Бөлім:
|
Роботтар
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Хасенова
Г.Т
|
Күні:
|
09.01.2025
|
Сыныбы:
5 «А,Ә,Б»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Роботтың түрлері
және оларды қолдану
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
5.3.4.1 робот
анықтамасын тұжырымдау;
5.3.4.2 Роботтардың
түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал
келтіру;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Робот ұғымы мен
түрлерін анықтайды, салыстырады, маңыздылығын
тұжырымдайды.
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
|
Оқушылар
амандасады
|
|
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен
бөліседі.
Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін
ынталандыру сұрақтарын қою
-
Адам сияқты жұмыс істей алатын
қандай заттарды айта аласыңдар?
-
Робот дегеніміз не және ол
қашан пайда болған?
-
Робот жайлы не
білесің?
-
Бүгінгі таңда роботтарды қай
салаларда кездестіруге болады?
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың ортасы
|
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Кестемен жұмыс.
Өндірістік
робот
|
Медициналық
робот
|
Тұрмыстық
роботтар
|
Әскери
роботтар
|
Робот
мұғалім
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
робот ұғымын анықтайды – 1
балл;
-
робот түрлерін анықтайды – 1
балл;
-
робот түрлерін салыстырады – 1
балл
|
Оқулық жұмыс жасайды, тапсырманы
орындайды
|
Стикер 3 балл
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
|
Жұптық жұмыс: Өздерің күнделікті
өмірде, теледидардан немесе интернетте көріп жүрген роботтарыңның
тізімін жасаңдар. Оларды жоғарыдағы түрлердің қайсысына
жатқызасыңдар? Егер сендер білетін роботтар жоғарыдағы түрлердің
ешқайсысына жатпаса, онда оны роботтардың жаңа түріне жатқызып,
оған атау беріңдер.
Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегімен
орындайды.
Дескриптор: .
|
Жұптық жұмысты орындайды
|
Стикер 4
балл
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
|
Топтық жұмыс: Өздеріңді робот құраушы инженерлер командасы деп есептеп,
төмендегі тапсырманы
орындаңдар:
1. Күнделікті
тұрмыстағы адамның бір қызметін ауыстыратын қандай да бір роботтың
жобасын ұсыныңдар.
2. Ұсынған
роботтарыңның атқаратын қызметін тізіп
жазыңдар?
3. Роботтарыңның
үлгілік сызбасын салыңдар.
Дескриптор:
-
робот
жобасын ұсынады – 1
балл;
-
роботтың
қызметін анықтайды – 1
балл;
-
робот
сызбасын салады – 1
балл;
|
Топтық жұмысты
орындайды
|
Стикер 3 балл
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
Сабақтың соңы
Кері байланыс
|
«Робот» сөзіне синквейн
құру
-
Зат есім (бір
сөз).
-
Сын есім (екі
сөз).
-
Етістік (үш
сөз).
-
Қорытынды ой (төрт
сөз).
-
Мағыналас
сөз.
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар».
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Сабақтың
соңы
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдау.
«Дұрыс
келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы
бағалау
|
|
Үйге
тапсырма
|
Бұрылыстар
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы
мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|