Ұйымдастырылған оқу
қызметі
Білім беру
саласы: «Таным»
Тақырыбы: «Роботехника
әлемінде»
Мақсаты: Балаларды бірлесіп
жұмыстандыра отырып, роботехникаға қызығушылығын арттыру,
Роботышқан, Lego Education 2.0, Lego Education (қарапайым
механизмдер) жиынтығы туралы мәлімет беру. Констукторлардың
қасиеттерін, топтарын ажырата білуге, заңдылықтарды табуға үйрету.
Шығармашылық елестетуін, танымдық ойлау қабілеттерін, есте сақтау
және зейінін дамыту. Жан - жақты, өз бетімен жұмыс істеуге
тәрбиелеу.
Алдын - ала
жұмыс: компьютер кабинетінде
құрылғыларымен таныстыру, ғарыш әлемі туралы
әңгімелесу.
Әдіс –
тәсілдер: сұрақ – жауап, ойлан, жұптас, талқыла (СТО),
машықтық
Пайдаланылған жаңа ақпараттық
технологиялар:
Ноутбук,
дискі, Роботышқан, Lego Education
2.0, Lego Education (қарапайым механизмдер)
жиынтығы
Үштілді
компонент: тышқан – мышка
- mouse
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Жетекшінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
- Сәлеметсіңдерме
балалар?
- Көңіл-күйлерің
қалай?
Шаттық
шеңбері:
Арайланып таң
атты,
Алтын сәуле
таратты,
Жарқырайды
күніміз,
Жайнай түсті
даламыз,
Қайырлы таң,
баршаңа.
Біз ерекше
баламыз.
-Балалар айналамызға
қарайықшы, жерде не шашылып жатыр? (құрастырып болған кезде
қарапайым дискі сиқырлы дискіге айналып
кетеді)
-Бұл сиқырлы дискі
болғаны ғой, біз қайда тап
болдық?
(Роботехника
әлемінен достарымыз шыға
келеді)
-Сәлем, балақайлар!
Біздің әлемімізге қош келдіңіздер! Бізге ақылды, зерек балақайлар
қонаққа келеді. Бұл – Роботехника
әлемі.
Ендеше, сіздерді
Роботехниканың 3 кезеңінен өткізетін
боламыз.
-Міне, керемет. Балалар, сіздер
дайынсыздарма?
|
Балалар топ бөлмесінде
жартылай шеңбер болып
отырады.
-
Сәлеметсізбе!
-
Здраствуйте!
-
Good
morning!
Арайланып таң
атты,
Алтын сәуле
таратты,
Жарқырайды
күніміз,
Жайнай түсті
даламыз,
Қайырлы таң,
баршаңа.
Біз ерекше
баламыз.
-Балалар таңданып
жан-жағына қарайды
-Өте керемет, бізге
барлығы қызық...
-Сіздерден көп нәрсе
үйренгіміз келеді.
-Иә
|
Ұйымдастырушылық
ізденістік
|
- 1 тапсырма. Жүк көтергіш
жасау
Иә, қазір біз жүк көтергіш
жасап үйренеміз. Кітапшаны пайдалана отырып,
роликті, рычагты, дөңгелек сияқты қарапайым механизмдердің
бөлшектерін қолданып, жүк көтергіш жасап
шығарады.
2-тапсырма.
Роботышқан жиынтығымен
жұмыс
Роботышқанның аты
кім?
Плиткалар арқылы тышқанның
жүретін ойын алаңын жасаймыз, қоршаулар құрамыз, тышқан арқылы
бағдарламалауды
үйренеміз.
Сергіту
сәті. Көзге арналған
жаттығулар.
3
тапсырма. Lego Education 2.0 –
«Желдеткіш»
құрастыру.
Қауіпсіздік ережесі
түсіндіріледі.
Бөлшектерді пайдалана отырып,
алғашқы роботтарды құрастырады. Қажетті
бөлшектер:
-Smart
Hub
-констуктор 2
бөлшегі
-мотор
-2 жасыл плиткағатқысқа осьті
бекітіп желдеткіш бөлшегі
дайын.
-ноутбук пен Smart Hubты
байланыстырып қосу.
-блоктар арқылы бағдарлама
жазу.
-тестілеп
көру
-мотор жылдамдығы -9ға
қою.
|
-Бұл
Lego Education
ғой
-Барлығы дайын болды, өте оңай
екен
-Колби
-керемет
Барлығы сергіту сәтін
жасайды.
Көрсетілген нұсқаулық бойынша
желдеткіш құрастырады.
|
Рефлексивті-түзетушілік
|
Роботехника
әлемі: Керемет балалар, өте тамаша.
Мен сіздердің ақылдарыңыз бен білімдеріңізге риза
болдым.
Флешка – лезде сіздерді жеткізіп
тастаймын.
-Балалар, робототехника
әлемінен не үйрендік? Сіздерге оқу қызметіміз ұнады
ма?
-Біздер, қандай құрылғылармен
таныстық?
-Жарайсыздар балалар, ендеше
бүгінгі оқу қызметіміз аяқталды. Сау
болыңыздар!
|
- Ендеше біздің қайтатын
уақытымыз болды, ақпарат тасымалдаушы флешка бізді өз әлемімізге
апарып тастаңызшы.
-бүгінгі Робототехника
әлемінде ерекше мәліметтер
алдық.
-Роботышқан, Lego Education
2.0, Lego Education
Сау
болыңыздар!
|
Күтілетін
нәтиже:
Орындайды: Берілген тапсырмаларды өз
беттерімен орындап, ақпараттық құралдармен дұрыс жұмыс
істейді.
Түсінеді: жаңа мәліметтерді ұғынып,
нәтиже көрсетеді. Әр құрылғының қызметін
түсінеді.
Қолданады: машықтық жұмыс арқылы
тапсырмаларды тиянақты саралап, қажетті құрылғыны нәтижелі қолдана
алады.