Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Роботтың негізгі үлгісін
құрастыру.
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
|
Robot Educator-мен және оның
мақсатымен танысу, негізгі үлгісін құрастыру мақсатында оқушылар
тақырыпты өз ізденістерімен ашуға ықпал
ету.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
1. Robot Educator-мен және оның мақсатымен
танысу,
2.Негізгі үлгісін құрастыру.
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
1. Robot Educator-мен және оның мақсатымен
танысады,
2.Негізгі үлгісін
құрастырады
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Роботтехникасы жабдығын
құрастыруды үйренеді.
|
Тілдік
мақсат
Қызығушылықты
ояту
5,6,7-сыныптарға арналған
электронды слайдтардан Роботтың негізгі
үлгісін құрастыру тақырыбына арналған
бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация,
тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру
қамтылған.
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
робот, датчик, зияткерлік,
механика, оптика, термодинамика, магниттік құбылыстар,
радиобайланыс
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
Робот қандай компоненттерден
тұрады?
Роботқа сенсор не үшін керек?
«Робот манипулятор» дегеніміз
не?
|
ЕV3 модулі туралы қалыптасқан
өз ойларымен пікірлерін ортаға салу.
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
Әрбір құралдың атауы мен
жабдығымен сәйкестендіре отырып,
конспектілеу
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Жазу үшін ойға
салу:
|
Робот техникасы негіздерін,
техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO
MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп
алу.
|
Алдыңғы
оқу
|
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы Кіріспе бөлім:
5 мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу.
Оқушыларды
түгелдеу.
Сыныпты суреттер қиындысы
арқылы 3 топқа біріктіру:
1-топ
Робот.
2-топ. ЕV3
.
3-топ. Educator. топ басшыларын
сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына
«бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын
түсіндіру.
топқа
біріктіру
|
ЖОО-да интербелсенді әдістерді
қолдану
Алм-2013
|
Үй тапсырмасын
тексеру
(3
мин.)
|
(сұрақ-жауап: түрткі болу,
сынақтан өткізу және қайта бағыттау
тәсілі)
-
Робот қандай компоненттерден
тұрады?
-
Роботқа сенсор не үшін керек?
-
«Робот манипулятор» дегеніміз
не?
|
Белгілермен
бағалау
|
Ортасы
Негізгі
бөлім:
30
мин
|
Мұғалім
әрекеті
Практикум
Роботтың негізгі үлгісін
құрастыру.
-
Жұмыс үстеліңізде көбірек
орынды босатыңыз.
-
Бөлшектеріңізді
босатыңыз.
-
Құрастыруға арналған
нұсқаулықты алыңыз (егер бар болса).
-
Бөлшектердің ұзындығын өлшеу
үшін картон нұсқаулығындағы арнайы сызғышты
пайдаланыңыз.
|
Оқушы
әрекеті
Оқушылар қажетті ақпаратты
дәптерлеріне жазып отырады.
1-топ
құрастыру;
2-топ қажет материалды оқып
талқылау;
3-топ
Сарапшылар
|
LEGO
MINDSTORMS
EV3
Education
Топтамасы
|
Аяқталуы
Қорытынды
бөлім
4 мин
|
Жасалған жұмыстарына топтар
талдау жасап, толықтырады.
Алдағы уақытта тағы қандай
робот құрастырғыларың келеді?
|
Бақылайды,
бағалайды.
|
Плакат,
маркер
Белгілермен
бағалау
|
Кері
байланыс
2 мин
|
рефлексия парағын ілу
.
|
Оқушылар тақырыпты түсінген,
түсінбеген сұрақтарын рефлексия парағына жабыстырғыштың көмегімен
жабыстырып кетеді.
|
үлестірмелер
|
Үйге
тапсырма
1 мин
|
|
Роботтың негізгі үлгісін
құрастыру тақырыбын оқып
келу.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Математика,физика
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері.
АКТ-мен
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақ EV 3 модулі туралы
айтылып,оның микрокомпьютердің онсыз жұмыс істей алмайтынын
,оқушылар роботтың ең керек құрамдасбөлігімен
танысты.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы
оқушылардың білім деңгейін тексеру
Кері байланыс арқылы қай
оқушының түсінгенін және түсінбегенін
анықтау.
|