Сабақтың басы, 5-10
мин
Білу
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Өткен тақырыпты еске түсіру
үшін тест сұрақтарына жауап
береді.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,сұрақтарға жауап
береді.
|
Мадақтау сөздерімен
бағалау
|
https://view.genial.ly/65ba79ec43580c0013b2d27e/interactive-content-robotics-quiz
|
Сабақтың
ортасы
15-20
мин
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
|
«Түсіп қалған әріп»
әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
Жаңа
сабақ
Роботтың сызық бойымен
жарысы
Робот алғаш пайда болған
уақыттан бастап, олардың арасында да түрлі жарыстар өткізіліп
тұрады. Солардың бірі және кең тарағаны – сызық бойымен қозғалу.
Сызық бойымен қозғалатын робот құрастырып программа жазу үшін
жарыстың талаптарын білуіміз
керек.
Роботтың сызық бойымен
жарысының негізгі талаптары:
1. Жарысқа қатысушы робот
берілген траектория бойынша басынан аяғына дейін жүріп өтуге
қабілетті дербес робот болуы
керек.
2. Сызықтарды жүріп өтуге жұмсалатын ең үлкен уақыт 2 минуттан
аспауы тиіс.
3. Жарыс кезінде робот алаңдағы қара сызық бойымен қозғала отырып,
кедергілерден өтіп, аз уақыт ішінде ең көп ұпай жинауы
тиіс.
1-
тапсырма. Адасқан әріптерді орындарына
қойып, сөзді тап.
РОБОТ –
ООТРБ
ДАТЧИК –
ЧДАКТИ
ЖАРЫС –
ЫРСЖА
БЛОГ –
ОБГЛ
ЦИКЛ
–ЛИКЦ
СТАРТ –
РАСТТ
ПРОГРАММА –
РРАОММГПА
Дескриптор:
2 – тапсырма. Дәптермен
жұмыс
Түс датчигінің
режимдері
|
Шағылысқан жарық
жарықтылығы
|
|
Сыртқы жарық
жарықтылығы
|
|
Түс
режимі
|
|
Дескриптор:
Практикалық
жұмыс.
1-тапсырма: Кубоидты пайдаланып,
көрсетілген түстерді атау программасын құр. Дайын программаны
роботқа жүкте.
Дескриптор:
|
Тиісті түсіп қалған
әріптерді орнын қойып, жаңа сабақтың тақырыбын
ашады.
Адасқан әріптерден
сөзді табады.
Дәптерлеріне кестені
сызып, толтырады.
Компьютерде жұмыс
жасап, тапсырманы орындайды.
|
«
Смартфон»
әдісі
«
Смартфон»
әдісі
«
Смартфон»
әдісі
|
Презентация
https://etreniki.ru/6D5LL2LF22
Компьютер,
LEGO
MINDSTORMS
EV3
|
Сабақтың
соңы
8-10
Бағалау
|
Рефлексия
«Дейін, кейін»
әдісі.
|
Оқушылар сабақ
басында қойған мақсатына, сабақтың соңында жеткен, жетпегендерін
жазады.
|
|
|