс – стади»
әдісі
Жұмысты жүргізу үшін әр топқа
жеке тапсырма ұсынылады, берілген тапсырма бойынша өз ойларын
ортаға салады
Жұптық жұмыс
2 –
тапсырма
«Көшіңмен талқыла» әдісі
Жұптасып талқылап , адамдар
мен роботтардың ерекше қасиеттерін айтады. Керек мәліметті дәптерге
жазады

Компьютермен жұмыс
Практикум. Жеке
жұмыс
3-
тапсырма

EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма
Робот деген
не?
«Сергіту
сәті» «Бірлік»
Оқушылар шағын топ құрамында
бір қолын жұдырыққа
жұмып, бір мезгілде
саусақтарын ашады. Мақсат: оқушылардың барлығы да бірдей саусақ
санын көрсетуі керек. Ойын оқушылардың біркелкі саусақ көрсеткенге
дейін жалғасады.
Ойын кезінде оқушылар
сөйлеспеуі керек.
4-тапсырма. Сабақты
бекіту
«WordWall» платформасында
сұрақтарға жауап
береді
|
Мұғалімді
тыңдайды
1-тапсырманы
орындайды
2 тапсырманы
орындайды
3 тапсырманы
орындайды
Тапсырманы
орындайды
Сергіту сәтін
жасайды
4-тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
- Роботтардың
ерекшеліктерін айтады
2
балл
Дескриптор:
Адамдармен
салыстырғанда роботтардың қандай ерекшеліктері бар екенін
айтады
2
балл
Дескриптор:
Роботты қолдануға
қажетті қандай программа бар екенін қолданылатынын
айтады
2
балл
Дескриптор
Сұраққа жауап
береді
Дескриптор:
Онлайн платформа арқылы
сұрақтарға жауап береді
2 балл
|
А-4 парақшасы,
маркер,стикер
Оқулық, жұмыс
дәптер
Компьютер,
оқулық
Таратпа
https://wordwall.net/ru/resource/45744707
|