Материалдар / Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру" қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2024
350
12 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Біздің өміріміздегі роботтар (ортақ тақырып «Тағам және сусындар», «Дені саудың жаны сау»)

Педагогтың аты жөні

Итібай Н

Күні

29.04.2024

Сынып: 1

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру

Оқу мағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

1.5.2.2 дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру;

1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар нұсқаулық бойынша жетекші платформаны құрастыра алады. Роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыра алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу. Түгелдеу.

Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Сәлемдесу» жаттығуы

Мұғалім оқушыларға бірнеше сурет көрсетеді.Егер суретте күн бейнеленсе, оқушылар бір-біріне күлімдей қарайды, алақан бейнеленсе,қолдарын қысып амандасады, жүрек бейнеленсе, құшақтасады.

Сабақтың тақырыбын анықтау:

Бүгінгі сабақ тақырыбы:

13. Роботтың қозғалысы.

-- Оқу мақсатын таныстыру;

-- Күтілетін нәтижені анықтау.

Сәлемдеседі


Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалады




Күнделік. kz


Сабақтың ортасы





















Анықта

45-суретте қандай блок көрсетілген?

Бұл блокта дөңгелек неше айналым жасап тұр?

Компьютермен жұмыс

1.Роботтың дөңгелек айналымын 2,4,6-ға арттырып, қозғалысқа келтір.

2. Дискіде берілген тапсырманы ( 13) орында.

Орында

Қандай мамандықтарды білесің? 46-суреттегі роботтардың мамандығын жаз.

Зертте

Адамға көкөністер мен жемістер пайдалы. Себебі олар әртүрлі дәруменге бай. С дәрумені қандай жемістер мен көкөністерде кездеседі? Зерттеу жаса. Ал роботтарға денсаулы керек пе?

Суретке қарап анықтайды




Компьютермен жұмыс жасайды

Сұрақтарға жауап береді.

















Смайликтер арқылы бағалау.







Әртүрлі смайликтер арқылы бағалау






Электронды қосымша


Слайдтар


Компьютер


Электронды қосымша


Оқулық





Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау мақсатында

«Сұрақ –саған, жауап маған» әддісін қолдану.

1.Роботпен тәжірибиені қайда жасау керек?

2.Старт блогы не үшін қажет?

3.Пайдалы сусындарға нелер жатады?

Рефлексия (жеке, жұпта, топта)

Балалар, Робототехника сабағы саған қызықты ма? Несімен қызықты?

«Рефлексия»


түсіндім

жартылай түсіндім

түсінбедім

Үйге тапсырма:

  • 13оқу. Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау

(25-26 беттер).


Сұрақтарға жауап береді













Кері байланыс жасайды.







Жұмыс дәптері




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!