Роботты жобалау. Нобай. Материалдарды іріктеу,таңдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Роботты жобалау. Нобай. Материалдарды іріктеу,таңдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Роботты жобалау. Нобай. Материалдарды іріктеу,таңдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

3-бөлім.А :Дизайн және технология

Мектеп:”Қоянбай орта мектебі”КММ

Күні:28.01.2025

Мұғалімнің аты-жөні: Нурмухамбетова Мольдир Канатовна

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Роботты жобалау. Нобай. Материалдарды іріктеу,таңдау

Осы сабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме)

6.1.5.1 композиция-ның негізгі заңдылықта-рын сақтай отырып, әр-түрлі нысан-дардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау

6.1.6.1 материалдар-дың физика-лық, механи-калық және технология-лық қасиетте-рін, олардың қолданылу аясын анықтау және сипаттау

Сабақ мақсаттары

Роботтардың бөлшектері (анатомиясы) қандай материалдардан жасалғанын анықтау

Роботтың физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін , өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын анықтау

Роботтың негізгі бөліктерін, қозғалмалы бөлшектерін, бекітілетін әдіс- тәсілдерін сипаттау

Жобада, қолданыстан шыққан материалдарды пайдалануды үйрену,көлемді 3D робот макетінің нобайын салу

Бағалау критерийлері

Роботтардың түрлі үлгілерін біледі.

Роботтың қозғалысты құрамалы бөліктерін және қандай материалдардан құрастырылатынынтүсінеді.

Қолданыстан шыққан материалдарды ,көлемді 3D робот макетінің нобайындақолдана алады.

Тілдік мақсаттар


Робот-Робот-Robot

Дизайн-Дизайн-Design

Физикалық-физическое-physical

Механикалық-Механический-Mechanical

Технологиялық –Технологический-Technological

Бөліктер-Части-Parts

Беріктілігі-Прочность-Strength

Конструкция- Конструкция –Construction

Функцияналдық- Функциональный -Function

Құндылықтарды дарыту




Сабақ барысындаеңбектенужәнеэстетикалыққұндылығынбойынасіңіреді. Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді.

Пәнаралық байланыстар

Математикапәнімен: Роботтыңкөлемдіөлшембірліктерінанықтапжобадақолдану

Бейнелеуөнерпәнімен: Роботнобайындаүйлесімділіктіанықтау

АКТ қолдану дағдылары

Жұмысбарысындаматериалдарға негізделген суреттемелер мен жазбалар жасауда бейне ролик көрсетіледі

Бастапқы білім


Жиналмалы бөлшектерден роботтарды дайындау.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру бөлімі

Тапсырма 1. « Қызықты тапсырмалар» ойыны

Мақсаты: Тапсырма өткен сабақпен байланыстырып, тілдік мақсаттарды қамтиды.

Оқушылар сынып бөлмесінде әр жерде жасырылған сұрақтарды тауып алып, жауап береді.

Төмен денгейдегі оқушылар:

Роботтар белгілі бір тапсырмаларда, жұмыста, сөйлей алады ма?

Орта деңгейдегі оқушылар:

Заманауи роботтар қозғалысқа қалай енеді және қандай мақсатта қолданады?

Алғашқы роботтардың заманауи роботтардан айырмашылығы қандай?

Жоғары деңгейдегі оқушылар:

Алғашқы роботтар қозғалысқа ене алды ма?

Не себепті адамдар жасанды интеллектпен роботтар ойлап тапқан?



Интер белсенді тақтасында бейнетаспа көрсету.

Тақырыбы:Әр кезеңмен салынған робот нобайы

Мақсаты: Бейне ролик арқылы робот нобайының салыну кезеңдерін көрсету, оқушыларда алғашқы түсінік қалыптастыру

https://www.youtube.com/watch?v=uZGOlX4tpEs



Оқушылардан бейне көрініске байланысты алған әсерін сұрау.

Бейнероликтен не байқадық?
Қандайойтүйдіңіздер?

Интерактив тақтасында сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Сабақтың тақырыбы: Роботты дайындау. Нобай. Материалдарды таңдау

Сабақ мақсаты :

  • Роботтардың бөлшектері (анатомиясы) қандай материалдардан жасалғанын анықтау.

  • Роботтың физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін , өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын анықтау.

  • Роботтың негізгі бөліктерін, қозғалмалы бөлшектерін, бекітілетін әдіс- тәсілдерін сипаттау.

  • Жобада, қолданыстан шыққан материалдарды пайдалануды үйрену, көлемді 3D робот макетінің нобайын салу.

Бағалау критерийлері:

  • Роботтардың түрлі үлгілерін біледі.

  • Роботтың қозғалысты құрамалы бөліктерін және қандай материалдардан құрастырылатынын түсінеді.

  • Қолданыстан шыққан материалдарды ,көлемді 3D робот макетінің нобайында қолдана алады.




Қолжетімді материалдан жасалған роботтар.

http://go.mail.ru/search?q=%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%8B+%D0%B8%D0%B7+%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%8B%D1%85+%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2&fr=chxtn7.0.25&gp=811022





Қағаздан жасалған роботтар

https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82+%D0%B8%D0%B7+%D0%B1%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8

Сабақтыңортасы

10 минут



















































































































20 мин

Сабақтағы тілдік мақсаттарды орындау үшін тақырыпқа қатысты термин сөздермен жұмыс жүргізіледі

Термин сөздік-Термин слово-The term word

  • Робот-Робот-Robot

  • Дизайн-Дизайн-Design

  • Физикалық-физическое-physical

  • Механикалық-Механический-Mechanical

  • Технологиялық –Технологический-Technological

  • Бөліктер-Части-Parts

  • Беріктілігі-Прочность-Strength

  • Конструкция- Конструкция –Construction

  • Функцияналдық- Функциональный –Function

Оқушылармен бірге нобай орындамас бұрын графикалық құжаттар, нобай дизайн дегеніміз не екенін естеріне салу.

Интер белсенді тақтасында бейнетаспа көрсету.

Оқушылардан бейне көрініске байланысты алған әсерін сұрау.

Бейнероликтен не байқадық?
Қандайойтүйдіңіздер?



Нобайэскиз (фр. esquіsse – алғашқы долбар сурет) – көркем сурет туындыларының, құрылыстардыңмеханизмдердің тұтас немесе жеке бөліктерінің алдын-ала жасалған жоба суреті; қолмен, масштабы көз мөлшерімен есептеленіп жасалынатын сызба.

Мұғалім әрекеті

Оқушыларға бағыт-бағдар беру;

EV3 – бұл жай конструктор емес, ол көптеген күрделі электронды құрамдас бөліктерден тұратын роботтардың конструкторы болып табылады.

Оқушы әрекеті

Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады

Ойтолғау

  • Жобанықалайорындаймыз?

  • Осы мәсележөніндебіз не білеміз?


Тапсырма :

EV3 Education жинағыныңқұрамы

  1. EV3 бөлшектері

  2. Электронды құрамдас бөліктер

  3. Электронды құрамдас бөліктер: Кабельдер

  4. Тегершіктер, дөңгелектер мен белдіктер

  5. Байланыстырушы элементтер.

  6. Құрастырылымдық элементтер


Постер қорғау


Топтықжұмыс

Тапсырма №1

  • Робот дизайн үлгісінің нобайын постерде орындау.

  • Робот үлгісінде қажетті материалдарды таңдау барысында олардың әртүрлі физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін , өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын анықтау.

  • Роботтың негізгі бөліктерін, қозғалмалы бөлшектерін, бекітілетін әдіс- тәсілдерін сипаттау.

Тапсырманы дайыныдау уақыты 10 минут;

Тапсырманы қорғау уақыты 3 минут.

Тапсырманың бағалау критериясы:

  • Робот дизайн үлгісінің нобайын постерде орындай алады.

  • Робот үлгісінде қажетті материалдарды таңдай алады.

  • Физикалық , механикалық, және технологиялық қасиеттерін , өңделуін, беріктілігін, жапыстырылуын анықтайды.

  • Роботтың негізгі бөліктерін, қозғалмалы бөлшектерін және бекітілетін әдіс- тәсілдерін сипаттайды.

Қорғау сатысы

Оқушылар өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.(Топтық бағалау жүргізу мүмкіндігі бар). Топ оқушылары өз жұмыстарын қорғап болған соң, әртүрлі деңгейдегі оқушыларға тақырып төңірегінде сұрақтар қойылады.

Жоғары деңгейдегі оқушыларға:

2-3 ашық сұрақтар қойылады (түсіндіруді, өз көзқарасын білдіруді талап етеді).

Мысалы;Роботтың физикалық , механикалық және технологиялық қасиеттерінің ерекшеліктері неде?

Орта деңгейдегі оқушыларға:

2-3 жабық сұрақтар қойылады (қысқа жауапты талап етеді).

Мысалы; Роботтардың бөлшектері (анатомиясы) қандай материалдардан жасалынады?




















































Сабақтыңсоңы

5 минут

Кері байланыс

Мақсаты: оқушылардың бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін және келесі сабақта қай оқушымен, қандай сұрақ төңірегінде жұмыс жасауды жоспарлау мақсатында кері байланыс жүргізу


Бүгінгі сабақта үйрендім _____________________________________________________

Сабақта маған ұнағаны _____________________________________________________

Бүгінгі сабақтың ең қызықты сәті (тұсы) _____________________________________________________

Мен үшін ең қиын болғаны _____________________________________________________

Үй тапсырма: келесі сабаққа желім, шеге, бұрама шеге, бұрандама, бұрама, степлер, тойтармалар, дәнекерлегішқұралдарын алып келу.


Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады

Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары


Сабақбойыншарефлексия



Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?.

Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме?

Оқу мақсатын игеруде «талпынды» алған оқушылар бар ма? Неліктен олар «талпынды» алды? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма?

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туаралы да ойланыңыз)?

1

2

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туаралы да ойланыңыз)?

1

2

Сабақтың барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақта неге көңіл бөлуім қажет?

1

2





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі