Робототехника

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Робототехника

Материал туралы қысқаша түсінік
РОБОТОТЕХНИКА КУРСЫНА АРНАЛҒАН ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Робот – техникасы

тақырыбына қысқа мерзімді жоспар

Сабақ №

1.6 - модуль

Күні: 07. 06. 2016 ж

Сабақ тақырыбы

1.6. Моторлар және датчиктер.

(2 деңгей , 1 модуль)

Сілтеме

1.6. ррtx Робот техникасы\Робот техникасы 2-деңгей\Модуль-1\Сабақ-6

Жалпы мақсаты

1. LEGO® MINDSTORMS® EV3-пен жұмыс істеу негіздерімен, моторлар мен датчиктермен танысып, олардың міндеттері мен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
2. Жеке жұмыс жасауға, топта жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, өзінше ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
3. Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Міндеттер

1. Логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып, білім білік дағдыларын қалыптастыру.
2. Оқушының өз бетімен жұмыс істеуі, топта жұмыс істеуі, шығармашылық қабілетін дамыту.

Мұғалім үшін оқыту нәтижелері

Оқушылардың мотролар мен датчиктердің негізгі қызметтерін біліп, қолдануды меңгерту.

Моторлардың сипаттамасын, техникалық спецификациялары мен ерекшеліктерін, датчиктер туралы түсінік пен олардың түрлері туралы түсінік қалыптастырып, олардың спецификалық қолдануын меңгерту

Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері

Топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксономиясы, сұрақ-жауап, «BLOB» әдісін пайдалану.

Сабақтың көрнекілігі

Слайдтар, видеолар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, Блоб (BLOB) бағалау парағы, тақта, оқулық.

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

  • Мультфильмдегі роботтарың суреттері бойынша топқа бөлу.

  • Бағалауда ескерілетін критерийлері :

Өз бетімен білім алуы

Дербес жұмыс жасауы

Жұпта жұмыс жасауы

Робото - техникалық білімі

Робот техникасының құралдарын пайдалану

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Білу - 3 минут

Оқушылардың білімін анықтау.

Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Өздеріне мысал келтірту.

А) Жаңа сабақ бойынша ақпарат беру.

Слайд 1.6.pptx ?

Ә) - Мысал келтіріп, өз ойларын жеткізу.

ТҮСІНУ - 10 мин

Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.

Интерактивті тақтамен слайд (видео) көрсету.

Мотор (тартпа, қозғалтқыш) тек қана роботты емес, сонымен қоса түрлі механизмдер мен манипуляторды қозғалысқа әкелетін роботтың ажырамас бөлігі болып табылады. Бір сөзбен айтқанда, мотор робот үшін электр қуатын қозғалыс қуатына айналдырады.

Видео 1.1 (үлкен мотор 1.1) , Видео 1.2 (Орташа мотор)

ВИДЕО 1.3 (Жанасу датчигі)

ВИДЕО 1.4 (Ультрадыбысты датчик)

У льтрадыбыстық датчиктің жұмысы дыбыс толқындарының шағылуына байланысты болғандықтан, ол бедерлі беттер немесе дөңгелек заттарды көру үшін тиімсіз болуы мүмкін. Сонымен қоса, нысан ультрадыбыстық датчикке көріну үшін тым кішкентай болып қалуы да мүмкін.

ВИДЕО 1.5 (Гироскопиялық датчик)

ВИДЕО 1.6 (Түс датчигі, түсті анықтау)

ВИДЕО 1.7 (Түс датчигі, жарықтылық)


Ескерту

Егер оқушылармен жаңа ақпаратты түсіну кезеңде уақыт үнемдеу керек болса, онда жоспар бойынша өзгертулер енгізіледі, мәселен,

- Түсіндіру, баяндау, көрсету әдісінен тиімді әдіске көшуді ойлаймыз, мысалы «Джигсо», СТО стратегияларын уақытты үнемдеуге келтіреміз.

ҚОЛДАНУ – 10 мин

Сыни тұрғыдан ойлау ерекшеліктеріне сай тапсырма

(Джигсо әдісі)

Тапсырмаларды орындау:

  1. Оқушыларға суреттер топтамасы «Датчиктерді қосу» (топтық жұмыс)

  • Датчиктер мен моторларды қосу (практикалық жұмыс);


  • Үлкен моторды қосу

  • Орташа моторды қосу

  • Ультрадыбыстық датчикті қосу

  • Жанасу датчигін қосу

  • Түс датчигін қосу

  • Гироскопиялық датчикті қосу

(Практикада қолдану, танысу, орындау.)

ТАЛДАУ – 10 мин

Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.

Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды, білімдерін толықтырады.

Оқушылар ой пікірін жеткізеді, қорғайды:

  1. Құрастырған Робот бойынша құралдарды атап, олардың атқаратын қызметін нақтылап айту.

  2. Мотор мен датчиктердің құрастыру жолдарын таныстырып, мысалдар көрсету.

ЖИНАҚТАУ - 5 мин

Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету

Бекіту сұрақтары :

  • Мотор дегеніміз не?

  • Датчик дегеніміз не?

  • Үлкен моторды қосу

  • Орташа моторды қосу

  • Ультрадыбыстық датчикті қосу

  • Жанасу датчигін қосу

  • Түс датчигін қосу

  • Гироскопиялық датчикті қосу

Бағалау - 3 минут

«BLOB көпірі» арқылы оқушылардың алған білім деңгейлерін анықтап, бағалау.

Рефлекция / 1 минут


Алған білімді бағалау:

Оқушыларға «BLOB көпірі» парақшалары таратылып, өзін-өзі деңгейін анықтай отырып, сабақта алған әсерімен бөліседі, рефлексиялық талдау жүргізу.


Үйге тапсырма беру / 1 минут

Үйге тапсырмаларды беру, тапсырманы орындауға бағыт бағдар беру.

Үй тапсырмасын беру:

Жобалық жұмыс : «Менің роботым» атты тақырыпта роботтың немесе машинаның (механизмнің) моделін (дизайнын) LEGO Digital Designer бағдарламасында дайындап келу.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2025
223
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі