|
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 3-бөлім.А :Дизайн және технология |
Мектеп:”Қоянбай орта мектебі”КММ |
||||||
|
Күні:28.01.2025 |
Мұғалімнің аты-жөні: Нурмухамбетова Мольдир Канатовна |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтақырыбы |
Роботты жобалау. Нобай. Материалдарды іріктеу,таңдау |
||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
6.1.5.1 композиция-ның негізгі заңдылықта-рын сақтай отырып, әр-түрлі нысан-дардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау 6.1.6.1 материалдар-дың физика-лық, механи-калық және технология-лық қасиетте-рін, олардың қолданылу аясын анықтау және сипаттау |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Роботтардың бөлшектері (анатомиясы) қандай материалдардан жасалғанын анықтау Роботтың физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін , өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын анықтау Роботтың негізгі бөліктерін, қозғалмалы бөлшектерін, бекітілетін әдіс- тәсілдерін сипаттау Жобада, қолданыстан шыққан материалдарды пайдалануды үйрену,көлемді 3D робот макетінің нобайын салу |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Роботтардың түрлі үлгілерін біледі. Роботтың қозғалысты құрамалы бөліктерін және қандай материалдардан құрастырылатынынтүсінеді. Қолданыстан шыққан материалдарды ,көлемді 3D робот макетінің нобайындақолдана алады. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Робот-Робот-Robot Дизайн-Дизайн-Design Физикалық-физическое-physical Механикалық-Механический-Mechanical Технологиялық –Технологический-Technological Бөліктер-Части-Parts Беріктілігі-Прочность-Strength Конструкция- Конструкция –Construction Функцияналдық- Функциональный -Function |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Сабақ барысындаеңбектенужәнеэстетикалыққұндылығынбойынасіңіреді. Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математикапәнімен: Роботтыңкөлемдіөлшембірліктерінанықтапжобадақолдану Бейнелеуөнерпәнімен: Роботнобайындаүйлесімділіктіанықтау |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Жұмысбарысындаматериалдарға негізделген суреттемелер мен жазбалар жасауда бейне ролик көрсетіледі |
||||||
|
Бастапқы білім |
Жиналмалы бөлшектерден роботтарды дайындау. |
||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру бөлімі Тапсырма 1. « Қызықты тапсырмалар» ойыны Мақсаты: Тапсырма өткен сабақпен байланыстырып, тілдік мақсаттарды қамтиды. Оқушылар сынып бөлмесінде әр жерде жасырылған сұрақтарды тауып алып, жауап береді. Төмен денгейдегі оқушылар: Роботтар белгілі бір тапсырмаларда, жұмыста, сөйлей алады ма? Орта деңгейдегі оқушылар: Заманауи роботтар қозғалысқа қалай енеді және қандай мақсатта қолданады? Алғашқы роботтардың заманауи роботтардан айырмашылығы қандай? Жоғары деңгейдегі оқушылар: Алғашқы роботтар қозғалысқа ене алды ма? Не себепті адамдар жасанды интеллектпен роботтар ойлап тапқан?
Интер белсенді тақтасында бейнетаспа көрсету. Тақырыбы:Әр кезеңмен салынған робот нобайы Мақсаты: Бейне ролик арқылы робот нобайының салыну кезеңдерін көрсету, оқушыларда алғашқы түсінік қалыптастыру https://www.youtube.com/watch?v=uZGOlX4tpEs
Оқушылардан бейне көрініске байланысты алған әсерін сұрау.
Бейнероликтен не байқадық? Интерактив тақтасында сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Сабақтың тақырыбы: Роботты дайындау. Нобай. Материалдарды таңдау Сабақ мақсаты :
Бағалау критерийлері:
|
Қолжетімді материалдан жасалған роботтар.
Қағаздан жасалған роботтар |
|||||
|
Сабақтыңортасы 10 минут
20 мин |
Сабақтағы тілдік мақсаттарды орындау үшін тақырыпқа қатысты термин сөздермен жұмыс жүргізіледі Термин сөздік-Термин слово-The term word
Оқушылармен бірге нобай орындамас бұрын графикалық құжаттар, нобай дизайн дегеніміз не екенін естеріне салу. Интер белсенді тақтасында бейнетаспа көрсету. Оқушылардан бейне көрініске байланысты алған әсерін сұрау.
Бейнероликтен не байқадық?
Нобай, эскиз (фр. esquіsse – алғашқы долбар сурет) – көркем сурет туындыларының, құрылыстардың, механизмдердің тұтас немесе жеке бөліктерінің алдын-ала жасалған жоба суреті; қолмен, масштабы көз мөлшерімен есептеленіп жасалынатын сызба. Мұғалім әрекеті Оқушыларға бағыт-бағдар беру; EV3 – бұл жай конструктор емес, ол көптеген күрделі электронды құрамдас бөліктерден тұратын роботтардың конструкторы болып табылады.
Оқушы әрекеті Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады Ойтолғау
Тапсырма : EV3 Education жинағыныңқұрамы
Постер қорғау
Топтықжұмыс Тапсырма №1
Тапсырманы дайыныдау уақыты – 10 минут; Тапсырманы қорғау уақыты– 3 минут. Тапсырманың бағалау критериясы:
Қорғау сатысы Оқушылар өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.(Топтық бағалау жүргізу мүмкіндігі бар). Топ оқушылары өз жұмыстарын қорғап болған соң, әртүрлі деңгейдегі оқушыларға тақырып төңірегінде сұрақтар қойылады. Жоғары деңгейдегі оқушыларға: 2-3 ашық сұрақтар қойылады (түсіндіруді, өз көзқарасын білдіруді талап етеді). Мысалы;Роботтың физикалық , механикалық және технологиялық қасиеттерінің ерекшеліктері неде? Орта деңгейдегі оқушыларға: 2-3 жабық сұрақтар қойылады (қысқа жауапты талап етеді). Мысалы; Роботтардың бөлшектері (анатомиясы) қандай материалдардан жасалынады?
|
|
|||||
|
Сабақтыңсоңы 5 минут |
Кері байланыс Мақсаты: оқушылардың бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін және келесі сабақта қай оқушымен, қандай сұрақ төңірегінде жұмыс жасауды жоспарлау мақсатында кері байланыс жүргізу
Сабақта маған ұнағаны _____________________________________________________ Бүгінгі сабақтың ең қызықты сәті (тұсы) _____________________________________________________ Мен үшін ең қиын болғаны _____________________________________________________ Үй тапсырма: келесі сабаққа желім, шеге, бұрама шеге, бұрандама, бұрама, степлер, тойтармалар, дәнекерлегішқұралдарын алып келу. |
|
|||||
|
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|||||
|
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз |
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары |
|||||
|
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Оқу мақсатын игеруде «талпынды» алған оқушылар бар ма? Неліктен олар «талпынды» алды? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма? Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туаралы да ойланыңыз)? 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туаралы да ойланыңыз)? 1 2 Сабақтың барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақта неге көңіл бөлуім қажет? 1 2 |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Роботты жобалау. Нобай. Материалдарды іріктеу,таңдау
Роботты жобалау. Нобай. Материалдарды іріктеу,таңдау
|
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 3-бөлім.А :Дизайн және технология |
Мектеп:”Қоянбай орта мектебі”КММ |
||||||
|
Күні:28.01.2025 |
Мұғалімнің аты-жөні: Нурмухамбетова Мольдир Канатовна |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтақырыбы |
Роботты жобалау. Нобай. Материалдарды іріктеу,таңдау |
||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
6.1.5.1 композиция-ның негізгі заңдылықта-рын сақтай отырып, әр-түрлі нысан-дардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау 6.1.6.1 материалдар-дың физика-лық, механи-калық және технология-лық қасиетте-рін, олардың қолданылу аясын анықтау және сипаттау |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Роботтардың бөлшектері (анатомиясы) қандай материалдардан жасалғанын анықтау Роботтың физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін , өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын анықтау Роботтың негізгі бөліктерін, қозғалмалы бөлшектерін, бекітілетін әдіс- тәсілдерін сипаттау Жобада, қолданыстан шыққан материалдарды пайдалануды үйрену,көлемді 3D робот макетінің нобайын салу |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Роботтардың түрлі үлгілерін біледі. Роботтың қозғалысты құрамалы бөліктерін және қандай материалдардан құрастырылатынынтүсінеді. Қолданыстан шыққан материалдарды ,көлемді 3D робот макетінің нобайындақолдана алады. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Робот-Робот-Robot Дизайн-Дизайн-Design Физикалық-физическое-physical Механикалық-Механический-Mechanical Технологиялық –Технологический-Technological Бөліктер-Части-Parts Беріктілігі-Прочность-Strength Конструкция- Конструкция –Construction Функцияналдық- Функциональный -Function |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Сабақ барысындаеңбектенужәнеэстетикалыққұндылығынбойынасіңіреді. Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математикапәнімен: Роботтыңкөлемдіөлшембірліктерінанықтапжобадақолдану Бейнелеуөнерпәнімен: Роботнобайындаүйлесімділіктіанықтау |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Жұмысбарысындаматериалдарға негізделген суреттемелер мен жазбалар жасауда бейне ролик көрсетіледі |
||||||
|
Бастапқы білім |
Жиналмалы бөлшектерден роботтарды дайындау. |
||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру бөлімі Тапсырма 1. « Қызықты тапсырмалар» ойыны Мақсаты: Тапсырма өткен сабақпен байланыстырып, тілдік мақсаттарды қамтиды. Оқушылар сынып бөлмесінде әр жерде жасырылған сұрақтарды тауып алып, жауап береді. Төмен денгейдегі оқушылар: Роботтар белгілі бір тапсырмаларда, жұмыста, сөйлей алады ма? Орта деңгейдегі оқушылар: Заманауи роботтар қозғалысқа қалай енеді және қандай мақсатта қолданады? Алғашқы роботтардың заманауи роботтардан айырмашылығы қандай? Жоғары деңгейдегі оқушылар: Алғашқы роботтар қозғалысқа ене алды ма? Не себепті адамдар жасанды интеллектпен роботтар ойлап тапқан?
Интер белсенді тақтасында бейнетаспа көрсету. Тақырыбы:Әр кезеңмен салынған робот нобайы Мақсаты: Бейне ролик арқылы робот нобайының салыну кезеңдерін көрсету, оқушыларда алғашқы түсінік қалыптастыру https://www.youtube.com/watch?v=uZGOlX4tpEs
Оқушылардан бейне көрініске байланысты алған әсерін сұрау.
Бейнероликтен не байқадық? Интерактив тақтасында сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Сабақтың тақырыбы: Роботты дайындау. Нобай. Материалдарды таңдау Сабақ мақсаты :
Бағалау критерийлері:
|
Қолжетімді материалдан жасалған роботтар.
Қағаздан жасалған роботтар |
|||||
|
Сабақтыңортасы 10 минут
20 мин |
Сабақтағы тілдік мақсаттарды орындау үшін тақырыпқа қатысты термин сөздермен жұмыс жүргізіледі Термин сөздік-Термин слово-The term word
Оқушылармен бірге нобай орындамас бұрын графикалық құжаттар, нобай дизайн дегеніміз не екенін естеріне салу. Интер белсенді тақтасында бейнетаспа көрсету. Оқушылардан бейне көрініске байланысты алған әсерін сұрау.
Бейнероликтен не байқадық?
Нобай, эскиз (фр. esquіsse – алғашқы долбар сурет) – көркем сурет туындыларының, құрылыстардың, механизмдердің тұтас немесе жеке бөліктерінің алдын-ала жасалған жоба суреті; қолмен, масштабы көз мөлшерімен есептеленіп жасалынатын сызба. Мұғалім әрекеті Оқушыларға бағыт-бағдар беру; EV3 – бұл жай конструктор емес, ол көптеген күрделі электронды құрамдас бөліктерден тұратын роботтардың конструкторы болып табылады.
Оқушы әрекеті Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады Ойтолғау
Тапсырма : EV3 Education жинағыныңқұрамы
Постер қорғау
Топтықжұмыс Тапсырма №1
Тапсырманы дайыныдау уақыты – 10 минут; Тапсырманы қорғау уақыты– 3 минут. Тапсырманың бағалау критериясы:
Қорғау сатысы Оқушылар өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.(Топтық бағалау жүргізу мүмкіндігі бар). Топ оқушылары өз жұмыстарын қорғап болған соң, әртүрлі деңгейдегі оқушыларға тақырып төңірегінде сұрақтар қойылады. Жоғары деңгейдегі оқушыларға: 2-3 ашық сұрақтар қойылады (түсіндіруді, өз көзқарасын білдіруді талап етеді). Мысалы;Роботтың физикалық , механикалық және технологиялық қасиеттерінің ерекшеліктері неде? Орта деңгейдегі оқушыларға: 2-3 жабық сұрақтар қойылады (қысқа жауапты талап етеді). Мысалы; Роботтардың бөлшектері (анатомиясы) қандай материалдардан жасалынады?
|
|
|||||
|
Сабақтыңсоңы 5 минут |
Кері байланыс Мақсаты: оқушылардың бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін және келесі сабақта қай оқушымен, қандай сұрақ төңірегінде жұмыс жасауды жоспарлау мақсатында кері байланыс жүргізу
Сабақта маған ұнағаны _____________________________________________________ Бүгінгі сабақтың ең қызықты сәті (тұсы) _____________________________________________________ Мен үшін ең қиын болғаны _____________________________________________________ Үй тапсырма: келесі сабаққа желім, шеге, бұрама шеге, бұрандама, бұрама, степлер, тойтармалар, дәнекерлегішқұралдарын алып келу. |
|
|||||
|
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|||||
|
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады |
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз |
Денсаулықсақтаутехнологиялары. Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері. ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары |
|||||
|
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Оқу мақсатын игеруде «талпынды» алған оқушылар бар ма? Неліктен олар «талпынды» алды? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма? Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туаралы да ойланыңыз)? 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туаралы да ойланыңыз)? 1 2 Сабақтың барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақта неге көңіл бөлуім қажет? 1 2 |
|||||||
шағым қалдыра аласыз

















