Материалдар / Роботқа арналған программаны іске қосу.Жоба жасау

Роботқа арналған программаны іске қосу.Жоба жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Роботқа арналған программаны іске қосу.Жоба жасау ҚМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді:


Бөлімі

V бөлім. Роботтехника: датчиктер (ортақ тақырып: «Дəстүр жəне фольклор»)

Педагогтің аты-жөні

Күні

Сыныбы 2

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Роботқа арналған программаны іске қосу.Жоба жасау

Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

2.5.3.1 программаны бастау үшін, түрту сенсорын қолдану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы:

Робот программасын іске қосу үшін жанасу датчигін қолдануды үйренеді.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс- əрекеті

Оқушының іс-əрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ)

Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Ұйымдастыру

І. Қызығушылықты ояту

кезеңі

«Күн! Тас! Қоршау!» ойыны

(1-7 мин.)

Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын


шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн!»,


«Тас!», «Қоршау!» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту


қажет. Оқушылар əрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн!» деген сөз


айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді.


«Тас!» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау!» сөзінде


алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып


тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген


топ жеңімпаз атанады.

Топтастыру

Топтастыру: «Тұрғын мен оның үйі» ойыны

Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғын мен оның үйі» ойынын пайдаланып, оқушылaрды тaңдaп aлу əдісімен шығaрa отырып, шыққaн оқушылaр екеу-екеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп, тұрғын болaды. Сəлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын топтaр құрaлaды.

І топ: Тұрғындар. ІІ топ: Үйлер.

(МК, Ұ) Ой

(Ұ) Ой қозғау.

Қазақтың тұрмыс-

Мұғалім

Интерактивті

қозғау. «Миға

«Миға шабуыл»

салтынан туындаған

белсенділік

тақта

шабуыл» əдісі

əдісі

балаларға арналған

танытқан



Мұғалім өткен

қандай ойындарды

оқушыларды



сабақ пен жаңа

білесің? (1-сурет)

«Фигуралар»



сабақты ұштастыру

Қалай ойлайсың,

əдісі бойынша



мақсатында

өзіңе таныс

бағалайды.



оқушыларға

ойындардың қайсысын

Бес жұлдыз



сұрақтар қояды.

роботпен ойнауға

Жарайсың!



Оқушылар

болады? (1-сурет)

Төртбұрыш



ұжымдық үлгіде

Ойыңмен бөліс.

Жақсы!



жауап береді. Егер


Үшбұрыш



сұраққа жауап дұрыс алынбаса, мұғалім оқушыларды дұрыс жауапқа қарай бағыттап, дұрыс

жауабын табуға көмектеседі.

Робот адам сияқты түс, жарық, жанасуды сезе ме?

Талпын!


Жаңа сабаққа дайындық

Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салады.

Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

Сабақтың ортасы (26 мин.)

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). (МК, Ұ). Оқулықпен жұмыс. «Баяндама» əдісі

Мұғалім оқушыларға мəтінді оқуға, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көршісіне береді. Енді əрқайсысы өз көршісінің суреттерін не сызбаларын пайдалана отырып, осы мəтін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы

жеңімпаз болады.

Интерактивті тақта


Оқулық


(Т) «Көрсетіп, əңгімеле» əдісі

Əр оқушы өз жауабын жазуға/салуға мүмкіндігі болатындай жəне оны тез арада сізге (сыныптастарына) көрсететіндей етіп, шағын маркер, плакат қолданыңыз. 1- тапсырма.

Жанасу датчигі бар роботты күнделікті тұрмысқа немесе ұлттық ойындардың бірін ойнауға пайдалану бойынша бір жоба

ұсыныңдар.

Дескриптор

  • Жанасу датчигі бар роботты күнделікті тұрмысқа немесе ұлттық ойындардың бірін ойнауға қолдану бойынша бір жоба ұсынады.

Оқушылар бірін-бірі

«Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

Бес жұлдыз Жарайсың!

Төртбұрыш Жақсы!

Үшбұрыш – Талпын!


Интерактивті тақта


(Ж) «Көршіңмен талқыла» əдісі Бұл əдіс оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуіне өз септігін тигізеді. Оқушылар жұптасып, төмендегі 2- тапсырма бойынша бір-бірімен ақылдасып, талқылау жүргізеді.

3- тапсырма 7-суреттегі робот программасы қай алгоритм (сызықтық, тармақталу) түріне жатады? Блок- схемасын

құрастырыңдар.

Дескриптор:

  • 7-суретте берілген робот программасы алгоритмнің қай түріне жататынын айтады.

- Блок-схемасын құрастырады.

Жұптағы оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты

«Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

Бес жұлдыз – Жарайсың! Төртбұрыш – Жақсы!

Үшбұрыш – Талпын!


Интерактивті тақта



(Ө) «Кезбе тілші» əдісі

  1. оқушы телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тəулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды (мысалы: төменде берілген 3- тапсырма бойынша).

  2. оқушы телестудиядағы диктор болып, жиынтық ақпарат береді.

  3. оқушы тілші болып, оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

  4. оқушы тілші – сұхбат алатын куəгер.

2- тапсырма Төменде берілген робот программаларының қозғалыс алгоритімін сөзбен

сипатта.

Дескриптор

Суретте берілген робот программаларының қозғалыс алгоритмін сөз түрінде сипаттайды.

Оқушылар өзін- өзі

«Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

Бес жұлдыз – Жарайсың! Төртбұрыш – Жақсы!

Үшбұрыш – Талпын!


Интерактивті тақта

Сабақтың соңы (7 мин.)


Сабақты бекіту. Рефлексия

ІІІ. Ой толғаныс.

Рефлексия (Ұ) «Күту уақыты» əдісі Күту уақыты оқушыларға

ойланып, асықпай жауап беруге мүмкіндік береді. Сыныптағы барлық бала бір бағытта əрі бірдей ойлай бермейді: күту оқушыларға өз ойын жинақтауға жəне берілген сұраққа жауапты ойластыруға мүмкіндік береді. Күту уақытының 2 түрі бар. Олар:

Мұғалім айтады, содан кейін оқушылар өз жауаптарын бергенге дейін үзіліс жасайды.

  • Оқушы жауап беруді аяқтайды, ал мұғалім оның жауабына қатысты əрекет еткенге дейін кідіріс жасайды. Бұл амал оқушыға ойын толықтырып, жалғастыруға немесе басқа оқушының жауап беруіне мүмкіндік

  • береді.

  • Робот үшін жанасу датчигінің маңызы қандай?

  • Жанасу датчигінің қызметі адамның қай сезім мүшесіне ұқсайды?


Мақсаты: оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды; жинақталған деректердің құнды болуын

қадағалайды.

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Фигуралар» əдісі арқылы бағалайды.

Бес жұлдыз – Жарайсың! Төртбұрыш – Жақсы!

Үшбұрыш – Талпын!


Үй жұмысы

Ойлан тапсырмасы



Жариялаған:
Жалғасбай Айдана
06 Наурыз 2025
122
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі