Робот – техникасы
тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ № 1.6 - модуль |
Күні: 07. 06. 2016 ж |
||
|
Сабақ тақырыбы |
1.6. Моторлар және датчиктер. (2 деңгей , 1 модуль) |
||
|
Сілтеме |
|
||
|
Жалпы мақсаты |
1. LEGO® MINDSTORMS®
EV3-пен жұмыс істеу
негіздерімен, моторлар мен датчиктермен
танысып, олардың міндеттері мен жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастыру. |
||
|
Міндеттер |
1. Логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып,
білім білік дағдыларын
қалыптастыру. |
||
|
Мұғалім үшін оқыту нәтижелері |
Оқушылардың мотролар мен датчиктердің негізгі қызметтерін біліп, қолдануды меңгерту. Моторлардың сипаттамасын, техникалық спецификациялары мен ерекшеліктерін, датчиктер туралы түсінік пен олардың түрлері туралы түсінік қалыптастырып, олардың спецификалық қолдануын меңгерту |
||
|
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері |
Топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксономиясы, сұрақ-жауап, «BLOB» әдісін пайдалану. |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Слайдтар, видеолар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, Блоб (BLOB) бағалау парағы, тақта, оқулық. |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
• Өз бетімен білім алуы • Дербес жұмыс жасауы • Жұпта жұмыс жасауы • Робото - техникалық білімі • Робот техникасының құралдарын пайдалану |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
Білу - 3 минут Оқушылардың білімін анықтау. Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Өздеріне мысал келтірту. |
А) Жаңа сабақ бойынша ақпарат беру. Слайд 1.6.pptx ? Ә) - Мысал келтіріп, өз ойларын жеткізу. |
||
|
ТҮСІНУ - 10 мин Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру. Интерактивті тақтамен слайд (видео) көрсету. |
Видео 1.1 (үлкен мотор 1.1) , Видео 1.2 (Орташа мотор)
ВИДЕО 1.3 (Жанасу датчигі)
ВИДЕО 1.4 (Ультрадыбысты датчик)
У
ВИДЕО 1.5 (Гироскопиялық датчик) ВИДЕО 1.6 (Түс датчигі, түсті анықтау) ВИДЕО 1.7 (Түс датчигі, жарықтылық)
|
||
|
Ескерту |
Егер оқушылармен жаңа ақпаратты түсіну кезеңде уақыт үнемдеу керек болса, онда жоспар бойынша өзгертулер енгізіледі, мәселен, - Түсіндіру, баяндау, көрсету әдісінен тиімді әдіске көшуді ойлаймыз, мысалы «Джигсо», СТО стратегияларын уақытты үнемдеуге келтіреміз. |
||
|
ҚОЛДАНУ – 10 мин Сыни тұрғыдан ойлау ерекшеліктеріне сай тапсырма (Джигсо әдісі) |
Тапсырмаларды орындау:
(Практикада қолдану, танысу, орындау.) |
||
|
ТАЛДАУ – 10 мин Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды, білімдерін толықтырады. |
Оқушылар ой пікірін жеткізеді, қорғайды:
|
||
|
ЖИНАҚТАУ - 5 мин Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету |
Бекіту сұрақтары :
|
||
|
Бағалау - 3 минут «BLOB көпірі» арқылы оқушылардың алған білім деңгейлерін анықтап, бағалау. Рефлекция / 1 минут |
Алған білімді бағалау: Оқушыларға «BLOB көпірі» парақшалары таратылып, өзін-өзі деңгейін анықтай отырып, сабақта алған әсерімен бөліседі, рефлексиялық талдау жүргізу.
|
||
|
Үйге тапсырма беру / 1 минут |
|||
|
Үйге тапсырмаларды беру, тапсырманы орындауға бағыт бағдар беру. |
Үй тапсырмасын беру: Жобалық жұмыс : «Менің роботым» атты тақырыпта роботтың немесе машинаның (механизмнің) моделін (дизайнын) LEGO Digital Designer бағдарламасында дайындап келу. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Робототехника
Робототехника
Робот – техникасы
тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ № 1.6 - модуль |
Күні: 07. 06. 2016 ж |
||
|
Сабақ тақырыбы |
1.6. Моторлар және датчиктер. (2 деңгей , 1 модуль) |
||
|
Сілтеме |
|
||
|
Жалпы мақсаты |
1. LEGO® MINDSTORMS®
EV3-пен жұмыс істеу
негіздерімен, моторлар мен датчиктермен
танысып, олардың міндеттері мен жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастыру. |
||
|
Міндеттер |
1. Логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып,
білім білік дағдыларын
қалыптастыру. |
||
|
Мұғалім үшін оқыту нәтижелері |
Оқушылардың мотролар мен датчиктердің негізгі қызметтерін біліп, қолдануды меңгерту. Моторлардың сипаттамасын, техникалық спецификациялары мен ерекшеліктерін, датчиктер туралы түсінік пен олардың түрлері туралы түсінік қалыптастырып, олардың спецификалық қолдануын меңгерту |
||
|
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері |
Топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксономиясы, сұрақ-жауап, «BLOB» әдісін пайдалану. |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Слайдтар, видеолар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, Блоб (BLOB) бағалау парағы, тақта, оқулық. |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
• Өз бетімен білім алуы • Дербес жұмыс жасауы • Жұпта жұмыс жасауы • Робото - техникалық білімі • Робот техникасының құралдарын пайдалану |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
Білу - 3 минут Оқушылардың білімін анықтау. Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Өздеріне мысал келтірту. |
А) Жаңа сабақ бойынша ақпарат беру. Слайд 1.6.pptx ? Ә) - Мысал келтіріп, өз ойларын жеткізу. |
||
|
ТҮСІНУ - 10 мин Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру. Интерактивті тақтамен слайд (видео) көрсету. |
Видео 1.1 (үлкен мотор 1.1) , Видео 1.2 (Орташа мотор)
ВИДЕО 1.3 (Жанасу датчигі)
ВИДЕО 1.4 (Ультрадыбысты датчик)
У
ВИДЕО 1.5 (Гироскопиялық датчик) ВИДЕО 1.6 (Түс датчигі, түсті анықтау) ВИДЕО 1.7 (Түс датчигі, жарықтылық)
|
||
|
Ескерту |
Егер оқушылармен жаңа ақпаратты түсіну кезеңде уақыт үнемдеу керек болса, онда жоспар бойынша өзгертулер енгізіледі, мәселен, - Түсіндіру, баяндау, көрсету әдісінен тиімді әдіске көшуді ойлаймыз, мысалы «Джигсо», СТО стратегияларын уақытты үнемдеуге келтіреміз. |
||
|
ҚОЛДАНУ – 10 мин Сыни тұрғыдан ойлау ерекшеліктеріне сай тапсырма (Джигсо әдісі) |
Тапсырмаларды орындау:
(Практикада қолдану, танысу, орындау.) |
||
|
ТАЛДАУ – 10 мин Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды, білімдерін толықтырады. |
Оқушылар ой пікірін жеткізеді, қорғайды:
|
||
|
ЖИНАҚТАУ - 5 мин Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету |
Бекіту сұрақтары :
|
||
|
Бағалау - 3 минут «BLOB көпірі» арқылы оқушылардың алған білім деңгейлерін анықтап, бағалау. Рефлекция / 1 минут |
Алған білімді бағалау: Оқушыларға «BLOB көпірі» парақшалары таратылып, өзін-өзі деңгейін анықтай отырып, сабақта алған әсерімен бөліседі, рефлексиялық талдау жүргізу.
|
||
|
Үйге тапсырма беру / 1 минут |
|||
|
Үйге тапсырмаларды беру, тапсырманы орындауға бағыт бағдар беру. |
Үй тапсырмасын беру: Жобалық жұмыс : «Менің роботым» атты тақырыпта роботтың немесе машинаның (механизмнің) моделін (дизайнын) LEGO Digital Designer бағдарламасында дайындап келу. |
||
шағым қалдыра аласыз





















