Барлық жерде су
бар.
- Судың негізгі көзі қайда
болады? Суды қайда кездестіре
аламыз?
- Жер бетінің қанша бөлігін су
алып жатыр?
- Су қандай денелерде
болады?
- Өсімдік бойында су бола ма?
Оларға су қайдан келеді?
- Адам ағзасында су бола ма?
Адам денесінде қанша су бар?
- Бізден басқа тағы нелерге су
қажет?
- Қандай ағзалар суды мекен
ретінде пайдаланады?
Су көздері. Топтық
жұмыс.
1.
Әлемде теңіздер көп пе?
Олардың сулары қандай деп ойлайсың?
2. Біздің жер шарымызда су
жердің қандай бөлігін алып жатыр?
3. Теңіздер мен көлдерде,
мұхиттар мен өзендерде су көлемі белгілі бір жағдайға байланысты
болмаса неге өзгермейді?
Барлық топқа әртүрлі
суқоймаларының аты (мұхит, теңіз, өзен, тоған, көл, бұлақ, хауыз,
құдық, арық, жылға) жазылған парақшалар тарату. Оқушыларға
үлестірмелі парақшаларды екі топқа топтастырып, бөлуді тапсыру.
Кейбір білмеген сөздердің мағынасын түсіну үшін түсіндірмелі
сөздіктермен жұмыс жасау. Жұмыстарының нәтижесін сыныптастарымен
бөлісу.
Зертте Еліміздің аумағында қандай
суқоймалар бар?
-ҚР-ның қандай суқоймаларын
білесіңдер? Деп сұрақ қою.
Топтарға ҚР-ның картасын беру.
Әр топ картадан суқоймаларды топтарға бөліп кестеге жазады. Уақыт
аяқталғанда өз жазбаларымен басқа топтарды таныстыру. Бір-біріне
толықтырулар енгізу.
Сен білесің
бе? Балқаш көлі туралы ақпарат
беру.
Қосымша
тапсырма. Жұмыс дәптері 51-52 жұмыс
парағы (53 б, 54 б.)
ББҮ кестесінің 3-бағанын
толтыру.
|