Роботтың түрлері және оларды қолдану

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Роботтың түрлері және оларды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.4.1 – робот анықтамасын тұжырымдау 5.3.4.2 – Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»

ДОІЖО Искакова Р.Ш


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Роботтехника

Педагогтың аты-жөні

Кошыманова С

Күні

26.02.2024ж

Сынып: 5

Қатысушылар саны 15


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Роботтың түрлері және оларды қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.4.1 – робот анықтамасын тұжырымдау

5.3.4.2 – Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Робот» ұғымын біледі

Көптеген оқушылар:

Роботтың негізгі түрлерін біледі.

Кейбір оқушылар:

Роботтарды қай салаларда кездестіруге болатындығы туралы мысалдар келтіреді


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Психологиялық дайындық

Даламдай кең пейілім /жүрек тұсын ұстайды/

Жүрегім толы мейірім /жүрек тұсын ұстайды/

Мен үшін жоқ уағың / қолымен кіші дегенді көрсетеді/

Бәріңе ортақ шуағым / екі қолын көтереді/

Үй тапсырмасын «Фонарик» әдісі арқылы орындаймыз.

4.Жаңа тақырыпқа шолу «Роботтар»»


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. «Робот биі» орындайды

4.Сабақтың мақсаттарымен танысады.











Стикер

4 балл








Карточка




Слайд видео

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру. «Мені тыңда. Түсін. Баянда»

Роботты техника (робот және техника, ағылшын тілінен аударғанда robotics–роботика), роботты техника - автоматтандырылған техникалық жүйелерін әзірлейді және өндірістің қарқынды дамуына маңызды техникалық негізі болып табылатын қолданбалы ғылым. Құрылыс, өнеркәсіп, тұтыну, авиация және төтенше (әскери, ғарыш, су асты) салаларында роботты техника бар

Робот-тірі организм принципі бойынша құрастырылған жандандырылған автомат құрылғы.Ол түрлі датчиктер (сенсорлар) арқылы ақпарат алады және өзіне жүктелген программаға сәйкес әрекет етеді. Алғаш рет «робот» сөзін чех жазушылары ағайынды Карел және Йозеф Чапектер 1920 жылы енгізген. «Робот» сөзі чех тілінде «еріксіз еңбек ету» деген мағынаны білдіреді. Бүгінгі таңда роботты қазақ тілінде «құлтемір» деп те атап жүр.

Роботтың анықтамасы.

Робот –екі немесе одан да көп ось бойынша программаланатын, белгілі бір дербестікпен жұмыс істеп, алға қойылған міндеттерді орындайтын механизм.

«Зуылдақ» әдісі 1-топ

  • Бір мезетте бірнеше оқушыдан сабақ сұрап үлгеруге өте қолайлы қарапайым әдіс. Тақтаға 3-5 оқушы шығады.бір оқушы берілген тақырыпты /шығарманы/ мазмұндай бастайды. «Тоқта /стоп/ деген кезде келесі оқушы жалғастырып кетуі керек.


Топтық жұмыс. «Борт журналы » әдісі 2-топ

Тақырыпқа қатысты ұғымдар

Тақырып бойынша не меңгердім

Кескіндік үлгі





2-тапсырма. 3-топ



Дескриптор:

-роботтың негізгі түрлерін жазады.


ҚБ: стикер


Жеке жұмыс. 3-тапсырма.

-Бүгінгі таңда роботтарды қай салаларда кездестіруге болады?


Дескриптор:

-роботтарды қай салаларда кездестіруге болатындығы туралы мысал келтіреді.


ҚБ: стикер

«Лейс» әдісі

Математикадан тапсырмалар беріледі.

1-топ

1 . Ондық бөлшектерді қосу /азайту/ ережесі?

  • Ондық бөлшектерді қосу / азайту/ ең кіші разрядтың бірліктерін қосудан / азайтудан/ бастап, разрядтар бойынша орындалады да, үтірдің астына үтір қойылады.

Тапсырмалар

3,46+5,271=8.731

7.51-4.387=3.123

2.16*1.07=2.3112

3.32/4=0.83

2-топ

2. Ондық бөлшектерді көбейту ережесі ?

  • Көбейткіштердегі үтірлерді ескермей көбейтуді орындаймыз. Сонан соң көбейткіштерде үтірден кейін барлығы неше цифр /ондық таңба/ болса, көбейтіндінің мәнінде оң жақтан сонша цифр / ондық таңба/ үтірмен ажрыратылады

Тапсырмалар

(2.6+3.7)*2.5=15.75

18.07-6.03=12.04

31.5/28=1.125


3-топ

3. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу ережесі ?

  • Ондық бөлшекті натурал санға бөлгенде , оның бүтін бөлігін натурал санға бөліп,бөлу аяқталғанда бөліндіге үтір қойылады. Одан қалған қалдық қажетінше үлестерге ұсақталып, бөлу жалғастырылады.

Тапсырмалар

Амалдарды орында

12.918-(4.918+3.4)=4.6

16,03*0.6=9.618

14.72:4=3.68

Мұғалімді тыңдайды





















Роботтың анықтамасын дәптерге жазады














2-тапсырманы орындайды

















3-тапсырманы орындайды








































Стикер

4 балл

















Стикер

4 балл


Презентация





























Мәтін








Карточка










































Python бағдарламасы

































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Принтер» , «Дейін &Кейін»


Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

  • Үйге тапсырма §16 /оқу/

  • 74 бет Тапсырма «Дәптерге орындайық», «Үйде орындайық»

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
01.10.2025
41
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі