Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Робототехника ҚМЖ 34 сағат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: №1 Күні:_________ Сыныбы________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________ |
||
Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері» |
||
Жалпы мақсаты: |
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы мәлімет беру және түсінік қалыптастыру |
|
Оқу нәтижелері: |
|
|
Оқыту әдістері: |
|
|
Қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, компьютер, презентация, маркер, стикер, бейнефильм, бағалау парағы |
|
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті |
Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер |
Бағалау |
Ұйымдастыру |
- Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу |
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі |
Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру |
|
Психологиялық ахуал |
«Саяхаттау» (бейнеролик) |
|||
Топқа бөлу |
- LEGO қиынды парақшаларын алу - Топ ережелерін еске салу
|
ООЖТ |
||
Білу |
«Ой шақыру» |
Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді |
СТО, ТДО, ОүБОБ. «Ой шақыру» стратегиясы |
Формативті бағалау (критерий) |
Түсіну |
Топтық диалог |
Алынған ақпаратпен топта жұмыс жасайды. Диалог құрады. |
СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту |
Формативті бағалау (критерий) |
Қолдану |
«Баяндау» әдісі. |
Әр топ әзірлеген баяндамасы бойынша басқа топқа баяндайды. |
ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО. «Баяндау». |
Түс арқылы (жасыл – «өте жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл – «орташа» |
Талдау |
«Теориядан практикаға» |
Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі. |
СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО. «Ой қорыту» |
Ұпай арқылы (дұрыс – 3, толық емес – 2, қате – 1) |
Сергіту сәті. «Паравоз»
|
||||
Топқа бөлу |
«Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді. |
ООЖТ |
||
Жинақтау |
«Мазмұндама». Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді. |
Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді. |
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ. «Мазмұндама» стратегиясы |
Формативті бағалау |
Бағалау |
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау. |
|||
Үйге тапсырма |
1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. «Менің роботым» тақырыбында эссе әзірлеу |
|||
Рефлексия |
«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады. |
Сабақ: №2 Күні:_________ Сыныбы________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________ |
|
Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасының тарихы мен келешегі» |
|
Жалпы мақсаты: |
Робот техникасының тарихы және оның келешектегі дамуы туралы түсінік қалыптастыру |
Оқу нәтижелері: |
|
Оқыту әдістері: |
|
Қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, презентация, маркер, стикер, плакат, бейнефильм, бағалау парағы |
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті |
Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер |
Бағалау |
Ұйымдастыру |
- Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу |
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі |
Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру |
|
Топқа бөлу |
- Родни, Бигвелд, Пайпер, Финеас аттары жазылған түсті парақшалар арқылы («Роботы» мультфильмінің кейіпкерлері) - Топ ережелерін еске салу |
ООЖТ |
||
Білу |
«Қазына» Арнайы әзірленген презентация көрсетіледі. |
Робот техникасының тарихы туралы арнайы әзірленген презентация көмегімен ақпарат алу |
СТО, ТДО, ОүБОБ. «Ой шақыру» стратегиясы |
Өзін-өзі бағалау |
Түсіну |
Топтық, жұптық диалог |
«Пазл» әдісімен топта тарихы туралы және робот жайлы шығармалар туралы пікір алмасады. |
СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту |
Формативті бағалау (критерий) |
Қолдану |
«Ой қозғау» |
Әр топ робот техникасының келешегі туралы презентация әзірлейді. |
ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО. «Ой қозғау». |
Өзін-өзі бағалау |
Талдау |
Әзірленген презентация бойынша әр топтың баяндамашылары басқа топқа талдап, айтып береді. |
Робот техникасының келешегі туралы баяндайды. |
СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО. |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Сергіту сәті. «Торайдың хикаясы» (бейнеролик) |
||||
Жинақтау |
«SWOT» стратегиясы. |
Робот техникасының келешегі туралы кесте толтырады. |
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ. «SWOT» стратегиясы |
|
Бағалау |
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау. |
|||
Үйге тапсырма |
1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. Роботтың сызба нұсқасын әзірлеу |
|||
Рефлексия |
«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады. |
Сабақ: №3 Күні:_________ Сыныбы_______ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________ |
||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Курс жабдығымен танысу: LEGO MINDSTORMS EV3 Education топтамасы. EV3 жинағы |
|||||||
Жалпы мақсаты: |
LEGO MINDSTORMS EV3 Education құралымен оқушыларды таныстыру. |
|||||||
Сабақтың міндеттері: |
Техникалық шығармашылығында табысқа жетуге көмектесетін, табиғи бейімділігін, қабілеттерін анықтау жән Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |