___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жобаға идея (1 сабақ)
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жобаға идея (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.1 мәтіндік процессорда пернетақтаны қолданып символдар регистрін, батырмалардың орналасу нұсқасын және меңзерді басқару тәсілін ауыстыру; 3.2.1.1 мәтінді теру ережелерін ұстану; 3.2.1.2 мәтіндік процессорда мәтінді өңдеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндік процессорда пернетақтаны қолданып символдар регистрін, батырмалардың орналасу нұсқасын және меңзерді басқару тәсілін ауыстыру; Мәтінді теру ережелерін ұстану; Мәтіндік процессорда мәтінді өңдеу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. "Доп және сөздер" ойыны. Мұғалім оқушыға доп лақтырады. 1-ші терминді, 2 – ші сипаттамасын айтады Мысалы: Enter – жаңа жолға көшіру пернесі Жаңа тақырыпқа кіріспен Суреттер қандай жалпы тақырыппен біріктірілген?
- Қандай мәтіндік редакторларды білесіңдер? - Қандай мәтіндік редакторда өз өнерлерің туралы мәтінді теріп компьютерде сақтай аласыңдар? |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді "Доп және сөздер" ойнына қатысады Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды. |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, талқылау өткізгеннен кейін мұғалім сабақ тақырыбымен таныстырады, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады. Жаңа тақырыпты меңгеру Оқулықпен жұмыс. "Әріптестермен әңгімелеу" әдісі. Алдымен оқушылар топтарда жұмыс істейді және оқулықтағы жаңа тақырыптың материалдарын кезекпен оқиды. Жаңа сабақ бойынша бір-бірімен жұмыс істейді, әңгіме құрады: * үш жаңа оқылған факт; * бұрын естіген немесе таныс мәлімет; * мүлдем жаңа болған ақпарат. Сергіту сәті
Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
|
Әр оқушы топта оқыған мәтінін талқылайды. Олар бір-біріне және мұғалімге сұрақтар қою арқылы білімдерін толықтырады. Жаттығулар орындайды - жауапты белгілейді - жауапты таңдайды - бос орындарды толтырып жазады - дұрыс/ дұрыс емес тұжырымдарды жазады - кестені толтырады - интерактивті тапсырманы орындайды - Өнер мәтінін үлгіге сәйкес тереді, құжатты сақтайды |
Мақтау |
Оқулық Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/84411701 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй тапсырмасы:
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар")
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар")
___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жобаға идея (1 сабақ)
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жобаға идея (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.1 мәтіндік процессорда пернетақтаны қолданып символдар регистрін, батырмалардың орналасу нұсқасын және меңзерді басқару тәсілін ауыстыру; 3.2.1.1 мәтінді теру ережелерін ұстану; 3.2.1.2 мәтіндік процессорда мәтінді өңдеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндік процессорда пернетақтаны қолданып символдар регистрін, батырмалардың орналасу нұсқасын және меңзерді басқару тәсілін ауыстыру; Мәтінді теру ережелерін ұстану; Мәтіндік процессорда мәтінді өңдеу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. "Доп және сөздер" ойыны. Мұғалім оқушыға доп лақтырады. 1-ші терминді, 2 – ші сипаттамасын айтады Мысалы: Enter – жаңа жолға көшіру пернесі Жаңа тақырыпқа кіріспен Суреттер қандай жалпы тақырыппен біріктірілген?
- Қандай мәтіндік редакторларды білесіңдер? - Қандай мәтіндік редакторда өз өнерлерің туралы мәтінді теріп компьютерде сақтай аласыңдар? |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді "Доп және сөздер" ойнына қатысады Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды. |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, талқылау өткізгеннен кейін мұғалім сабақ тақырыбымен таныстырады, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады. Жаңа тақырыпты меңгеру Оқулықпен жұмыс. "Әріптестермен әңгімелеу" әдісі. Алдымен оқушылар топтарда жұмыс істейді және оқулықтағы жаңа тақырыптың материалдарын кезекпен оқиды. Жаңа сабақ бойынша бір-бірімен жұмыс істейді, әңгіме құрады: * үш жаңа оқылған факт; * бұрын естіген немесе таныс мәлімет; * мүлдем жаңа болған ақпарат. Сергіту сәті
Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
|
Әр оқушы топта оқыған мәтінін талқылайды. Олар бір-біріне және мұғалімге сұрақтар қою арқылы білімдерін толықтырады. Жаттығулар орындайды - жауапты белгілейді - жауапты таңдайды - бос орындарды толтырып жазады - дұрыс/ дұрыс емес тұжырымдарды жазады - кестені толтырады - интерактивті тапсырманы орындайды - Өнер мәтінін үлгіге сәйкес тереді, құжатты сақтайды |
Мақтау |
Оқулық Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/84411701 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй тапсырмасы:
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
шағым қалдыра аласыз



















