Материалдар / Роботқа арналған дыбыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Роботқа арналған дыбыс

Материал туралы қысқаша түсінік
2.5.1.1 роботқа арналған аудио файлды жүктеу
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Робототехника: сенсорлар (ортақ тақырыбы: "Дәстүрлер және фольклор")

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 2

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Роботқа арналған дыбыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу

Сабақтың мақсаты:

Роботқа арналған аудиофайлды жүктейді


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут




Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.






Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Додекаэдр» әдісі арқылы шаттық шеңберін жасайды


Топқа бөлу:

«Есімдер» әдісі арқылы топқа бөлінеді




Үй тапсырмасына шолу

Ойлан тапсырмасы


Жаңа тақырыпты ашу:

Қазақ халқы үшін домбыраның (1-сурет) маңызы қандай?

Робот домбырада күй тартып, мақал-мәтел айта ала ма?

Пән мұғалімімен амандасады;








Оқушылар бір-біріне жағымды тілектерін арнайды












Сұраққа жауап беру арқылы, сабақтың тақырыбын ашады


Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Тамаша!

  • Жарайсыздар!













Дескриптор:

Сұраққа жауап береді














https://www.randomlists.com/team-generator



оқулық


Сабақтың ортасы


15 минут


Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Жаңа тақырыпты түсіндіру үшін оқушыларға 85-86 беттегі роботқа арналған дыбыс тақырыбын оқу ұсынылады.



Мұғалім жаңа тақырыппен таныстырады

Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады

Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!









Практикалық

бөлім

10 минут


1-тапсырма

Топтық жұмыс

7-суретте берілген программалар орындалғанда роботтың іс-әрекеті қандай болады? Роботтың іс-әрекетінің алгоритмін сөзбен сипаттаңдар.

2-тапсырма

Жұптық жұмыс

6-суретте берілген 2-тапсырманың программасын талда. Әрбір блоктың қызметіне түсініктеме бер.


3-тапсырма

Жеке жұмыс

Төменде берілген суреттердің бірін таңда. Жанасу датчигі мен дыбыс блогын жеке немесе бірге қолданып, жоба ұсын.

Топтық талқылау жасайды









Жұптық тапсырма орындайды







Жеке жұмыс орындайды

Дескриптор:

Робот іс-әрекетін сипаттайды






Дескриптор:

Блок-сызба қызметін анықтайды





Дескриптор:

Роботқа арналған аудиофайлды жүктейді


















Сабақтың соңы

12 минут

Бекіту кезеңі:

Сұрақтарға жауап береді

Дыбыс блогының көмегімен біз не жасай аламыз?

Дыбыс блогының режимдері қандай?

Дыбысты қалай жазамыз?



Кері байланыс:

«Асықтар» əдісі сабаққа кері байланыс жасайды



Үй тапсырмасы

Роботқа арналған дыбыс тақырыбын оқу

Сұрақтарға жауап жазады








Сабаққа кері байланыс жасайды


Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!