|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника.Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түс датчигі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Датчик» ұғымы туралы анықмамасын біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Lego Mindstroms Educftion EV3 программасын іске қосады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
-түс датчигін орнатады, программаға жүктейді |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Роботтар-қарқынды дамып келе жатқан болашақтың жоғарғы технологияларының бірі. Қазіргі кезде роботтар өміріміздің көптеген саласына еніп үлгерді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Робот- тірі организм принципі бойынша құрастырылған жандандырылған автомат құрылғы. Lego Mindstroms Educftion EV3- негізгі оқу-жаттығу роботы. Lego Mindstroms –программаланатын роботтарға қолданатын құрастырғыш құрылғы. Датчик- әртүрлі ақпаратты (температура, жылдамдық, сәуле, түс, дыбыс) өлшеуге арналған құрал. Датчиктер электронды және механикалық болып бөлінеді. Электронды датчиктің құрамына сезгіш және түрлендіргіш элементтер кіреді. Датчиктер қызметіне қарай жанасу датчигі, ультрадыбыс датчигі, гироскопиялық датчик, түс датчигі деп, 4 түрге бөлінеді. Жанасу датчигі- батырманы басылғаның немесе басылмағаның дәл анықтайтын құрал. Көрсетілім. Презентация. Түс датчигі- түс немесе жарық жарықтылығын анықтай алатын сандық құрал. Түс датчигіндегі Түс режимі 1см қашықтықтағы нысандардың 7 түрлі түсін және жарықтың деңгейін анықтай алады. Егер элемент датчиктен шығарылса немесе элементтің түсі дұрыс анықталмаса, датчик осы түс туралы «Түссіз» 0 деп хабарлайды. Түс датчигінің негізгі қызметі- түстерді анықтау, шашыраңқы және шағылысқан жарықты өлшеу. Түс датчигі үш режиге ие:
Нұсқаулық → Конструкторлық идеялар →Қозғалтқыш платформа 1-Тапсырма. Оқулық 41-бет, «Компьютерде орындайық» тапсырмасы. Дескриптор: - Lego Mindstroms Educftion EV3 программасын іске қосады; -нұсқаулыққа сүйене отырып, роботты құрастырады; -түс датчигін орнатады, программаға жүктейді. ҚБ: «Смайлик» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды Датчик ұғымы туралы анықтамасын жұмыс дәптерге жазады Презентациямен танысады Тапсырманы орындайды |
Смайлик |
Интербелсенді тақта / компьютер Жұмыс дәптері презентация |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд / плакат |
|
Үй тапсырмасы |
§ 9, жұмыс дәптері 19-20-бет |
|
|
|
|
Тексерілді: Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Ақылбекова_______________ |
||||
|
Бөлім |
Робототехника. Лабиринт және кегельринг |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Әбдуәлиева А.Ж. |
|||
|
Күні |
05.10.2023. |
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бағдаршам-робот |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Түс датчигінің негізгі қызметін біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасай алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
дайын роботты іске қоса алады |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты пысықтау. 1-тапсырма
Дескриптор: -сурет пен түс датчигінің режимдерін сәйкестендіреді. ҚБ: «Стикер» әдісі |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Тапсырманы орындайды |
Стикер |
Карточка |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Бағдаршамның жасыл, сары, қызыл түстен тұратыны бәрімізге белгілі. Сондықтан бағдаршам-робот жасау үшін бізге түс датчигі керек. Осы бағдаршам-роботты жасау үшін осы командаларды пайдаланамыз: Бағдаршам-робот жасыл түсті көргенде «Green»деп, яғни жасыл түс екенін хабарлап, алға жылжиды. Сары түсті көрсе , «Yellow» деп, сары түс екенін хабарлап, жылдамдығын төмендетеді, қызыл түсті көрсе, «Red» деп, қызыл түс екенін хабарлап,тоқтау қажеттігін білдіреді. Түстердің параметрі көптеген түстер моделі көмегімен құралады. Кең таралған модель түрі- RGB. RGB үш негізгі түстен құралған. Ол қызыл Red, жасыл Green, көк Blue дегенді білдіреді. Бағдаршам жүйесі 1914 жылы 5 тамызда Америка Құрама Штаттарының Кливленд қаласында орнатылды. Ол жартылай автоматтандырылғандықтан, арнайы полиция қызметкерлері кезекпен басқарып отырған екен. (Ө) 2-тапсырма. Практикалық жұмыс. Бағдаршам –роботты жасау. 45-бет оқулық Дескриптор: -Lego Mindstorms Education программаны іске қосуды біледі; -оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп командаларды орындайды; -дайын роботты іске қоса алады. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
|
Мұғалімді тыңдайды Тапсырманы орындайды |
«Бағдаршам» әдісі |
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§10, жұмыс дәптері 21-22-бет |
|
|
|

|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника.Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ультрадыбыс датчигі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Ультрадыбыс датчигінің негізгі қызметін біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Ультрадыбыс датчигін қолдана алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасай алады |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3. 1-тапсырма. «Мюнстерберг» әдісі
Дескриптор: - Әріпті мәтінмен жұмыс істей алады -Тақырыпқа байланысты сөзді табады ҚБ: жұлдызша |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.тапсырманы орындайды |
жұлдызша |
Карточка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
(М) Жаңа тақырыпты түсіндіру. Ультрадыбыс датчигі-дыбыс толқындарын жіберіп, қайтып келген сигналдарды оқитын және насындарды тауып, оларға дейінгі қашықтықты есептейтін құрылғы. Ультрадыбыс датчигі жоғары жиіліктегі дыбыстық толқынды жібереді, нысаннан шағылысқан кері толқынды ұстайды және ультрадыбыстық импульсті қайтару уақытын өлшейді,нысанға дейінгі қашықтықты жоғары дәлдікпен есептейді. Датчик «көздерінің» айналасындағы қызыл түсті жыпылықтамайтын жарық оның Өлшеу режимінде тұрғанын білдіреді. Ультрадыбыс датчигінің ерекшеліктері:
(Ө) 2-тапсырма. Практикалық жұмыс. Бағдаршам –роботты жасау. 49-50-бет оқулық Дескриптор: -Lego Mindstorms Education программаны іске қосуды біледі; -оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп командаларды орындайды; -дайын ультрадыбысты іске қоса алады.
ҚБ: Бағдаршам
|
Мұғалімді тыңдайды Тапсырманы орындайды |
«Бағдаршам» әдісі |
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 11, жұмыс дәптері 23-24-бет |
|
|
|
|
Н |
А |
С |
У |
Д |
Ц |
Я |
Ж |
|
А |
Е |
Ү |
Л |
А |
Е |
Т |
М |
|
Ж |
У |
Т |
Ь |
Т |
Р |
А |
Д |
|
Н |
Л |
Ф |
П |
Ч |
М |
Й |
Ы |
|
Р |
Ө |
Р |
Ы |
И |
И |
Б |
Б |
|
Л |
Л |
У |
Й |
Г |
Т |
Ч |
Ы |
|
С |
Ш |
Ц |
П |
І |
Ь |
Щ |
С |
|
Т |
Е |
Д |
К |
У |
Ц |
Ю |
Щ |
|
А |
У |
Р |
Е |
Ж |
И |
М |
І |
|
Р |
л |
О |
К |
Ц |
Й |
Ш |
Ц |
|
Т |
Ы |
Б |
О |
Т |
С |
У |
Щ |
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника. Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
программаға қажетті блоктарды таңдап алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жобаның мақсаты: ультрадыбыс датчигін қолдану. Жұмыс барысы:
1-тапсырма. Оқулық 53-бет, 1-тапсырма.
Дескриптор: -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады; -программаға қажетті блоктарды таңдап алады; -ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді.
ҚБ: «Смайлик» әдісі
2-тапсырма. Оқулық 53-бет, 2-тапсырма.
Дескриптор: -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады; -программаға қажетті блоктарды таңдап алады; -ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді.
ҚБ: «Смайлик» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері
байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
|
Үй тапсырмасы |
§ 12 |
|
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника.Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Лабиринттен шығу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Лабиринт» ұғымы туралы анықтама береді |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы лабиринттен шығу программасын жасайды |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
роботты жүргізеді |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Сендер саябақта орналасқан ойын алаңдарында, компьютерлік ойындар барысында түрлі өткелдерден өтіп, таңғажайып оқиғаларға кездесіп жүрсіңдер. Мұндай өткелдерден өту сендерге қаншалықты қиын болса да, жол тауып шығу- дұрыс мақсатқа жетудің дәлелі. Бұндай түрлі жолдар мен өткелдерді лабиринт деп атауға болады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Лабиринт- түрлі өткелдер мен жолдар арқылы берілген, шатасқан, күрделі құрылым. Лабиринт әртүрлі болып ұсынылуы мүмкін. Лабиринттен өтудің мақсаты—шытырман бағыттардан, кедергілерден өтіп, дұрыс жол тауып шығу.Лабиринттің күрделілігіне байланысты шығудың бір немесе бірнеше жолы болуы мүмкін. Бірнеше жолы болған жағдайда ең тиімді тәсілді таңдаған дұрыс. Программалық ойын арқылы адаспай, лабиринттен тез шығуға болады. Роботты лабиринт арқылы өткізу робототехникадағы түрлі жарыстарда ойнатылады. Роботты лабиринт арқылы жылжытып, оны лабиринттен шығару үшін қалай әрекет ету керектігін мұқият ойластырғанымыз жөн. Лабиринт жобасын жасау үшін бізге ультрадыбыс датчигі қажет. Ол роботтың алдында қабырғаның бар немесе жоқ екендігін және осы қабырғаға дейінгі қашықтық қандай екендігін анықтайды.
Көрсетілім. Ультрадыбыс датчигін пайдаланып, лабиринттен шығу программасын жасап, роботқа жүктеп көрейік.
1-тапсырма. Оқулық, 59- бет, «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.
Дескриптор: -ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы лабиринттен шығу программасын жасайды; -программаны роботқа жүктейді; -роботты жүргізеді.
ҚБ: «Жұлдызша» әдісі
2-тапсырма. Оқулық, 60-бет, «Ой бөлісейік» тапсырмасы.
Дескриптор: -лабиринттен шығуды жолды табады.
ҚБ: «Жұлдызша» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
|
Робот |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері
байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
|
Үй тапсырмасы |
§ 13, жұмыс дәптері 25-26-бет |
|
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника. Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кегельринг. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Кегельринг» ұғымын біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Lego Mindsrorms Education EV3 программасын іске қосады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
программаны іске қосып тексереді |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Біз жарыстың алуан тұрі болатынын білеміз. Мысалы, спорттық жарыстар және ғылыми жоба, олимпиадалар т.б, жарыстардың түрлері өте көп. Кез келген жарыстың мақсаты- жеңімпазды анықтау. Сол сияқты роботтар арасында да жарыстар болады. Робототехникадағы жарыстардың бір түрі кегельринг деп аталады. Бұл жарыстағы роботтың мақсаты-сақина шеңберінен кегельдерді аз уақыт ішінде итеріп шығару. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Кегельрингке қатысу үшін робот ультрадыбыс және түс датчиктерімен жабдықталады. Кегель-кегельрингтегі міндетті атрибуттардың бірі. Кегельге салмағы аз, көлемі шағын белгілі бір заттарды қолдануға болады. Кегельрингтің бірнеше түрі бар:
Жарыс ережесі: 1.Робот рингте орналасқан барлық кегельді аз уақыт ішінде оның сыртына итеріп шығару қажет. 2.Роботты рингтің ортасындағы орынға орналастырады. 3.Рингтің шекара сызығынан 12-15см қашықтықта 8 кегель қойылады. 4.Робот кегельді қара сызықтың сыртына шығарып тастаса, төреші кегельді итерілді деп есептеп, рингтен шығарады.
Оқулықтағы тапсырманы бірге орындап көрейік.
Оқулық 63-бет, «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.
Тапсырма. Робот рингтің дәл ортасында тұрып, кегельдерді байқағанша сағат тілінің бағытымен айналып тұруы керек.
-Lego Mindsrorms Education EV3 программасын іске қосады; -программаға қажетті блоктарды таңдап алады; -жарысқа қатысатын робот пен кегельдің бағыттарын анықтайды; -түс датчигін қолданады; -программаны іске қосып тексереді.
ҚБ: «Стикер» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды Тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды |
Стикер |
Компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері
байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
|
Үй тапсырмасы |
§ 14-15, жұмыс дәптері 27-28 бет |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Робототехника.Лабиринт және кегельринг бөлімі бойынша қмж
Робототехника.Лабиринт және кегельринг бөлімі бойынша қмж
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника.Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түс датчигі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Датчик» ұғымы туралы анықмамасын біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Lego Mindstroms Educftion EV3 программасын іске қосады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
-түс датчигін орнатады, программаға жүктейді |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Роботтар-қарқынды дамып келе жатқан болашақтың жоғарғы технологияларының бірі. Қазіргі кезде роботтар өміріміздің көптеген саласына еніп үлгерді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Робот- тірі организм принципі бойынша құрастырылған жандандырылған автомат құрылғы. Lego Mindstroms Educftion EV3- негізгі оқу-жаттығу роботы. Lego Mindstroms –программаланатын роботтарға қолданатын құрастырғыш құрылғы. Датчик- әртүрлі ақпаратты (температура, жылдамдық, сәуле, түс, дыбыс) өлшеуге арналған құрал. Датчиктер электронды және механикалық болып бөлінеді. Электронды датчиктің құрамына сезгіш және түрлендіргіш элементтер кіреді. Датчиктер қызметіне қарай жанасу датчигі, ультрадыбыс датчигі, гироскопиялық датчик, түс датчигі деп, 4 түрге бөлінеді. Жанасу датчигі- батырманы басылғаның немесе басылмағаның дәл анықтайтын құрал. Көрсетілім. Презентация. Түс датчигі- түс немесе жарық жарықтылығын анықтай алатын сандық құрал. Түс датчигіндегі Түс режимі 1см қашықтықтағы нысандардың 7 түрлі түсін және жарықтың деңгейін анықтай алады. Егер элемент датчиктен шығарылса немесе элементтің түсі дұрыс анықталмаса, датчик осы түс туралы «Түссіз» 0 деп хабарлайды. Түс датчигінің негізгі қызметі- түстерді анықтау, шашыраңқы және шағылысқан жарықты өлшеу. Түс датчигі үш режиге ие:
Нұсқаулық → Конструкторлық идеялар →Қозғалтқыш платформа 1-Тапсырма. Оқулық 41-бет, «Компьютерде орындайық» тапсырмасы. Дескриптор: - Lego Mindstroms Educftion EV3 программасын іске қосады; -нұсқаулыққа сүйене отырып, роботты құрастырады; -түс датчигін орнатады, программаға жүктейді. ҚБ: «Смайлик» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды Датчик ұғымы туралы анықтамасын жұмыс дәптерге жазады Презентациямен танысады Тапсырманы орындайды |
Смайлик |
Интербелсенді тақта / компьютер Жұмыс дәптері презентация |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд / плакат |
|
Үй тапсырмасы |
§ 9, жұмыс дәптері 19-20-бет |
|
|
|
|
Тексерілді: Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Ақылбекова_______________ |
||||
|
Бөлім |
Робототехника. Лабиринт және кегельринг |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Әбдуәлиева А.Ж. |
|||
|
Күні |
05.10.2023. |
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бағдаршам-робот |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Түс датчигінің негізгі қызметін біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасай алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
дайын роботты іске қоса алады |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты пысықтау. 1-тапсырма
Дескриптор: -сурет пен түс датчигінің режимдерін сәйкестендіреді. ҚБ: «Стикер» әдісі |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Тапсырманы орындайды |
Стикер |
Карточка |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Бағдаршамның жасыл, сары, қызыл түстен тұратыны бәрімізге белгілі. Сондықтан бағдаршам-робот жасау үшін бізге түс датчигі керек. Осы бағдаршам-роботты жасау үшін осы командаларды пайдаланамыз: Бағдаршам-робот жасыл түсті көргенде «Green»деп, яғни жасыл түс екенін хабарлап, алға жылжиды. Сары түсті көрсе , «Yellow» деп, сары түс екенін хабарлап, жылдамдығын төмендетеді, қызыл түсті көрсе, «Red» деп, қызыл түс екенін хабарлап,тоқтау қажеттігін білдіреді. Түстердің параметрі көптеген түстер моделі көмегімен құралады. Кең таралған модель түрі- RGB. RGB үш негізгі түстен құралған. Ол қызыл Red, жасыл Green, көк Blue дегенді білдіреді. Бағдаршам жүйесі 1914 жылы 5 тамызда Америка Құрама Штаттарының Кливленд қаласында орнатылды. Ол жартылай автоматтандырылғандықтан, арнайы полиция қызметкерлері кезекпен басқарып отырған екен. (Ө) 2-тапсырма. Практикалық жұмыс. Бағдаршам –роботты жасау. 45-бет оқулық Дескриптор: -Lego Mindstorms Education программаны іске қосуды біледі; -оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп командаларды орындайды; -дайын роботты іске қоса алады. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
|
Мұғалімді тыңдайды Тапсырманы орындайды |
«Бағдаршам» әдісі |
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§10, жұмыс дәптері 21-22-бет |
|
|
|

|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника.Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ультрадыбыс датчигі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Ультрадыбыс датчигінің негізгі қызметін біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Ультрадыбыс датчигін қолдана алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасай алады |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3. 1-тапсырма. «Мюнстерберг» әдісі
Дескриптор: - Әріпті мәтінмен жұмыс істей алады -Тақырыпқа байланысты сөзді табады ҚБ: жұлдызша |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.тапсырманы орындайды |
жұлдызша |
Карточка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
(М) Жаңа тақырыпты түсіндіру. Ультрадыбыс датчигі-дыбыс толқындарын жіберіп, қайтып келген сигналдарды оқитын және насындарды тауып, оларға дейінгі қашықтықты есептейтін құрылғы. Ультрадыбыс датчигі жоғары жиіліктегі дыбыстық толқынды жібереді, нысаннан шағылысқан кері толқынды ұстайды және ультрадыбыстық импульсті қайтару уақытын өлшейді,нысанға дейінгі қашықтықты жоғары дәлдікпен есептейді. Датчик «көздерінің» айналасындағы қызыл түсті жыпылықтамайтын жарық оның Өлшеу режимінде тұрғанын білдіреді. Ультрадыбыс датчигінің ерекшеліктері:
(Ө) 2-тапсырма. Практикалық жұмыс. Бағдаршам –роботты жасау. 49-50-бет оқулық Дескриптор: -Lego Mindstorms Education программаны іске қосуды біледі; -оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп командаларды орындайды; -дайын ультрадыбысты іске қоса алады.
ҚБ: Бағдаршам
|
Мұғалімді тыңдайды Тапсырманы орындайды |
«Бағдаршам» әдісі |
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 11, жұмыс дәптері 23-24-бет |
|
|
|
|
Н |
А |
С |
У |
Д |
Ц |
Я |
Ж |
|
А |
Е |
Ү |
Л |
А |
Е |
Т |
М |
|
Ж |
У |
Т |
Ь |
Т |
Р |
А |
Д |
|
Н |
Л |
Ф |
П |
Ч |
М |
Й |
Ы |
|
Р |
Ө |
Р |
Ы |
И |
И |
Б |
Б |
|
Л |
Л |
У |
Й |
Г |
Т |
Ч |
Ы |
|
С |
Ш |
Ц |
П |
І |
Ь |
Щ |
С |
|
Т |
Е |
Д |
К |
У |
Ц |
Ю |
Щ |
|
А |
У |
Р |
Е |
Ж |
И |
М |
І |
|
Р |
л |
О |
К |
Ц |
Й |
Ш |
Ц |
|
Т |
Ы |
Б |
О |
Т |
С |
У |
Щ |
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника. Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
программаға қажетті блоктарды таңдап алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жобаның мақсаты: ультрадыбыс датчигін қолдану. Жұмыс барысы:
1-тапсырма. Оқулық 53-бет, 1-тапсырма.
Дескриптор: -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады; -программаға қажетті блоктарды таңдап алады; -ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді.
ҚБ: «Смайлик» әдісі
2-тапсырма. Оқулық 53-бет, 2-тапсырма.
Дескриптор: -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады; -программаға қажетті блоктарды таңдап алады; -ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді.
ҚБ: «Смайлик» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері
байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
|
Үй тапсырмасы |
§ 12 |
|
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника.Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Лабиринттен шығу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Лабиринт» ұғымы туралы анықтама береді |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы лабиринттен шығу программасын жасайды |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
роботты жүргізеді |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Сендер саябақта орналасқан ойын алаңдарында, компьютерлік ойындар барысында түрлі өткелдерден өтіп, таңғажайып оқиғаларға кездесіп жүрсіңдер. Мұндай өткелдерден өту сендерге қаншалықты қиын болса да, жол тауып шығу- дұрыс мақсатқа жетудің дәлелі. Бұндай түрлі жолдар мен өткелдерді лабиринт деп атауға болады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Лабиринт- түрлі өткелдер мен жолдар арқылы берілген, шатасқан, күрделі құрылым. Лабиринт әртүрлі болып ұсынылуы мүмкін. Лабиринттен өтудің мақсаты—шытырман бағыттардан, кедергілерден өтіп, дұрыс жол тауып шығу.Лабиринттің күрделілігіне байланысты шығудың бір немесе бірнеше жолы болуы мүмкін. Бірнеше жолы болған жағдайда ең тиімді тәсілді таңдаған дұрыс. Программалық ойын арқылы адаспай, лабиринттен тез шығуға болады. Роботты лабиринт арқылы өткізу робототехникадағы түрлі жарыстарда ойнатылады. Роботты лабиринт арқылы жылжытып, оны лабиринттен шығару үшін қалай әрекет ету керектігін мұқият ойластырғанымыз жөн. Лабиринт жобасын жасау үшін бізге ультрадыбыс датчигі қажет. Ол роботтың алдында қабырғаның бар немесе жоқ екендігін және осы қабырғаға дейінгі қашықтық қандай екендігін анықтайды.
Көрсетілім. Ультрадыбыс датчигін пайдаланып, лабиринттен шығу программасын жасап, роботқа жүктеп көрейік.
1-тапсырма. Оқулық, 59- бет, «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.
Дескриптор: -ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы лабиринттен шығу программасын жасайды; -программаны роботқа жүктейді; -роботты жүргізеді.
ҚБ: «Жұлдызша» әдісі
2-тапсырма. Оқулық, 60-бет, «Ой бөлісейік» тапсырмасы.
Дескриптор: -лабиринттен шығуды жолды табады.
ҚБ: «Жұлдызша» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
|
Робот |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері
байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
|
Үй тапсырмасы |
§ 13, жұмыс дәптері 25-26-бет |
|
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Робототехника. Лабиринт және кегельринг. |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кегельринг. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Кегельринг» ұғымын біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Lego Mindsrorms Education EV3 программасын іске қосады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
программаны іске қосып тексереді |
||||
|
ЕБҚ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Біз жарыстың алуан тұрі болатынын білеміз. Мысалы, спорттық жарыстар және ғылыми жоба, олимпиадалар т.б, жарыстардың түрлері өте көп. Кез келген жарыстың мақсаты- жеңімпазды анықтау. Сол сияқты роботтар арасында да жарыстар болады. Робототехникадағы жарыстардың бір түрі кегельринг деп аталады. Бұл жарыстағы роботтың мақсаты-сақина шеңберінен кегельдерді аз уақыт ішінде итеріп шығару. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Кегельрингке қатысу үшін робот ультрадыбыс және түс датчиктерімен жабдықталады. Кегель-кегельрингтегі міндетті атрибуттардың бірі. Кегельге салмағы аз, көлемі шағын белгілі бір заттарды қолдануға болады. Кегельрингтің бірнеше түрі бар:
Жарыс ережесі: 1.Робот рингте орналасқан барлық кегельді аз уақыт ішінде оның сыртына итеріп шығару қажет. 2.Роботты рингтің ортасындағы орынға орналастырады. 3.Рингтің шекара сызығынан 12-15см қашықтықта 8 кегель қойылады. 4.Робот кегельді қара сызықтың сыртына шығарып тастаса, төреші кегельді итерілді деп есептеп, рингтен шығарады.
Оқулықтағы тапсырманы бірге орындап көрейік.
Оқулық 63-бет, «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.
Тапсырма. Робот рингтің дәл ортасында тұрып, кегельдерді байқағанша сағат тілінің бағытымен айналып тұруы керек.
-Lego Mindsrorms Education EV3 программасын іске қосады; -программаға қажетті блоктарды таңдап алады; -жарысқа қатысатын робот пен кегельдің бағыттарын анықтайды; -түс датчигін қолданады; -программаны іске қосып тексереді.
ҚБ: «Стикер» әдісі |
Мұғалімді тыңдайды Тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды |
Стикер |
Компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері
байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
|
Үй тапсырмасы |
§ 14-15, жұмыс дәптері 27-28 бет |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз





















