Робототехника сабағына арналған сергіту сәттері мен моторикалық жаттығулар
Робототехника сабағы кезінде оқушылар ұзақ уақыт бойы бір орында отыруы мүмкін, сондықтан сергіту сәттері мен моторикалық жаттығулар оларды белсенді етіп, сабаққа деген қызығушылығын арттырады. Бұл жаттығулар оқушылардың физикалық және когнитивті қабілеттерін үйлестіріп, олардың назарын жаңартады.
1. "Робот қозғалысы" сергіту сәті
Мақсаты: Оқушылардың қозғалыс қабілеттерін дамыту, денсаулығын нығайту және шоғырлануды арттыру.
Қадамдар:
-
Мұғалім оқушылардан роботты елестетіп, оның түрлі қозғалыстарын орындауды сұрайды.
-
Оқушылар "роботты" бейнелеп, бұрышы мен қолдарын әртүрлі бұрыштарға қозғалып, қозғалыс жасайды.
-
Алға жылжу: Оқушылар қолдарын жоғары көтеріп, тік жүріп алға қарай жылжиды.
-
Артқа жылжу: Артқа қарай қозғалу үшін денелерін шегінеді, бірақ тізелері толық бүгілуіне жол бермейді.
-
Қолды жоғары көтеру: Оқушылар қолдарын жоғары көтеріп, роботтың қолы сияқты жұмыс істейді.
-
Қолды төмен түсіру: Ретпен қолдарын төмен түсіріп, роботтың аяқтары сияқты қозғалады.
-
-
Осы жаттығуды 1-2 минут бойы жүргізіп, оқушылардың көңілін сергітеді.
2. "Роботты бағдарламалау" ойын-жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың қозғалысқа және бағдарламаға деген қызығушылығын арттыру, командалық жұмысқа үйрету.
Қадамдар:
-
Оқушылар топтарға бөлінеді, әр топқа бір робот бөлінеді.
-
Бір оқушы роботтың командирі болып, қалған оқушылар роботты басқарушы болады.
-
Командир роботқа түрлі тапсырмалар береді:
-
"Алға жүр!"
-
"Артқа жүр!"
-
"Қолды жоғары көтер!"
-
"Жерге түсір!"
-
-
Әрбір топтың оқушылары дәл орындау үшін және басқа топтардан озып шығу үшін командаларды орындауы қажет.
-
Бұл жаттығу кезінде оқушылар шынайы роботтың қозғалыс үлгісін үйренеді және командалық жұмыс дағдыларын дамытады.
3. "Роботтың сенсорларын тексеру" сергіту сәті
Мақсаты: Оқушылардың үйлесімділігін және моториканы дамыту.
Қадамдар:
-
Оқушылар белгілі бір қашықтықта тұрып, түрлі сенсорлар арқылы қозғалыстарды тексеретін ойын ойнайды.
-
Мысалы:
-
Қолды жоғары көтеру: Сенсор жұмыс істегенде қолды жоғары көтеру.
-
Қолды төмен түсіру: Сенсор сызығы арқылы қолды төмен түсіру.
-
Тұрақты тұрғызу: Жарықтың өзгеруіне байланысты оқушылар тұрғызылады немесе отырады.
-
-
Оқушыларға белгілі бір уақыт ішінде тез әрі дұрыс жауап беру талап етіледі.
4. "Роботтың жолын анықта" жаттығуы
Мақсаты: Қозғалысқа арналған дағдыларды жақсарту, топта жұмыс істеу қабілетін арттыру.
Қадамдар:
-
Оқушылар сынып ішінде немесе ашық алаңда кедергілер қойылған жол жасайды.
-
Әр оқушы бір-бірден роботты басқарушы болып, белгілі бір тапсырманы орындайды (мысалы, роботты кедергілерден өту үшін басқару).
-
Оқушылар роботты тек бағдарлама бойынша ғана емес, сонымен қатар өз әрекеттерін үйлестіре отырып, бағыттайды.
-
Қорытындысында әр топтың роботты басқаруы мен бағдарламаға сәйкес әрекет ету деңгейі бағаланады.
5. "Тим-билдинг: Роботтық станция" жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың командалық жұмысын дамыту, дұрыс координацияға үйрету.
Қадамдар:
-
Оқушылар бірнеше топқа бөлінеді.
-
Әр топта робот құрастырушылар және роботтың бағдарламалаушылар бар.
-
Бірінші топты жинақтағанда әр команда мүшесі өзінің рөлін дұрыс орындап, роботты тиімді түрде құрастыруға және бағдарламалауға көмектеседі.
-
Барлық топтар бір уақытта өз роботтарын іске қосып, белгіленген тапсырманы орындайды (мысалы, лабиринттен өту).
-
Бұл жаттығу оқушылардың жекелей және топтық дағдыларын арттырады.
6. "Робот қозғалысындағы серпін" жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың дене мүшелерін үйлестіріп, қозғалысқа икемділігін дамыту.
Қадамдар:
-
Мұғалім оқушыларға роботтың түрлі әрекеттерін көрсету үшін дененің бөліктерін әртүрлі қозғалысқа келтіруді ұсынады.
-
Қолдар: «Роботтың қолы» сияқты қимылдар жасап, қолды жоғары-төмен қозғау.
-
Аяқтар: Аяқтарын белгілі бір бағытта жылжыту, «робот жүрісі» сияқты жүгіру немесе баяу қозғалу.
-
Басы: Басын бұру, жоғары және төмен қарау.
-
-
Бұл жаттығу балаларға өз дене мүшелерін дұрыс үйлестіріп, робот қозғалысындағы секірістер мен бұрылыстарды жасауға мүмкіндік береді.

Қорытынды
Робототехника пәні оқушыларға технологиялық білім берумен қатар, оларды шығармашылық тұрғыда дамытуға, топтық жұмыс істеуге және инженерлік ойлау қабілеттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. "RedX мах" сияқты роботтарды құрастыру арқылы балалар көптеген маңызды дағдыларды үйренеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Робототехника сабағына арналған сергіту сәттері мен моторикалық жаттығулар
Робототехника сабағына арналған сергіту сәттері мен моторикалық жаттығулар
Робототехника сабағына арналған сергіту сәттері мен моторикалық жаттығулар
Робототехника сабағы кезінде оқушылар ұзақ уақыт бойы бір орында отыруы мүмкін, сондықтан сергіту сәттері мен моторикалық жаттығулар оларды белсенді етіп, сабаққа деген қызығушылығын арттырады. Бұл жаттығулар оқушылардың физикалық және когнитивті қабілеттерін үйлестіріп, олардың назарын жаңартады.
1. "Робот қозғалысы" сергіту сәті
Мақсаты: Оқушылардың қозғалыс қабілеттерін дамыту, денсаулығын нығайту және шоғырлануды арттыру.
Қадамдар:
-
Мұғалім оқушылардан роботты елестетіп, оның түрлі қозғалыстарын орындауды сұрайды.
-
Оқушылар "роботты" бейнелеп, бұрышы мен қолдарын әртүрлі бұрыштарға қозғалып, қозғалыс жасайды.
-
Алға жылжу: Оқушылар қолдарын жоғары көтеріп, тік жүріп алға қарай жылжиды.
-
Артқа жылжу: Артқа қарай қозғалу үшін денелерін шегінеді, бірақ тізелері толық бүгілуіне жол бермейді.
-
Қолды жоғары көтеру: Оқушылар қолдарын жоғары көтеріп, роботтың қолы сияқты жұмыс істейді.
-
Қолды төмен түсіру: Ретпен қолдарын төмен түсіріп, роботтың аяқтары сияқты қозғалады.
-
-
Осы жаттығуды 1-2 минут бойы жүргізіп, оқушылардың көңілін сергітеді.
2. "Роботты бағдарламалау" ойын-жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың қозғалысқа және бағдарламаға деген қызығушылығын арттыру, командалық жұмысқа үйрету.
Қадамдар:
-
Оқушылар топтарға бөлінеді, әр топқа бір робот бөлінеді.
-
Бір оқушы роботтың командирі болып, қалған оқушылар роботты басқарушы болады.
-
Командир роботқа түрлі тапсырмалар береді:
-
"Алға жүр!"
-
"Артқа жүр!"
-
"Қолды жоғары көтер!"
-
"Жерге түсір!"
-
-
Әрбір топтың оқушылары дәл орындау үшін және басқа топтардан озып шығу үшін командаларды орындауы қажет.
-
Бұл жаттығу кезінде оқушылар шынайы роботтың қозғалыс үлгісін үйренеді және командалық жұмыс дағдыларын дамытады.
3. "Роботтың сенсорларын тексеру" сергіту сәті
Мақсаты: Оқушылардың үйлесімділігін және моториканы дамыту.
Қадамдар:
-
Оқушылар белгілі бір қашықтықта тұрып, түрлі сенсорлар арқылы қозғалыстарды тексеретін ойын ойнайды.
-
Мысалы:
-
Қолды жоғары көтеру: Сенсор жұмыс істегенде қолды жоғары көтеру.
-
Қолды төмен түсіру: Сенсор сызығы арқылы қолды төмен түсіру.
-
Тұрақты тұрғызу: Жарықтың өзгеруіне байланысты оқушылар тұрғызылады немесе отырады.
-
-
Оқушыларға белгілі бір уақыт ішінде тез әрі дұрыс жауап беру талап етіледі.
4. "Роботтың жолын анықта" жаттығуы
Мақсаты: Қозғалысқа арналған дағдыларды жақсарту, топта жұмыс істеу қабілетін арттыру.
Қадамдар:
-
Оқушылар сынып ішінде немесе ашық алаңда кедергілер қойылған жол жасайды.
-
Әр оқушы бір-бірден роботты басқарушы болып, белгілі бір тапсырманы орындайды (мысалы, роботты кедергілерден өту үшін басқару).
-
Оқушылар роботты тек бағдарлама бойынша ғана емес, сонымен қатар өз әрекеттерін үйлестіре отырып, бағыттайды.
-
Қорытындысында әр топтың роботты басқаруы мен бағдарламаға сәйкес әрекет ету деңгейі бағаланады.
5. "Тим-билдинг: Роботтық станция" жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың командалық жұмысын дамыту, дұрыс координацияға үйрету.
Қадамдар:
-
Оқушылар бірнеше топқа бөлінеді.
-
Әр топта робот құрастырушылар және роботтың бағдарламалаушылар бар.
-
Бірінші топты жинақтағанда әр команда мүшесі өзінің рөлін дұрыс орындап, роботты тиімді түрде құрастыруға және бағдарламалауға көмектеседі.
-
Барлық топтар бір уақытта өз роботтарын іске қосып, белгіленген тапсырманы орындайды (мысалы, лабиринттен өту).
-
Бұл жаттығу оқушылардың жекелей және топтық дағдыларын арттырады.
6. "Робот қозғалысындағы серпін" жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың дене мүшелерін үйлестіріп, қозғалысқа икемділігін дамыту.
Қадамдар:
-
Мұғалім оқушыларға роботтың түрлі әрекеттерін көрсету үшін дененің бөліктерін әртүрлі қозғалысқа келтіруді ұсынады.
-
Қолдар: «Роботтың қолы» сияқты қимылдар жасап, қолды жоғары-төмен қозғау.
-
Аяқтар: Аяқтарын белгілі бір бағытта жылжыту, «робот жүрісі» сияқты жүгіру немесе баяу қозғалу.
-
Басы: Басын бұру, жоғары және төмен қарау.
-
-
Бұл жаттығу балаларға өз дене мүшелерін дұрыс үйлестіріп, робот қозғалысындағы секірістер мен бұрылыстарды жасауға мүмкіндік береді.

Қорытынды
Робототехника пәні оқушыларға технологиялық білім берумен қатар, оларды шығармашылық тұрғыда дамытуға, топтық жұмыс істеуге және инженерлік ойлау қабілеттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. "RedX мах" сияқты роботтарды құрастыру арқылы балалар көптеген маңызды дағдыларды үйренеді.
шағым қалдыра аласыз













