Рр дыбысы және әрпі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Рр дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады Дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады
Материалдың қысқаша нұсқасы

ЖШС «KEMENGER» жалпы білім беретін мектеп

Қысқа мерзімді жоспар

     

Әліппе 16-сабақ


Бөлім

Жанды табиғат

Педагогтің аты-жөні

Джаримбетова К.У

Күні:

18.09.2025ж

Сынып:1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

16 Рр дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;

1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

Сабақтың мақсаты

Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады

Дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады

Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады

Құндылықты дарыту

Ай құндылығы: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы

Апталық дәйек сөз: «Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға!» (Абай)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы 5мин

Психологиялық ахуал орнату.

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Ойсергек: «Сұрақтар жауыны »

1. Дыбыс деген не?

2. Әріп деген не?

3. Қандай дыбыстарды білесің?

4. Дауысты дыбыстар қалай аталады?

5. Дауыссыз дыбыстар қалай аталады?

6. Өткен сабақтарда қандай әріптермен таныс болдық?

7. Сөз деген не?

8. Сөйлем деген не?

9. Сөзде қанша буын болады?

10. Әріпке сөз ойла.

11. Сөзді қатыстырып сөйлем құра.

Сұрақтарға жауап береді

ҚБ бағалау

Picture 5



Сабақтың ортасы

10 мин


ҚБ 1-тапсырма Топтық жұмыс

«Балмұздақ таяқшалары» әдісі

Тыңдалым.Айтылым.Оқылым

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін

Құндылық: отбасында және оқуда қажетті жұмыстарды жүйелі түрде тәртіпті және сапалы орындау;

Нұсқау Торкөздегі бос орындағы дыбысты анықта.Боя.

Сөздерге дыбыстық талдау жаса.

Буынға бөліп оқы.

ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Р дыбысынан келетін сөздер айтады Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау.




1. Бос орындағы дыбысты анықтайды

2.Сөздерге дыбыстық талдау жасайды

3.Сөздерді буынға бөліп оқиды



Жетістік критерийі:

Заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолданады

Дескриптор:

- бос орындағы дыбысты анықтайды

- сөздерге дыбыстық талдау жасайды

-сөздерді буынға бөліп оқиды

суреттер







10 мин

2 –тапсырма

Жұптық жұмыс

«Көршіңмен әңгімелес» әдісі

Сурет бойынша әңгіме құрастыр.


Суреті бойынша шағын әңгіме құрайды.



Дескриптор суреті бойынша шағын әңгіме құрайды.


2 мин

Сергіту жаттығуы


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


10 мин


ҚБ 3-тапсырма Жеке жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Көркем жазу» әдісі

Жазылым

Нұсқау:

Р әрпін үлгідегідей таңбалап жаз.

Дескриптор:

- жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтайды

- әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады.




Оқушы партада дұрыс отырады, қаламды дұрыс ұстайды.

Жазу дәптері бетіндегі кеңістікті бағдарлайды.

Дәптер бетіндегі суреттерді бояйды.Р әрпін жазады

Жетістік критерийі:

Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, көркем жазу талаптарына сай жазады Дескриптор:

- жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтайды

- әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады.


Дәптер





5 мин

(МК, Т) Сабақты бекіту және саралау

Саралау тапсырмаларын орындату:

  1. деңгей:

«Нар» сөзіне дыбыстық талдау жаса.

  1. деңгей:

«Нар» сөзінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен сөздіктен тауып айт.

3-деңгей:

«Нар» сөзімен сөйлем құра.


Саралау тапсырмаларын орындайды.

Оқушылар сабақта түсінгендері бойынша бір-біріне сұрақ қояды.

ҚБ. Бағалау

Picture 5



Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия: «Белгі бер»

Сабақтағы көңіл күйлерін белгілер әдісімен көрсетеді.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2025
120
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі